Seniorenvoordeelkaart alleen goed voor de stedelijke gebieden
Beste,
Ik heb mijn kaart inmiddels opgezged, volgens hen na 14 dagen, ik moest echter langer wachten op de kaart.
Bij het bekijken van de mogelijkheden zijn er naast enkele webwinkels m.n. in niet stedelijke gebieden niet of nauwelijks mogelijkheden om deze kaart te gebruiken.
Dit wordt niet verteld en men verwijst naar ""je moet ook eerst kijken of er een winkel in de buurt is""(quote)
Na een nadrukkelijk verzoek om de bovengenoemde reden mijn geld terug te krijgen wees men op de algemene voorwaarden en ik kan aar het geld fluiten.
Hoe noemen ze dit ook weer in de juridische kringen?
dutch1
Hallo Dutch249 ,
Ik heb mijn kaart inmiddels opgezged,volgens hen na 14 dagen,ik moest echter langer wachten op de kaart.
De opzegtermijn ( herroeping ) van 14 dagen gaat pas lopen op het moment dat u de kaart heeft ontvangen, zie de voorwaarden :
3.2
Zodra u van ons de gepersonaliseerde fysieke voordeelpas heeft ontvangen, vangt de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen aan. Dat houdt in dat u vanaf dat moment het recht heeft om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, zoals die op onze website te vinden is, maar bent hiertoe niet verplicht.
3.3
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Naast de mededeling dient u de door u per post ontvangen Seniorenvoordeelpas en het bijgesloten welkomstgeschenk retour te sturen volgens instructie. Pas na ontvangst en bevestiging daarvan door ons is uw herroeping definitief;
3.4
Als u binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen gebruik maakt van uw recht op herroeping en de overeenkomst ontbindt, betalen wij u het volledige door u aan ons betaalde bedrag terug. Dit bedrag betalen wij, na retour ontvangst van de fysieke Seniorenvoordeelpas e het welkomstgeschenk, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, aan u terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
De voorwaarden ,
https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/
Lees hier alle klachten ,
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar?id=590886
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-betrouwbaar-2?id=594023
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-is-dat-betrouwbaar?id=590957
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/ik-heb-een-seniorenpas-daar-ben-ik-ingetuind-zijn-er-meer-mensen?id=595083
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/seniorepas-betrouwbaar?id=591394
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/senjiorenpas?id=592334
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/senioren-voordeelpas-is-dat-zuivere-koffie?id=595097
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-betrouwbaar?id=593125
https://nl.trustpilot.com/review/www.seniorenvoordeelpas.nl
Bij het bekijken van de mogelijkheden zijn er naast enkele webwinkels m.n. in niet stedelijke gebieden niet of nauwelijks mogelijkheden om deze kaart te gebruiken.
Dat had je natuurlijk moeten doen vóórdat je die kaart bestelde.
Dát is dan ook geen reden om achteraf je kaart op te zeggen.
Wél heb je recht op je geld terug omdat je blijkbaar binnen de termijn hebt opgezegd. Zie art. 3.2
Maar ja .... er zijn niet voor niets zoveel klachten te lezen.
Vier tips: Wilt u NIET bij de pakken neer gaan zitten ...
kunt u naast de klachtensites 1 - Klacht.nl en 2 - Klachtenkompas.nl tevens actief worden op 3 - >deze AMC-site< en indien u een advertentie in uw bezit heeft en kunt meesturen, 4 - een klacht indienen bij de reclamecode-commissie, die onrechtmatig adverteren, voor u kostenloos, openbaar zal behandelen en publiceren.
Dat kan voor de onvolledige informatie, als ook voor het niet willen storneren als thema gelden!
Deze vraag komt op hetzelfde neer als je vorige vraag.
Alle info is keurig op de site van de seniorenvoordeelpas te vinden Bovendien had je 14 dagen herroepingsrecht na ontvangst van de pas.Staat er ook keurig bij. Heb je het herroepingsformulier wel ingevuld toen je van de pas af wilde?
https://seniorenvoordeelpas.nl/veel-gestelde-vragen/
Voortaan eerst maar eens goed lezen op de site voordat je weer iets bestelt met korting. Met die Kruidvatkaartjes ging het ook al mis,
Met het inductiegasfornuis ging ook al mis en daar schreef u op 19 april over. Dus of u werkelijk binnen de 14 dagen bedenktijd heeft opgezegd ?. En dan klopt het dat u uw geld niet terug krijgt.
Hoe noemen ze dit ook weer in de juridische kringen?
Daar zijn geen juridische termen voor, wel een voor een Nederlander zeer bekende uitdrukking.
Kijken, kijken maar niet kopen!
Beste Dutch249,
Wat vervelend om te lezen dat u niet gemakkelijk bij u in de buurt gebruik kunt maken van de Seniorenvoordeelpas. Ons team werkt elke dag hard om meer locaties toe te voegen zodat u straks in elk dorp, ongeacht formaat, terecht kan met uw Seniorenvoordeelpas! Tot die tijd helpen wij u graag om optimaal gebruik te maken van uw Seniorenvoordeelpas. Hiervoor kunt u elke dag tussen 9 en 9 contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen u uiteraard om tot op de laatste cent, maximaal gebruik te maken van onze voordelen.
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Ik denk dat jullie hier geen zieltjes zullen winnen.
@seniorenvoirdeelpas
Dat is lekker vlot reageren.
Ons antwoord heeft inderdaad even op zich laten wachten. Ons streven is om geen vraag of topic onbeantwoord te laten, een laat bericht is beter dan geen bericht! Heeft u nog tips om net zo snel te reageren als u?
Met vriendelijke groet,
Erik
Team Seniorenvoordeelpas
Nieuw op Vraag & Beantwoord
FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMAR
Waarom komt het geregeld voor bij de Vomar dat de prijzen niet kloppen op de kassa bon .
Vaakt zijn de aanbiedingen niet verwerkt.
Afgelopen zondag drie klanten bij de kassa waar het weer niet klopte .
Waarom doet de Vomar hier niets mee ?
Lees meer
Inning extra bedrag boven op contributie (voetbalvereniging)
Onlangs is er gemeld dat de energiekosten van onze club hoger zijn uitgevallen dan verwacht. Als gevolg hiervan is er naar alle leden een extra rekening gestuurd, bovenop de reguliere contributie, om deze kosten te dekken. Daarnaast is er gedreigd met een spelersblokkade indien deze extra kosten niet worden voldaan. Aan het begin van het seizoen ben ik akkoord gegaan met een verhoging van de cont ... Lees meer
Rolluik
Wij hebben een order geplaatst voor rolluiken aan de voor en achterkant van onze woning. Nu is het bedrijf die we de opdracht hebben gegeven( we hebben ook een handtekening op de overeenkomst geplaatst )failliet gegaan, maar ze proberen een doorstart te maken ( e e a was begin maart) maar we horen niets meer en kunnen met geen mogelijkheid contact opnemen met het bedrijf. Kunnen we nu gewoon een a ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer