Biene17
door Biene17 May 16, 2020 om 15:27
Winkels & webshops

Post.nl

Op 7 mei heb ik in een  webshop glazen ter waarde van 92 Euro besteld. Deze zouden volgens Track & Trace code van Post. Nl op zaterdag 9 mei bij mij zijn afgeleverd; echter we waren de hele dag thuis en er is niets afgegeven ook niet bij de buren ( kantoorpanden) . Natuurlijk heb ik meteen contact met de webshop en Post. Nl opgenomen . Post. Nl zegt dat de webshop een een onderzoek moet starten!
Sinds de uitbraak van Corona winkelen we voornamelijk online en de talloze pakketjes zijn allemaal zonder probleem aangekomen. Dus Post.Nl komt hier heel vaak. 
Ik weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik verder moet doen, misschien kan Kassa mij helpen?
Mvg,
Sabine, Eindhoven

1902 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

r.kemperman
door r.kemperman - May 16, 2020 om 15:29
423 Antwoorden / 4 Vragen
11

PostNL heeft helaas gelijk
U bent geen partij
De leverancier dient dit op te lossen

rj
door rjw Jun 9, 2020 om 23:34
3298 Antwoorden / 5 Vragen

Hoezo "helaas"? Had je liever gezien dat TS de problemen van de verzender had moeten oplossen?

diumenge
door diumenge - May 16, 2020 om 15:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Je moet gewoon een melding doen bij de webshop en het laten onderzoeken. Het is pas een week geleden, dus geef ze even de tijd om het uit te zoeken.

gerbera
door gerbera - May 16, 2020 om 15:38
7385 Antwoorden / 14 Vragen
0

Op de track&trace code kunt u zien of het pakket is afgeleverd, verder neem kontakt op met de webshop.

newmikey
door newmikey - May 16, 2020 om 16:26
830 Antwoorden / 0 Vragen
1

"Misschien kan Kassa mij helpen? "
Ik betwijfel het maar een eerste stap is dan contact met Kassa opnemen, niet iets op een forum plaatsen want hier kan niemand je helpen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 17, 2020 om 10:33
16888 Antwoorden / 202 Vragen
0

Als ook al gezegd: de verzender/verkoper en dus de webshop is hier verantwoordelijk voor. Indien u niets heeft ontvangen en u heeft wel betaald, dan heeft u recht op uw geld terug. Het is wel van belang of de webshop is aangesloten bij een keurmerk. U werd al gewezen op info van de consumentebond. Ik geef u ook de iunfo van de ACM waar u ook een klacht kunt indienen: https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  

Mogelijk overbodig maat toch ook dit omdat ook dat aan de orde kan zijn (indien het geen webshop met keurmerk is) waarbij het niet uitsluitend China betreft maar valkuilen in het algemen bij bestellen van zaken in 'verwegisstan' : https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen?

Le
door Leon2402 - Jun 9, 2020 om 19:51
1 Antwoorden / Vragen
0

Er is op 22 mei iets naar mij verstuurd via PostNL. Eerst stond er dat mijn pakket al bezorgd zou zijn, nu staat er al 2,5 week bezorg moment niet bekend. De helpdesk zegt dat er op brievenbus pakketten geen track en tracé kan worden toegepast, maar heb het bewijs op mijn telefoon. Verder kan er geen onderzoek worden gedaan, maar ik kan wel een klacht indienen. Hiervan krijg ik alleen geen terugkoppeling. Volgens Postnl had ik aangetekend moeten verzenden, ik denk echter dat het personeel pakketten achterover drukt. Wat kan ik nu nog doen?

Donuts
door Donuts Jun 9, 2020 om 20:29
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Bent u nu de verzender of de ontvanger?

sira
door sira Jun 10, 2020 om 13:11
2397 Antwoorden / 24 Vragen

U kunt hiervoor beter een nieuwe vraag stellen. U breekt nu in, in de vraag van een ander, waardoor de oorspronkelijke vraag t.g.v. u overruled wordt.

mi
door miennaamishaaz - Jun 9, 2020 om 22:26
725 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat zegt het tracking nummer?

vaak geeft deze ook informatie mbt je order.

Ik raad je aan om elke dag screenshots te maken van de Tracking informatie.

Daarnaast bent u niet verantwoordelijk voor de levering, dit is de Leverancier.

Zelfs al krijgt u een doosje scherven dan dient de leverancier dit op te lossen.

Indien u het Pakket krijgt, vraag iemand om u te filmen tijdens het open maken van het Pakket.
Gezien ze al Nu moeilijk doen is het beter om het zekere van het onzekere te nemen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

atlas1302
atlas1302 - Jun 8, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Bijklussende A.O.W -er

Aow-ers die 50% krijgen van het minimum loon, zullen graag nog wat willen bijklussen, om een buffertje te willen hebben voor tegenslagen of gewoon eens op vakantie. Dat mag, en ook onbeperkt...alleen bij een max. bedrag gaat de A.O.W-er belasting betalen. Velen gaan daarom onder andere naar het buitenland, omdat er gedacht wordt..hier is het lekkerder dan daar. Maar is dat ook zo!

Wat m ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

Geboren Amsterdammer
Geboren Amsterdammer - Jan 10, 2024 om 22:32
Winkels & webshops
Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan?

Geachte forumleden,

Ik sjouw al dagen mijn lege flessen van de ene naar de andere supermarkt.....

Zou het kunnen ,dat de supermarkten te veel lege blikjes en plastic flessen krijgen aangeboden en dat zij express de automaten uitzetten omdat ze anders verlies erop lijden?

Kortom : Kunnen de lege flessen automaten de toestroom niet aan? Lees meer