ma
door maryteunissen Dec 9, 2016 om 12:00
Winkels & webshops

Pandadeals

Mijn zoon(15 jaar) heeft op aanraden van een klasgenoot via vipdaydeal gratis oorset aangeklikt, deze echter nooit ontvangen.
gelukkig maar, maar nu word hij gedreigd met incasso bureau. ik heb hun een mail gestuurd en krijg als antwoord dat zij ervan uitgaan dat een volwassenen dit zogenaamde abonnenment heeft afgesloten en dat we moeten betalen. op hun site staat dat je via telefoon of mail het zogenaamde abonnement kunt annuleren. ik betaal niks lijkt me zo. wat te doen als de dreigingen blijven komen?

1727 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Dec 9, 2016 om 12:25
42060 Antwoorden / 21 Vragen
10

Wat te doen? Helemaal niets. Verder compleet negeren. En instrueer uw zoon dat hij die gekkigheid niet meer uithaalt. 

Er is niets gratis.

Cookies
door Cookies - Dec 9, 2016 om 12:28
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Een 15-jarige zou ondertussen kunnen weten dat niets in het leven gratis is. Weet hij dat nog niet, dan maar snel even de zoon bijpraten.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 9, 2016 om 12:28
3449 Antwoorden / 25 Vragen
0

@tijger, maar als de zoon een bevestiginsmailtje heeft gehad liggen de zaken toch weer anders.

marita5
door marita5 - Dec 9, 2016 om 13:09
11560 Antwoorden / 15 Vragen
1

Hallo MaryTeunissen , 

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-dienst-afgesloten-door-minderjarig-kind

di
door dishant kumar - Dec 17, 2016 om 17:47
2 Antwoorden / Vragen
0

hey Mary ik heb dezelfde probleem.
Hoe kan ik met u in contact komen om over dit te praten?

di
door dishant kumar - Dec 18, 2016 om 13:29
2 Antwoorden / Vragen
0

Het is al opgelost, je wordt op een vriendelijke wijze geholpen en dat ook op een zondag.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Am
Amuart - Jun 18, 2024 om 17:05
Winkels & webshops

Problemen met zichtgarantie bril

Eind 2022 meting voor bril gehad in optiekwinkel en begin 2023 bril met enkelvoudige glazen ontvangen. € 238 per glas. Vanaf begin aangegeven hier niet goed mee te kunnen zien. En ook verergering van zicht en hoofdpijn klachten.

Vaak gemeld ook per mail. Werd telkens aangegeven dat bril goed is. Uiteindelijk werd het geschoven op een hersen probleem, te hoge eisen aan gezichtsvermoge ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer