de
door dekkertje Apr 13, 2007 om 17:21
Auto & vervoer

Aanbetaling gedaan op auto en geen auto

wij zouden vorigjaar een auto kopen in enschede. proefrid gemaakt de koop rond gemaakt er moesten nog een paar dingen aan gedaan worden dus werdt er een koopcontract opgemaakt en een aanbetaling gedaan van een x bedrag maar een paar dagen later doet de politie daar een inval vanwege kilometer froude. alle auto,s zijn in beslag genomen. behalfe die van ons want die was naar een ander bedrijf gegaan. om een aantal dingen temaken dus auto weg .gaat een tijd overheen . kijk ik laatst op markplaats zie ik gewoon de zelfde auto bij de zelfde garage tekoop staan watkan ik er aan wij hebben het koopcontract nog en we zijn er vandeweek zelf ook nog weest en hebben foto,s van de auto gemaakt . maar hoe nu verder.???

720 4 Rapporteer

dirck
door dirck - Apr 13, 2007 om 17:32
3201 Antwoorden / 3 Vragen

En je hebt in die tussentijd niet 1 keer contact gehad met die garage???

Heb je naast het maken van foto's ook gesproken met de verkoper van die garage, dit kan ik namelijk helemaal niet terug vinden in je verhaal.

stacey
door stacey - Apr 13, 2007 om 17:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Snap het ook niet helemaal, die van jouw was niet in beslag genomen en nu dus weer terug (gekomen) bij het bedrijf, dus waarom ben je de koop dan niet gewoon verder af gaan handelen.

Je had aanbetaald dus dan maak je toch een afspraak wanneer je hem haalt en betaald................wat is er afgesproken / gebeurd dan ?

Als jij nooit meer iets hebt laten horen zal verkoper hem op gegeven moment wel weer in de verkoop gooien ja, het is tenslotte geen stalling, hij wil ze kwijt.............

Of hebben ze je de auto geweigerd te verkopen toen je ervoor kwam?

grindweg
door grindweg - Apr 13, 2007 om 21:02
2308 Antwoorden / 28 Vragen

was het een aanbetaling of handgeld. wat waren debepalingen. stond er een tijd bij dagen of iets dergelijks handgeld betaald u om hem een zekere tijd vast te houden.is er van dit alles niets ga dan een vriend een proefrit laten maken als u begrijpt wat ik bedoel!!!!!

re
door renetjuh - Apr 17, 2007 om 15:45
6 Antwoorden / 1 Vragen

ik kan op de vraagsteller wel een aanvulling geven

dit autobedrijf is bezocht ivm kilometerfraude, op dat moment zijn alle auto's in beslag genomen en is de eigenaar en de verkoper in hechtenis gesteld, op dat moment is ook de site uit de lucht gegaan en waarschijnlijk ook de telefoonlijn . dus ik denk dat de vragen steller helemaal geen contact heeft kunnen opnemen met de eigenaar of verkoper tot aan nu toe want naar mijn weten is dit bedrijf nog niet zolang heropend