YD
door YDesmedt Apr 13, 2017 om 23:08
Winkels & webshops

Luxstyle

Ik heb vandaag ook een pakketje in de bus gehad en ben al de hele tijd aan het mailen met het bedrijf dat ik niets betaal van verzendinsgkosten maar dat ik het wel wil versturen. Dan vertellen ze mij dat dit op eigen risisco is en de kosten volledig in mijn handen liggen. Heb wel wat schrik om dit te doen? Hebben jullie het betaald of niet en wat zijn de gevolgen ? Laat het bedrijf jullie met rust of blijven ze aanmaningen sturen.

1327 6 Rapporteer

fa
door familyman - Apr 13, 2017 om 23:11
888 Antwoorden / 1 Vragen

Toets in bij "Zoek een vraag" hierboven: "Luxstyle" en de toets "oke". En scroll naar beneden. Veel leesplezier.

tijger1
door tijger1 - Apr 13, 2017 om 23:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeker ook op Facebook iets aangeklikt?

marita5
door marita5 - Apr 14, 2017 om 08:07
11569 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo YDeSmedt ,

Heeft u niks besteld dan volledig negeren en niet betalen , Luxstyle moet schriftelijk bewijzen dat ze een overeenkomst met u hebben afgesloten , klik op de rode regels .

https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-toezending

https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld

Voorbeeldbrief ontkennen van tot standkoming van een overeenkomst ,

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/ontkennen-van-overeenkomst/voorbeeldbrief-ontkennen-totstandkoming-overeenkomst

Krijgt u brieven van een incassobureau , laat u niet bang maken / of onder druk zetten , lees hier incassobureaus  "wat mogen ze wel en wat mogen ze niet " ( blauwe balk )

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/14-11-2016/incassobureaus-1/

ne
door neodutchio - Apr 14, 2017 om 11:56
5191 Antwoorden / 12 Vragen

Hier aanmelden, een vraag intypen en de antwoorden bijhouden is makkelijker dan zelf rechtstreeks te zoeken?

hutch
door hutch - Apr 14, 2017 om 12:38
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Jullie??

Helaas zijn er te veel die bij dit soort malafide ***'bedrijfjes' iets bestellen, dan wel een zogenaamd 'proefpakketje' aanvragen.

En nee, ik (en gelukkig velen met mij) doen geen zaken met malafide / onbetrouwbare 'bedrijfjes', die er dit soort (op criminele gelijkende) activiteiten op na houden. En ik voorspel u: als u dat flutpakketje niet aangetekend opstuurt, zal dit clubje u gaan mededelen dat zij uw pakketje niet (!) hebben ontvangen. Uiteraard zullen zij dat pakketje wel ontvangen, maar dat is dan weer de extra winst voor hen. Zo werken dit soort 'bedrijfjes' is de (gelezen) ervaring.

Veel sterkte toegewenst met dat clubje, en...... trap er nooit meer in!!

tijger1
door tijger1 - Apr 14, 2017 om 13:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zeker laat dat bedrijf mij met rust, want ik heb daar niets besteld en zou daar ook nooit iets bestellen.