si
door sieke May 2, 2011 om 21:36
Auto & vervoer

Autoverzekering

L.S.
Mijn echtgenote heeft tot op heden mijn auto gebruikt.
I.v.m. kinderen nu zelf een auto gekocht.
Welke autoverzekering geeft de hoogste trede in de bonus/malus regeling. Zij wil dus zelf een autoverzekering afsluiten en niet via mijn verzekering blijven rijden.
Bij voorbaat dank voor eventuele reacties.

761 8 Rapporteer

moeder56
door moeder56 - May 2, 2011 om 21:57
483 Antwoorden / 2 Vragen

Weet niet wat je eigen B/M is maar als je de verzekering afsluit waar die van jou ook loopt lukt het meestal wel om dezelfde B/M te krijgen.

Lsk520
door Lsk520 - May 2, 2011 om 22:52
827 Antwoorden / 2 Vragen

kijk op independer.

gallito
door gallito - May 2, 2011 om 23:11
479 Antwoorden / 66 Vragen
rm
door rma070 - May 3, 2011 om 02:52
52 Antwoorden / 1 Vragen

www.unitedconsumers.nl is ook een optie
Ik ben daar wel zelf weer weg gegaan iv, een lagere premie via de collectieviteid van mijn werkgever!
elke eur is er 1 ;)

börgemeister
door börgemeister - May 3, 2011 om 03:00
506 Antwoorden / 25 Vragen

Mijzelf heeft een goede ervaring met AllSecur en een scherpe premie, je begint automatisch met '0 vrije schadejaren'. U kunt via de website zelf berekenen of het interessant is.

rm
door rma070 - May 3, 2011 om 05:12
52 Antwoorden / 1 Vragen

allsecure is niet de goedkoopste, wel prima en klantvriendelijk !

wolfenjong
door wolfenjong - May 3, 2011 om 12:20
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

U vrouw heeft zelf geen B/M regeling opgebouwd, dus zal ze meer gaan betalen als ze zelf een verzekering wil, en nu kan ze wel in aanmerking komen voor korting, maar waar dat is, dat is zo niet te zeggen, dat moet u via vergelijkingssites gaan vergelijken.
Maar waarom zet u de tweede auto niet gewoon op u eigen naam, en u vrouw als regelmatige bestuurder, dan ben je vaak voordeliger uit, mits u zelf nu ook al niet te veel betaald.

Succes er mee.

si
door sieke - May 3, 2011 om 13:59
10 Antwoorden / 44 Vragen

[quote=wolfenjong schreef op dinsdag 3 mei 2011, 12:20]Hallo

U vrouw heeft zelf geen B/M regeling opgebouwd, dus zal ze meer gaan betalen als ze zelf een verzekering wil, en nu kan ze wel in aanmerking komen voor korting, maar waar dat is, dat is zo niet te zeggen, dat moet u via vergelijkingssites gaan vergelijken.
Maar waarom zet u de tweede auto niet gewoon op u eigen naam, en u vrouw als regelmatige bestuurder, dan ben je vaak voordeliger uit, mits u zelf nu ook al niet te veel betaald.

Succes er mee. Bij een eventuele schade dan wel dubbel B/M korting.