Ar
door Arjoh Jul 15, 2020 om 15:44
Winkels & webshops

Probleem met vodafone

Wij hebben al bijna 10 dagen geen bereik met Vodafone aan ons huisadres. Daarvoor was het bereik wel redelijk goed. Omdat we niet kunnen bellen hebben we contact gezocht via de Vodafone chat. Hier gaven ze aan dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat ik een netwerkklacht moest invullen. Dit zou 3x niet goed gegaan zijn dus zijn we naar de winkel gegaan om het op te lossen. Hier zijn wij de afgelopen 5 dagen elke dag geweest en het werkt nog steeds niet. We hebben het contract maar afgekocht en proberen nu nummerbehoud te regelen. Dit hebben we nu 5x opnieuw gedaan omdat Vodafone het elke keer nummerbehoud afwijst terwijl er een afkoop in het systeem staat en dan krijgen we te horen dat de opmerking niet zou kloppen bij het nummerbehoud. Vandaag was mijn vrouw er zo klaar mee dat ze stond te huilen in de winkel van onmacht omdat we weer niet geholpen werden. Omdat we niet weg wilde gaan voordat we een goede oplossing hadden, hebben ze de politie gebeld om ons de winkel uit te laten zetten. 

We zitten met ons handen in het haar en weten niet wat we hier mee aanmoeten en zijn bang dat we ons nummer kwijt zijn want we kunnen niets beginnen tegen Vodafone. Heeft iemand tips om tot een oplossing te komen?

1224 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 15, 2020 om 16:52
16861 Antwoorden / 202 Vragen
0
marita5
door marita5 - Jul 15, 2020 om 17:21
11519 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Arjoh , 

Plaats uw klacht op het forum van Vodafone , daar reageren moderators , klik op de rode regel .

https://forum.vodafone.nl/

Ar
door Arjoh - Jul 15, 2020 om 17:27
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor de tips. Alleen het forum kunnen/willen ze ook niets voor je doen. Daar mag je ook niet te veel over je klacht klagen anders word je geblokkeerd.

diumenge
door diumenge - Jul 15, 2020 om 17:30
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Waarom koop je een contract af na 10 dagen geen bereik? Stel ze in gebreke.

Ar
door Arjoh Jul 15, 2020 om 18:01
1 Antwoorden / 1 Vragen

Her is niet de eerste keer dat we problemen heb met Vodafone en op de brutale manier hoe we niet geholpen worden. 

 

 

diumenge
door diumenge Jul 15, 2020 om 18:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En dan beloon je ze door je contract af te kopen. Wonderlijk.

Ar
door Arjoh Jul 15, 2020 om 19:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem is dat het een 06 nummer is waar ik €1500 euro voor heb betaald anders had ik het zeker niet gedaan.

diumenge
door diumenge Jul 15, 2020 om 19:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat moet dan wel een heel bijzonder nummer zijn.

panter22
door panter22 - Jul 15, 2020 om 17:47
6599 Antwoorden / Vragen
0
Magnum007
door Magnum007 - Jul 15, 2020 om 18:05
594 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Arjoh,

Wat ik je aanraad is om altijd 1 prepaid simkaart te hebben : dit telefoonnummer maak je bekend bij alle instanties en bekenden.

Je andere simkaart kun je gebruiken voor internet,etc.

Op deze manier ben je niet afhankelijk van een provider.

diumenge
door diumenge Jul 15, 2020 om 18:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Van wie komt die simkaart?

Magnum007
door Magnum007 Jul 15, 2020 om 18:17
594 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Diumenge,

Natuurlijk niet van de provider, in dit geval Vodafone.

diumenge
door diumenge Jul 15, 2020 om 18:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Vodafone is geen provider?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer