Gazelle belazert de boel
Vandaag mijn nieuwe Gazelle Medeo Limited Edition binnengekregen en betaald en wel. Prachtige fiets. Ik heb deze fiets gekozen met behulp van de specificaties op de website van Gazelle. Eén van de vijf redenen om zo'n fiets te willen hebben is (was) volgens Gazelle de fraai afmontage van Shimano Deore. Ik liet vooral daarom mijn keuze op deze fiets vallen. Nu zie ik dat de fiets maar één onderdeel heeft van het type Deore. Verder is de fiets met het goedkopere Alivio afgemonteerd. Dat is niet slecht, maar wel minder. De fietsenhandel gebruikte de informatie van Gazelle ook op zijn website en heeft dit door mijn kritiek vandaag rap veranderd. Gelijk heeft hij en wel zo eerlijk. Gazelle blijkt dit deze week ook al te hebben gedaan, want nu staat er ineens afmontage Alivio/Deore.
Vooraf is er dus gewerkt met mooipraterij. Ik heb inmiddels een bericht naar Gazelle gestuurd met de bedoeling dat zij dit compenseren. Zij zullen er wel mee weg komen, vermoed ik. Wijzigingen zijn altijd voorbehouden. Alleen de prijs blijft hetzelfde natuurlijk. U is gewaarschuwd!!!!
Het was meer mijn bedoeling om mensen te waarschuwen. Inmiddels heeft Gazelle via de klantenservice haar welgemeemde excuus gemaakt, maar doet er verder niets aan. De meeste mensen reageren waarschijnlijk niet op zulke zaken en als ze het doen, dan is het: Oeps foutje, sorry, maar ja wat had u gedacht dat voor die adviesprijs Deore kon worden geleverd? Gazelle belazert de boel, dus. Ik heb hooguit de vraag of er mensen zijn die dit soort zaken ook is opgevallen. Het is namelijk van dezelfde orde als de ANWB-test op garages, die rekeningen schrijven voor onderhoudsbeurten en het niet uitvoeren. Zulke testen moeten consumentenorganisaties meer doen. We zullen verbaasd staan.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Berkenbosch Mode
Goedendag,
Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko
...
Lees meer
Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis
Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet.
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg
...
Lees meer
Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben
Gechte,
2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.
Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.
Afijn een week
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer