ka
door karinakamp Oct 25, 2014 om 11:48
Auto & vervoer

Hoe klantvriendelijk is Nuon?

Nuon adverteert momenteel uitgebreid met een kortingregeling voor "trouwe klanten". We zijn al zo'n 40 jaar trouwe klant, en reageerden daarom op de aanbieding.
We komen voor de beloofde korting NIET in aanmerking, omdat we een driejarig contract hebben (dat nog ruim twee jaar loopt).
We zouden eerst het contract moeten opzeggen (kosten 250 euro) en kunnen daarna van de kortingsregeling profiteren.
HOEZO KLANTVRIENDELIJK?

536 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Oct 25, 2014 om 12:14
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Er zit toch al korting in de dat drie-jarige contract mag ik aannemen?

Wanneer kunt u Nuon Blijven Loont nog niet afsluiten?

Cookies
door Cookies - Oct 25, 2014 om 12:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=karinakamp schreef op zaterdag 25 okt 2014, 11:48]Nuon adverteert momenteel uitgebreid met een kortingregeling voor "trouwe klanten". We zijn al zo'n 40 jaar trouwe klant, en reageerden daarom op de aanbieding.
We komen voor de beloofde korting NIET in aanmerking, omdat we een driejarig contract hebben (dat nog ruim twee jaar loopt).
We zouden eerst het contract moeten opzeggen (kosten 250 euro) en kunnen daarna van de kortingsregeling profiteren.
HOEZO KLANTVRIENDELIJK?


Contract = contract. Wat voor zin zou het afsluiten van een contract nog hebben als het te pas en te onpas verbroken kan worden? Hoe zou jij het vinden als NUON dan maar het contract verbreekt omdat het NUON beter uit komt?

ho
door hopetobehelping - Oct 25, 2014 om 17:04
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste karinakamp,

u heeft een contract afgesloten voor een periode van 3 jaar.
Contract is contract, dat begrijpt u vast wel.
Als de energieprijs omhoog was gegaan dan was u waarschijnlijk maar wat blij geweest met uw huidige contract.
Heeft u uitgerekend wat het verschil is tussen uw huidige prijs en de prijs als u 10% korting krijgt op het leveringstarief (ongeveer 0,008 per Kwh als ik het goed heb).
Waarschijnlijk bent u met uw huidige contract niet eens zo veel slechter af.
Als het verschil in uw nadeel is dan raad ik u aan om in overleg te gaan met Nuon.
Het lijkt altijd heel 'vast' bij energieleveranciers maar er is meer ruimte voor onderhandelen dan menigeen denkt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer