Online bestelling Mediamarkt,geen producten, geen geld terug !
Op 24/11/2017 heb ik online bij Mediamarkt een bestelling gedaan. Betaald met een Mediamarkt cadeaukaart van € 100 en een bijbetaling via Ideal van€ 32,99. Heb hiervoor een bevestigingsmail van Mediamarkt ontvangen.
Tot vandaag, 15/01/2018 geen producten ontvangen nog het gehele bedrag dan wel cadeaukaart terug gekregen. Wel is het per Ideal betaalde bedrag van € 32,99 al enige weken geleden teruggestort op mijn bankrekening. Maar de € 100 van de cadeaukaart is via de digitale weg kennelijk zoek geraakt bij de IT van Mediamarkt.
Na negen telefoontjes met bijna altijd een oneindige lange wachttijd (20-40 minuten geen uitzondering) en herhaaldelijk vragen om een oplossing op Facebook, en tenslotte op 27/12 j.l. een aangetekende brief gestuurd met een in gebreke stelling gestuurd aan de directie van mediamarkt (waarop helemaal geen reactie is gekomen tot op heden) Het enige wat ik nu al bijna NEGEN weken te horen/lees lezen krijg via Facebook, is de boodschap: het is in onderzoek !. Met andere woorden geld weg en geen producten ontvangen.
Heb je al in je spam mail gekeken?
Hoe krijg ik mijn geld terug?
Als je (een deel) hebt betaald met een cadeaukaart ontvang je binnen 3 werkdagen per mail een e-voucher.
Zonder pincode begin je niks .........
Dit slaat als een tang op een varken.
Op de tegenwoordige kadokaarten staan en een nummer en een pincode. Wat bedoel je met: Dit slaat als een tang op een varken, en op de kennelijk verwijderde melding: haal je foto weg vanweg nummer. Helder?
Met het nummer alleen kan je niks. Je moet met de kaart naar de Mediamarkt voor saldo informatie kan niet online. Wil je in de webshop betalen dan heb je de code nodig die onder de kraslaag zit op de anderekant van de kaart.
Ze zullen bij MM ook wel door hebben dat je een artikel gekocht van € 132.99 ,- en dat je €100 minder terug ontvangen hebt.Vermoedelijk zijn ze aan het uitzoeken of er fraude gepleegd met de bon.Ik zou zolang dit onderzoek loopt even rustig afwachten op de uitkomst.
Wij hebben ook slechte ervaringen met Mediamarkt.
Wij kochten vorig jaar een inbouw oven/magnetron.
Thuisgekomen maakten we de doos open en lazen de bovenopgelegen gebruiksaanwijzing.
Hieruit bleek, dat wij deze oven onmogeijk konden plaatsen.
Dit hadden ze in de winkel niet verteld.
We legden de gebruiksaanwijzing terug en sloten de doos.
We reden meteen weer terug, maar kregen geen geld noch tegoedbon.
Pas nadat ik stennis maakte bij de klantenservice, kregen we met inhouding van 10% ons geld terug.
Wij kopen er nooit meer.
U koopt in een winkel een nieuw artikel, dat u het al terug mag brengen is coulance en geen recht. U had van te voren kunnen vragen/uitzoeken of de oven voor u geschikt was. Dus die 10% heet leergeld. Als u zich vooraf goed had geïnformeerd had u geen stennis hoeven te maken en was u geen 10% kwijt geweest. U kunt alleen boos zijn op uzelf. De term "ons geld" is ook fout, het was uw oven en het geld van de MM.
Het is in onderzoek betekent dat er nog niets vaststaat omtrent uw geld teruggave. Het is in onderzoek betekent niet dat u naar uw geld kunt fluiten, slechtts dat u nog wat meer geduld moet hebben.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer