he
door heinokaal Mar 26, 2010 om 16:26
Winkels & webshops

Krasaktie van Deen

Goedendag lieve mensen, Supermarkt Deen heeft momenteel een actie; ze geven bij boodschappen vanaf 10 euro een kraskaartje. Heeft iemand van u wel eens een Hoera gehad..? M'n vriendin, kennissen en ik hebben enkel maar "Helaas" en dan mag je nog eens deze kraskaart op hun website invullen en altijd Helaas, maar je kan een kortingsbriefje via je mail krijgen van € 1,- van iets wat je NOOIT nodig hebt. Ja, zo kan ik ook actie voeren.., mag dat eigenlijk wel vraag ik mij af want Deen kan wel zeggen er zijn prijzen maar wie controleert dat..? Ik vind het persoonlijk erg schimmig...

733 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 16:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarom vraagt u dit niet aan een cassiere?

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 16:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je krijgt het cadeau. Er zijn maar heel weinig prijzen, verdeel die kansen eens over alle kaartjes en reken dan de kans uit dat je wat wint. Misschien maak je meer kans in de Staatsloterij.

Vladja

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 16:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stel eens op hun site via de mail de vraag wanneer en waar je de lijst met prijswinnaars kunt zien.
Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

heinokaal

Als je zou kunnen bewijzen dat er geen kaartjes zijn met "hoera", dan pleegt deze supermarkt een strafbaar delict. Met prijzen schermen, terwijl er geen prijzen zijn, mag niet meer vanaf 1-10-2008. Zo'n aktie staat op de zwarte lijst van de Wet Oneerlijke HandelsPraktijken. Degeen die deze wet overtreedt is strafbaar en je kunt daarover een klacht indienen bij Consuwijzer.

Sukses en met vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

@

Klacht over Oneerlijke HandelsPraktijken (de Wet OHP):

1. ConsuWijzer Informatielijn voor consumenten:
www.consuwijzer.nl

ConsuWijzer
Postbus 1031
2260 BA Leidschendam

2. Consumentenautoriteit
Bezoekadres: Wijnhaven 24
Postbus 16759
2500 BT Den Haag

Telefoon: + 31 70 330 5979
Fax: + 31 70 330 5989
Email: info@consumentenautoriteit.nl

ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 17:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jawel, op pakweg 12 kaartjes met "Helaas" een kaartje voor een pakje Liga bosvruchten (deze week ook in de gewone reclame) en een kaartje voor een Rexona deospray voor mannen. De prijsjes haal je gewoon in de winkel uit het schap en je toont ze met je winnaarskaartje bij de kassa.
Op de helaas-kaartjes staat ook een code en daarvoor moet je inderdaad op de site van Deen allerlei vragen invullen. Daar vragen ze zoveel persoonlijke info (geboortedatum , n.a.w.-gegevens etc..) dat ik daaraan echt niet meedoe.
Onze boodschappen doen wij bij Deen in Hoorn.

ve
door verwijderd - Mar 26, 2010 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat uw gezonde verstand spreken en vertrouw op uw gevoel: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo!