il
door ilona11 Jul 9, 2004 om 16:25
Auto & vervoer

De sleutel 2

De sleutel2

Bedankt voor de reactie.

Nu nog de expert voor de wet boeken.

Wie kan mij helpen?

275 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 9, 2004 om 16:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag ilona11,

Ik denk dat je deze vraag het beste kunt stellen aan de juridische afdeling van de BOVAG en als zij het niet weten aan de ANWB. Groeten, Ton.

p.s. laat even weten wat je te weten komt, want ik twijfel eraan dat dit wettelijk geregeld is. Wel zou het zo kunnen zijn dat de dealer als lid is van de BOVAG, hij volgens het BOVAG-regelement verplicht is de wagen af te leveren met twee sleutels.

ve
door verwijderd - Jul 10, 2004 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik weet niet welk wetboek u zoekt. Maar op de volgende website http://www.recht4all.nl/wetten/wetten.htm#top kunt u werkelijk alle wetboeken online vinden! Suc6

ve
door verwijderd - Jul 10, 2004 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor de reactie.

Ik hou je op de hoogte!!

ve
door verwijderd - Jul 12, 2004 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Blessy, bedankt voor deze hele goeie tip, ik heb hem maar gelijk bij mijn favorieten gezet.

Groet,
Enterprise.