bu
door bunker May 10, 2007 om 22:01
Auto & vervoer

Auto naar garage

Mijn dochter heb vorig jaar haar volkswagenbus naar een garage gebracht.Enige tijd later kwam mijn dochter haar auto ophalen,en wat dacht je, hij was door de sloop opgehaald,geheel leeggeplukt?????Wat is hier aan te doen?groetjes bunker

643 4 Rapporteer

labswans
door labswans - May 10, 2007 om 22:12
1918 Antwoorden / 10 Vragen

het is nu 10 mei 2007 en u klaagt over iets van vorig jaar....... bedenkt eens een serieuze vraag en kom dan later terug.

Waarschijnlijk is de volkwagenbus niet door de keuring gekomen en heeft de garage hem voor de sloop aangeboden. En enige tijd kwam mijn dochter hem ophalen ? waarom dan ? is er een reparatie geweest wat is de reden dat ze hem opkwam halen ?

Maar het is nu mei 2007 vreemd dat u advies nu pas komt vragen

labswans

sleutelaar
door sleutelaar - May 10, 2007 om 22:28
249 Antwoorden / 20 Vragen

Hallo Bunker

wat ik hier lees heb ik nog nooit meegemaakt

ik ga er wel vanuit dat hier geen opdracht van haar voor gegeven is

Ik zou hem in de staat zoals zij hem naar de garage heeft gebracht terug eisen

Doe aangifte van vermissing dan kunnen die mensen daar goede raad geven wat er verder moet gebeuren

Verder zal het haar nog wel hoofdbrekens bezorgen en wens haar veel sterkte om tot de  juiste oplossing te komen

groet van de sleutelaar

bu
door bunker - May 10, 2007 om 22:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

sleutelaar bedankt voor je spontane bericht.Er is zeker geen opdracht voor gegeven.Hij is terug geeist,maar geen bericht terug.(Er zat toen een ander dure moter in gezet)Aangifte werd niet aangenomen,want het moet onderling opgelost,aldus de poltie.Ze is bij de rechtswinkel geweest en er is een brief naar de prodeo advocaat gestuurd maar daar is tot nu toe geen bericht van terug,omdat zij in het buitenland zit.Ze komt volgende week even in nederland om die advocaat te benaderen.Misschien dat ze wat meer hoort.

bedankt voor je bericht groetjes bunker

bu
door bunker - May 10, 2007 om 22:55
3 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor je stomme reactie

je doet je naam eer aan