Probleem met vodafone
Wij hebben al bijna 10 dagen geen bereik met Vodafone aan ons huisadres. Daarvoor was het bereik wel redelijk goed. Omdat we niet kunnen bellen hebben we contact gezocht via de Vodafone chat. Hier gaven ze aan dat ze niets voor mij kunnen betekenen en dat ik een netwerkklacht moest invullen. Dit zou 3x niet goed gegaan zijn dus zijn we naar de winkel gegaan om het op te lossen. Hier zijn wij de afgelopen 5 dagen elke dag geweest en het werkt nog steeds niet. We hebben het contract maar afgekocht en proberen nu nummerbehoud te regelen. Dit hebben we nu 5x opnieuw gedaan omdat Vodafone het elke keer nummerbehoud afwijst terwijl er een afkoop in het systeem staat en dan krijgen we te horen dat de opmerking niet zou kloppen bij het nummerbehoud. Vandaag was mijn vrouw er zo klaar mee dat ze stond te huilen in de winkel van onmacht omdat we weer niet geholpen werden. Omdat we niet weg wilde gaan voordat we een goede oplossing hadden, hebben ze de politie gebeld om ons de winkel uit te laten zetten.
We zitten met ons handen in het haar en weten niet wat we hier mee aanmoeten en zijn bang dat we ons nummer kwijt zijn want we kunnen niets beginnen tegen Vodafone. Heeft iemand tips om tot een oplossing te komen?
Goedemiddag, zie deze info m.b.t. wat u kunt doen: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-televisie/een-klacht-over-mijn-telecomaanbieder
Hallo Arjoh ,
Plaats uw klacht op het forum van Vodafone , daar reageren moderators , klik op de rode regel .
https://forum.vodafone.nl/
Bedankt voor de tips. Alleen het forum kunnen/willen ze ook niets voor je doen. Daar mag je ook niet te veel over je klacht klagen anders word je geblokkeerd.
Waarom koop je een contract af na 10 dagen geen bereik? Stel ze in gebreke.
Her is niet de eerste keer dat we problemen heb met Vodafone en op de brutale manier hoe we niet geholpen worden.
En dan beloon je ze door je contract af te kopen. Wonderlijk.
Het probleem is dat het een 06 nummer is waar ik €1500 euro voor heb betaald anders had ik het zeker niet gedaan.
Dat moet dan wel een heel bijzonder nummer zijn.
Probeer eens schriftelijk een klacht in te dienen.
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml?icmp=support:contactmodule
Hallo Arjoh,
Wat ik je aanraad is om altijd 1 prepaid simkaart te hebben : dit telefoonnummer maak je bekend bij alle instanties en bekenden.
Je andere simkaart kun je gebruiken voor internet,etc.
Op deze manier ben je niet afhankelijk van een provider.
Van wie komt die simkaart?
Hallo Diumenge,
Natuurlijk niet van de provider, in dit geval Vodafone.
Vodafone is geen provider?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer