hendrikikus
door hendrikikus Apr 10, 2011 om 16:19
Auto & vervoer

Autoradio

Geacht Forum. Ik ben in het bezit van een Ford Fiesta met een radio met bandjes. Nu is mijn probleem dat ik wel de radio kan aan zetten maar dat hij geen geluid geeft. De zenders komen er wel op maar zitten niet vast ik kan ze dus niet veranderen. Wat kan ik daar aan doen ?

Hartelijke groetjes van
hendrikikus.

850 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 10, 2011 om 16:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag hendrikikus,

Heb je al in de handleiding van de radio gekeken? Als je die niet (meer) hebt is de handleiding mogelijk via internet te vinden. Misschien is de antenne niet (goed) aangesloten?

vr.gr.

hendrikikus
door hendrikikus - Apr 11, 2011 om 09:58
6 Antwoorden / 4 Vragen

Beste Aurora 1.
Ja normaal zou het aan de antenne kunnen leggen maar dat kan volgens mij niet omdat de cassette het ook niet doet dus ik denk niet dat het daar aan mankeert. Maar 14 april moet mijn auto een apk en een kleine beur hebben dan ziet de garage daar wel naar.

In ieder geval heel veel dank en de groeten van hendrikikus.

kh
door khivar - Apr 14, 2011 om 14:43
16 Antwoorden / 2 Vragen

luidsprekers aansluiten

ro
door ron530 - Apr 14, 2011 om 15:28
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Grote kans dat de autoradio het begeven heeft, voor een paar tientjes koop je een radio/cd speler. Voor de Apk is het geen punt.