Electrice fiets
Mij. Man en ik hebben in april 2 nieuwe fietsen gekocht bij Amslod .mijn fiets deed de motor direct raar naar de winkel moesten eerst een afspraak maken.tweede keer weer naar de winkel weer voor niets moesten 2 nieuwe motors voor de fiets bestellen want ook de fiets van mijn man had dezelfde kwaal .de monteur zou pas 3 juli langskomen.1dag van te voren een mailtje de motors waren nog niet binnen moeten wachten tot 5augustus nu zeggen ze bij Amslod dat wij er gewoon op kunnen fietsen en doen we ook wel maar voelt niet fijn .ook de display geeft af en toe een foutcode aan. Nu is mijn vraag mogen ze je zolang aan het lijntje houden? Ik wou de koop ontbinden maar dat wilden ze niet .ze mogen eerst repareren zeggen ze. Ik wil graag weten of ik de koop kan ontbinden
Als u ze schriftelijk een redelijke termijn hebt gesteld waar ze niet aan hebben voldaan kunt u ontbinden. Geen idee wat uw beeld daarbij is maar reken erop dat ze daar niet mee akkoord gaan en dat u echt even zult moeten knokken. Vermoedelijk bent u daar zelf niet toe in staat dus regel juridische bijstand.
Zijn de fietsen online of in de winkel gekocht. Online zou u ze binnen 14 dagen kunnen retourneren.
Bij garantie gevallen moet u de verkoper de gelegenheid geven om de fietsen te repareren.
Garantie moet binnen afzienbare tijd. Echter is Amslod niet het beste fietsenmerk, is er gebrek aan financiele middelen, is er teweinig voorraad van onderdelen en proberen ze veel te rekken.
Als de fietsen wel gewoon gebruikt kunnen worden speelt dat wel in het voordeel van Amslod. Niet goed voelen is niet een reden om te ontbinden.
Geachte Henk en Gerie,
Amslod is op dit forum geregeld aan de orde geweest, via het menu kunt u de topics vinden of klik op de volgende link:
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/service-bij-elektrische-fietsen-amslod-schiet-tekort
Mijn vraag is wat kunnen wij doen dan ? Kan de koop worden ontbonden ?
Hmm, blijkbaar bent u hard lezend.
Als u ze schriftelijk een redelijke termijn hebt gesteld waar ze niet aan hebben voldaan kunt u ontbinden. Geen idee wat uw beeld daarbij is maar reken erop dat ze daar niet mee akkoord gaan en dat u echt even zult moeten knokken. Vermoedelijk bent u daar zelf niet toe in staat dus regel juridische bijstand.
Hallo Henk En Gerie ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels ( scroll ook naar beneden onder : Zie ook )
https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-kapot/wat-zijn-mijn-rechten
https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/opzeggen-stoppen-annuleren/koopovereenkomst-beeindigen
als reperatie te lang duurt kun je inderdaad de koop ontbinden, staat het een en ander over op de site van de ACM!!
Beste Henk en Gerie,
Wat vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bikes. Graag kijk ik met u mee.
Zou u uw naam en adres willen sturen naar webcare@amslod.nl.
Met vriendelijke groet,
Mirjam
Apart Mirjam dat als men klaacht via Amslod er geen actie komt, de juiste actie dan, en als men hier iets neerzet er wel ineens iets mogelijk is!!
Geef deze mensen OF andere fietsen OF geld terug!!
Iki zie dat Amslod hier ook op zit en ook de klacht wel serieus neemt. Dat vind ik zelf al heel positief. Niet dat het probleem dan ook meteen opgelost is of wordt maar het is wel een teken van goede wil. Ik zou daar als klant al heel blij mee zijn.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer