Waarom is het internet in de AH winkels zo slecht? Zowel hun eigen WiFi als 4G lijkt geblokkeerd.
AH heeft nu een actie waarbij je kraskaarten krijgt. Ik krijg mijn kraskaarten digitaal wat modern lijkt. Alleen kan ik de app van AH in hun eigen winkel niet echt gebruiken en dus kan ik de gewonnen producten in de winkel niet bekijken om te zien of ik het juiste product pak. Ik kan niets met het internet in de AH winkels. Niet via hun eigen WiFi en ook niet via 4G. Het lijkt allebei geblokkeerd. Buiten de winkel heb ik namelijk prima ontvangst. EvO
U spreekt over : "AH winkelS". Alsof het bij alle in NL gevestigde AH winkels zo is.
Ik zou u adviseren of het met een andere telefoon UW AH winkel eens te proberen, of wat eenvoudiger is, vraag of mede wifi gebruikers tijdens uw winkelen hoe zij het ervaren. Het zou natuurlijk ook aan uw telefoon te kunnen liggen, Als andere gebruikers er wel last van hebben, is de wifi slecht en kunt u de filiaalmanager aanspreken. Als andere gebruikers er geen last van hebben ligt de fout aan UW telefoon. Of gebruik eens een andere telefoon van uw partner en of mede bewoner van uw huis.
4G werkt in grote gebouwen minder goed, vanwege al het staal wat in de constructie gebruikt wordt. Op mijn werk moet ik ook vaak echt voor het raam gaan staan om een goede verbinding met het mobiele netwerk te krijgen.
De Wi-Fi, als de AH die al opengesteld heeft voor klanten, zal niet geoptimaliseerd zijn voor gebruik in het entree/uitgang gedeelte na de kassa's. En dat hoeft ook niet. Want het bedrijf adverteert er niet mee dat ze overal uitstekende WiFi aanbieden.
Als AH Wi-Fi niet zou hebben opengesteld voor klanten, hoe werkt het zelf scannen met de AH-app op een mobiele telefoon dant?
https://www.ah.nl/klantenservice/onze-winkels/zelfscannen-en-betalen#hoe-werkt-zelfscannen-in-de-winkel
Dat hangt toch echt helemaal af van waar die winkel staat. Midden in een winkelcentrum zal de ontvangst minder zijn dan bij een winkel die een eigen ingang aan de straat heeft. Bij de AHs waar ik kom heb ik gewoon goede 5G ontvangst. En in het verleden heb ik ook probleemloos hun wifi gebruikt. Misschien toch even wat tijd in steken om te kijken waarom je niet op hun wifi komt. Selecteer je wel de gastenwifi en niet de bedrijfswifi? Die laatste is natuurlijk geblokkeerd voor klanten.
In veel gebouwen werkt 4G en 5G matig tot slecht, komt door het gewapend beton, zo ook bij mijn Albert Heijn maar de wifi is er perfect en dat is eigenlijk mijn ervaring in alle Appies waar ik kom.
Dat 4G en 5G slecht werkt binnen is heel goed mogelijk want het is meer voor buiten. De Wi-Fi daarentegen zou wel goed moeten werken. Probeer eens met vrienden of familie te vergelijken of hun het ook hebben op hun smartphone of alleen jij. Hebben meer personen het of jij alleen en zou het aan een instelling kunnen liggen. Ik zelf gebruik nooit Wi-Fi in een supermarkt en gebruik alleen 4G. Alleen thuis Wi-Fi.
Zelf merk ik het ook bij diverse AH filialen
Bij de ingang selecteer ik AH wifi en ga dan zelfscannen
Ineens krijg je dan midden in de winkel of bij de zelfscankassa de melding: "u heeft geen verbinding met het wifinetwerk"
Als ik dan in de instellingen kijk, sta ik nog steeds gekoppeld
Soms helpt het dan om een stuk terug te lopen en dan doet hij het weer
Maar het is ook voirgekomen dat ik al mijn boodschappen opnieuw kan gaan scannen
In "mijn" AH is ook vaak geen bereik, en hun website is trouwens ook heel vaak niet te bereiken, gewoon thuis, wat dus aan hun ligt..Dan krijg ik gewoon een melding van AH dat t even niet lukt.....
Heb in onze AH's waar ik regelmatig kom , geen enkel probleem...en dat zijn 4 verschillende winkels.
Mss.ligt het aan je toestel.
Wat is het toch fijn dat er nog steeds papieren producten (en pennen enz) bestaan he.............
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer