fe
door festinger Dec 18, 2012 om 03:03
Winkels & webshops

Onbegrip en onkunde

Heb diverse supermarktketens gevraagd wanneer ze weer een actie starten met voetbal de verkoop te stimuleren. Niemand is dit van plan.
Ben ook maar 1 simpele consument. Echter hier ziet men blijkbaar niet in de nood van consumenten die niet volgens de hokjes denken en buiten het profiel van consumentendiscussie mogen denken.

Ik ga door deze arrogantie aan te vechten mede namens de supermarkten.

615 23 Rapporteer

pino123
door pino123 - Dec 18, 2012 om 07:19
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Met voetbal de koop stimuleren?

Niemand is dit van plan.

mede namens de supermarkten.

Je wilt de verkoop stimuleren met 'iets' van voetbal, geen idee wat.... Dit is geen supermarkt van plan, maar toch ga je het aanvechten namens de supermarkt....

Leg het uit, want zo begrijpt niemand het.

diumenge
door diumenge - Dec 18, 2012 om 08:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Onduidelijk verhaal, wat probeer je nu eigenlijk te zeggen? Btw, voor mij hoeft er geen enkele actie gevoerd te worden, geen voetbalplaatjes, dierenplaatjes, smurfen of whatever.

hutch
door hutch - Dec 18, 2012 om 09:46
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Supermarkten...... voetbal . . . . . nood(zaak?) . . . . . ???

Ook ik begrijp dit warrige verhaal niet.
Ik zie 3 woorden die niets met elkaar te maken hebben.

hutch
door hutch - Dec 18, 2012 om 09:49
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Misschien 'onbegrip' van onze kant en 'onkunde' van uw kant?

empyria
door empyria - Dec 18, 2012 om 10:16
504 Antwoorden / 3 Vragen

Heb diverse supermarktketens gevraagd wanneer ze weer een actie starten met voetbal de verkoop te stimuleren. Niemand is dit van plan.

Wat een geluk!!!

valerius-2
door valerius-2 - Dec 18, 2012 om 12:47
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Koop toch gewoon een voetbal, als u bij een actie die wil hebben moet die ook betaalt worden, zit in de prijzen van de artikelen.

fe
door festinger - Dec 19, 2012 om 03:07
410 Antwoorden / 18 Vragen

Bedankt voor de vooringenomen conclusies over mijn status. Heb betere gelezen.
Wil helemaal niets. Enkel uitleggen hoe het werkt. De commerciele afdeling van elk bedrijf zal zich even rustig houden naar de massale aandacht voor de dood van die grensrechter en alle media-aandacht die het trok.

Herinner me kinderen die buiten de supermarkt bedelden voor gadgets verkregen bij mijn boodschappen. Lees op marktplaats talloze advertenties over deze idioterie.

Over 2 of 3 maanden is dit incident commercieel overgewaaid en vergeten en komt er weer een supermarktactie.

diumenge
door diumenge - Dec 19, 2012 om 07:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het is mij nog steeds niet duidelijk wat je boodschap nu is? Dat supermarkten commerciële instellingen zijn ofzo?

sweeterlake
door sweeterlake - Dec 24, 2012 om 03:54
468 Antwoorden / 16 Vragen

[quote=festinger schreef op woensdag 19 dec 2012, 03:07]Bedankt voor de vooringenomen conclusies over mijn status. Heb betere gelezen.
Wil helemaal niets. Enkel uitleggen hoe het werkt. De commerciele afdeling van elk bedrijf zal zich even rustig houden naar de massale aandacht voor de dood van die grensrechter en alle media-aandacht die het trok.

Herinner me kinderen die buiten de supermarkt bedelden voor gadgets verkregen bij mijn boodschappen. Lees op marktplaats talloze advertenties over deze idioterie.

Over 2 of 3 maanden is dit incident commercieel overgewaaid en vergeten en komt er weer een supermarktactie.

Ik vermoed, blijft vermoeden, dat wij in week 2 van 2013 weer bij die grootgrutter uit Zaandam weer kunnen gaan 'Hamsteren', daar ben ik pas blij mee voor 3 weken 'hamstervoordeel'!

fe
door festinger - Jan 6, 2013 om 03:24
410 Antwoorden / 18 Vragen

Ach blijkbaar vertel ik onzin en ben ik nu dronken. Wat ik heb geprobeerd duidelijk te maken is dat gezien het doden van een grenssrechter alle marketingtoppers in dienst van supermarkten even niet kiezen voor verkooppromotie via voetbal als gegarandeerd succesformule.

Prima als er andere meningen zijn, maar onderbouw ze. Het is zo simpel iemand af te schrijven enkel op vermeende dronkenschap of tijd van bijdrage! Dergelijke vooroordelen hebben al heel veel kapot gemaakt in de recente geschiedenis.

Cookies
door Cookies - Jan 6, 2013 om 07:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=festinger schreef op zondag 6 jan 2013, 03:24]Ach blijkbaar vertel ik onzin en ben ik nu dronken. Wat ik heb geprobeerd duidelijk te maken is dat gezien het doden van een grenssrechter alle marketingtoppers in dienst van supermarkten even niet kiezen voor verkooppromotie via voetbal als gegarandeerd succesformule.

Prima als er andere meningen zijn, maar onderbouw ze. Het is zo simpel iemand af te schrijven enkel op vermeende dronkenschap of tijd van bijdrage! Dergelijke vooroordelen hebben al heel veel kapot gemaakt in de recente geschiedenis.

In deze tijd van het jaar worden er nooit dergelijke acties gehouden, is je blijkbaar nooit opgevallen. Met een grensrechter heeft dit niks te maken.

En ach, wees blij dat men denkt dat je dronken bent, terwijl je onzin uitkraamt.

fe
door festinger - Jan 22, 2013 om 02:32
410 Antwoorden / 18 Vragen

Ga de eelco weer heel erg pesten. Ga reageren 22 januari 2013 bij mij 02.32 uur op mijn eigen discussie. Waarschijnlijk ontploft ie van woede. Hoop van niet want het is byzonder stil als het om spaaracties gaat bij supermarkten. AH haalt een hamsteren weer naar boven en de rest doet hetzelfde.Reageer op de discussie en niet op de persoon .

Redacteur
door Redacteur - Jan 22, 2013 om 12:23
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Gelieve geen bijdragen te plaatsen die off topic zijn en/of op de persoon gericht. Reacties die gaan over het aan de orde gestelde zijn van harte welkom in Discussies.

De redactie

valerius-2
door valerius-2 - Jan 22, 2013 om 23:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=festinger schreef op dinsdag 22 jan 2013, 02:32]Ga de eelco weer heel erg pesten. Ga reageren 22 januari 2013 bij mij 02.32 uur op mijn eigen discussie. Waarschijnlijk ontploft ie van woede. Hoop van niet want het is byzonder stil als het om spaaracties gaat bij supermarkten. AH haalt een hamsteren weer naar boven en de rest doet hetzelfde.Reageer op de discussie en niet op de persoon .
Ik zou als ik u was proberen om adviseur te worden van een grrot super bedrijf misschien een toekomst voor u. U weet het allemaal waarom dan geen beroep van maken.

zoekster
door zoekster - Jan 22, 2013 om 23:50
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=redacteur schreef op dinsdag 22 jan 2013, 12:23]Gelieve geen bijdragen te plaatsen die off topic zijn en/of op de persoon gericht. Reacties die gaan over het aan de orde gestelde zijn van harte welkom in Discussies.

De redactie
En waar gaat dit topic dan over, toch totale flauwekul?

Get a grip!

fe
door festinger - Jan 24, 2013 om 02:57
410 Antwoorden / 18 Vragen

[quote=zoekster schreef op dinsdag 22 jan 2013, 23:50][quote=redacteur schreef op dinsdag 22 jan 2013, 12:23]Gelieve geen bijdragen te plaatsen die off topic zijn en/of op de persoon gericht. Reacties die gaan over het aan de orde gestelde zijn van harte welkom in Discussies.

De redactie
En waar gaat dit topic dan over, toch totale flauwekul?

Get a grip!

Dit topic gaat over kinderen die buiten de supermarkt staan te bedelen hun verzameling uit te breiden of te completeren bij consumenten die hier niets mee hebben en toch door hun boodschappen iets mee krijgen. En de bedenkers van deze actie verdienen hun geld dubbel en dwars terug net als de supermarkt. Echter die bedenkers kunnen nu niet meer terugvallen op voetbal.

Zag een poging geld te maken bij het Kruidvat vandaag. Blijkbaar kan men bij aanschaf van producten voices winnen van kinderen die meedoen aan de Voice of Holland/kids. Bovendien stond een leuke bijbehorende map op de toonbank.

Ik mag dan persoonlijk afgeserveerd worden, maar is dat persoonlijk of begrijpt men het onderwerp niet, want supermarkten vallen terug op hun basis. En iedere consument doet boodschappen her of der.

pino123
door pino123 - Jan 24, 2013 om 08:10
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Heb diverse supermarktketens gevraagd wanneer ze weer een actie starten met voetbal de verkoop te stimuleren

Ik ga door deze arrogantie aan te vechten mede namens de supermarkten.

Daarna gaat het over kinderen, daarna weer over het Kruidvat. Er is geen touw aan vast te knopen bij jou. Wat wil je nu eigenlijk?

En waarom kunnen ze niet terugvallen op voetbal, wat een onsamenhangend relaas!

fe
door festinger - Feb 7, 2013 om 02:28
410 Antwoorden / 18 Vragen

Bedankt pino en eelco. En ik ga me niet nogmaals excuren voor het tijdstip. Blijkbaar neemt u het persoonlijk op met de bijhorende qualificaties en vooroordelen. Mij gaat het enkel over dat consumenten eens nadenken over hoe het werkt. Door het doodschoppen van een grensrechter zijn de bedenkers van acties even stil. Voetbal blijft een bewezen winstmaker,maar nu ff niet. Dat is mijn verhaal.

Ben hier niet te scoren.Wil ik 5 sterretjes dan moet ik invloed en omkoping toepassen op de webmaster alhier. Echter weet niet wie dienst heeft.

fe
door festinger - Mar 26, 2013 om 03:20
410 Antwoorden / 18 Vragen

Oh 5sterren deskundigheid in 1 zin zonder uitleg. Eigenlijk heb ik geen zin meer uit te leggen. Als onze jongens volgend jaar naar Brazilië gaan ben ik benieuwd hoe snel de verzamelwoede zal stijgen onder de kinderen en ouders die haast gedwongen meedoen, zonder het te voelen of te weten en het gedrag goed te praten door van de aanbiedingen te profiteren voor het goede gevoel.

Wat kies jezelf. Het product dat bedachte schoolrages onder de kinderen helpt door mee te doen of hetzelfde veel goedkoper te kopen en aan je kinderen uitleggen dat ze niet mogen meedoen aan hypes. Kijk op marktplaats daar is een levendige handel dagelijks bezig de verzamelde supermarktbedenksel alsnog te verkopen.

Heb nog chippoo"s over. Oeps dat ius allang vergeten en waardeloos. Het is ordinair misbruik maken van een gevoel dat je als ouder niet wenst. Je koopt bij favoriete spaaractie zodat je kind niet buitengesloten wordt of gepest. . Daar verdienen ketens geld mee en daar gaan ze mee door.

Hoe groter de wachtrij buiten van kinderen hoe groter de omzet dankzij de uit china komende verzamelobjecten.

Maar ik ben dronken en reageer op eigen werk. Blijkbaar mag dat niet.

mediokas
door mediokas - Mar 26, 2013 om 14:58
27 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind dat als supermarkten iets met voetbal maken. Zij hebben dan ook grensrechters tot verantwoordelijkheid. Soms staan kinderen dan zelfs op straat te bedelen. Als je dan niet snapt dat mensen die op de marketing afdeling van supermarkten geld verdienen, weet ik het ook niet meer.

pino123
door pino123 - Mar 27, 2013 om 10:27
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=festinger schreef op dinsdag 26 mrt 2013, 03:20]Oh 5sterren deskundigheid in 1 zin zonder uitleg. Eigenlijk heb ik geen zin meer uit te leggen. Als onze jongens volgend jaar naar Brazilië gaan ben ik benieuwd hoe snel de verzamelwoede zal stijgen onder de kinderen en ouders die haast gedwongen meedoen, zonder het te voelen of te weten en het gedrag goed te praten door van de aanbiedingen te profiteren voor het goede gevoel.

Wat kies jezelf. Het product dat bedachte schoolrages onder de kinderen helpt door mee te doen of hetzelfde veel goedkoper te kopen en aan je kinderen uitleggen dat ze niet mogen meedoen aan hypes. Kijk op marktplaats daar is een levendige handel dagelijks bezig de verzamelde supermarktbedenksel alsnog te verkopen.

Heb nog chippoo"s over. Oeps dat ius allang vergeten en waardeloos. Het is ordinair misbruik maken van een gevoel dat je als ouder niet wenst. Je koopt bij favoriete spaaractie zodat je kind niet buitengesloten wordt of gepest. . Daar verdienen ketens geld mee en daar gaan ze mee door.

Hoe groter de wachtrij buiten van kinderen hoe groter de omzet dankzij de uit china komende verzamelobjecten.

Maar ik ben dronken en reageer op eigen werk. Blijkbaar mag dat niet.

Of je dronken bent kan ik niet beoordelen, kan wel beoordelen dat je aan het raaskallen bent. Eerst ga je het stimuleren, nu moeten we weer stimuleren om het niet te kopen. Je blijft wartaal uitslaan.

jo
door jorisw - Mar 27, 2013 om 21:50
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Natuurlijk gaat geen enkele supermarkt vertellen wanneer ze weer promotieacties gaan lanceren. Lijkt me niet zo heel vreemd. De concurrentie kijkt ook mee. Ze gaan ook niet zeggen als ze over 4 weken de pindakaas in de aanbieding gooien zodat de concurrent dat vervolgens een week eerder kan doen.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 27, 2013 om 23:42
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pino123 schreef op woensdag 27 mrt 2013, 10:27][quote=festinger schreef op dinsdag 26 mrt 2013, 03:20]Oh 5sterren deskundigheid in 1 zin zonder uitleg. Eigenlijk heb ik geen zin meer uit te leggen. Als onze jongens volgend jaar naar Brazilië gaan ben ik benieuwd hoe snel de verzamelwoede zal stijgen onder de kinderen en ouders die haast gedwongen meedoen, zonder het te voelen of te weten en het gedrag goed te praten door van de aanbiedingen te profiteren voor het goede gevoel.

Wat kies jezelf. Het product dat bedachte schoolrages onder de kinderen helpt door mee te doen of hetzelfde veel goedkoper te kopen en aan je kinderen uitleggen dat ze niet mogen meedoen aan hypes. Kijk op marktplaats daar is een levendige handel dagelijks bezig de verzamelde supermarktbedenksel alsnog te verkopen.

Heb nog chippoo"s over. Oeps dat ius allang vergeten en waardeloos. Het is ordinair misbruik maken van een gevoel dat je als ouder niet wenst. Je koopt bij favoriete spaaractie zodat je kind niet buitengesloten wordt of gepest. . Daar verdienen ketens geld mee en daar gaan ze mee door.

Hoe groter de wachtrij buiten van kinderen hoe groter de omzet dankzij de uit china komende verzamelobjecten.

Maar ik ben dronken en reageer op eigen werk. Blijkbaar mag dat niet.

Of je dronken bent kan ik niet beoordelen, kan wel beoordelen dat je aan het raaskallen bent. Eerst ga je het stimuleren, nu moeten we weer stimuleren om het niet te kopen. Je blijft wartaal uitslaan.

Het hier reageren dan heeft hij zijn zin, hij weet niets om te discuseren. Verveelt ze eigen zeker of hij is dus eenzaam.