eltiena
door eltiena Oct 21, 2011 om 14:42
Auto & vervoer

Hoe zit het met KASSA zelf???

SOMS VRAAG IK MIJ AF.....hoe het toch kan dat ik mij nog steeds verbaas.
Vandaag stuurde ik een bericht naar KASSA en ja hoor... wederom:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank, de redactie heeft uw reactie ontvangen.
Op dit moment zijn er geen tv-uitzendingen van Kassa in verband met de zomerperiode. Vanaf 3 september 2011 is Kassa weer wekelijks te zien.
Gezien de grote hoeveelheid mail die bij ons binnenkomt, zijn we helaas niet in staat iedereen persoonlijk te antwoorden. Onze excuses hiervoor.

EN DIT IS NU AL WEER DE VIJFDE KEER DAT IK DIT ANTWOORD KRIJG... EN JA!!! IK HEB DIT AL VAKER GEMELD...
IEMAND ZIT ENORM TE PITTE!
gegroet! van L-10 op 21 oktober 2011

724 9 Rapporteer

birdies
door birdies - Oct 21, 2011 om 14:50
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Slordig en amateuristisch natuurlijk om de reply niet aan te passen.

eltiena
door eltiena - Oct 21, 2011 om 14:51
17 Antwoorden / 3 Vragen

birdies, ik heb je een pluim gegeven als topantwoord...

edrick3
door edrick3 - Oct 21, 2011 om 14:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eltiena,

Beetje vervelend dat ze een oud bericht retourneren.
We zijn ondertussen al een paar weken verder.
Maar .... als ze dit lezen worden ze wellicht wakker.

Het is natuurlijk wel waar dat ze onmogelijk op elke mail kunnen antwoorden, gezien de grote hoeveelheid.
Naar aanleiding van de inhoud van een bericht reageren ze al dan niet.

Goed weekend.

eltiena
door eltiena - Oct 21, 2011 om 14:55
17 Antwoorden / 3 Vragen

edrick3, iedere mail beantwoorden is ook onmogelijk! Das logisch...
maar hun reply aanpassen is NIET onmogelijk!! das heel andere koek dan gesneden koek!

birdies
door birdies - Oct 21, 2011 om 14:56
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@edrick: ik ben van mening dat je - zeker als je daarvoor reclame maakt in de uitzending - alle mails behoort te beantwoorden. Da's wel zo netjes.

Overigens zal dit topic zo wel gesloten worden, aangezien het geen consumentenzaken betreft.

eltiena
door eltiena - Oct 21, 2011 om 14:57
17 Antwoorden / 3 Vragen

O.....

edrick3
door edrick3 - Oct 21, 2011 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=eltiena schreef op vrijdag 21 okt 2011, 14:55]edrick3, iedere mail beantwoorden is ook onmogelijk! Das logisch...
maar hun reply aanpassen is NIET onmogelijk!! das heel andere koek dan gesneden koek!

Helemaal mee eens. Uiterst slordig. Helemaal daar je ze hier blijkbaar al een paar keer op gewezen hebt. Benieuwd of het nu gaat gebeuren. ;-)

tenormin
door tenormin - Oct 21, 2011 om 16:12
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Eltiena, toch vreemd. Ik kreeg maandag ook een zelfde soort antwoord reply plus dat ze vragen over de site wel zo spoedig mogelijk beantwoorden. En dat hebben de maandag ook diezelfde dag gedaan. Ik had problemen (ineens) met inloggen en kreeg een goed werkend antwoord terug, want vanmorgen had ik het probleem weer (ze hebben een bug) en wist nu tenminste hoe dit te omzeilen na hun uitleg. De Tenor die laag min zingt, haha.

Redacteur
door Redacteur - Oct 21, 2011 om 16:27
1063 Antwoorden / 62 Vragen

Het betreft een foutje in het automatisch verstuurde antwoord.
Dank voor het nogmaals onder de aandacht brengen. We gaan ernaar kijken.

De redactie