eltiena
door eltiena Oct 21, 2011 om 14:42
Auto & vervoer

Hoe zit het met KASSA zelf???

SOMS VRAAG IK MIJ AF.....hoe het toch kan dat ik mij nog steeds verbaas.
Vandaag stuurde ik een bericht naar KASSA en ja hoor... wederom:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank, de redactie heeft uw reactie ontvangen.
Op dit moment zijn er geen tv-uitzendingen van Kassa in verband met de zomerperiode. Vanaf 3 september 2011 is Kassa weer wekelijks te zien.
Gezien de grote hoeveelheid mail die bij ons binnenkomt, zijn we helaas niet in staat iedereen persoonlijk te antwoorden. Onze excuses hiervoor.

EN DIT IS NU AL WEER DE VIJFDE KEER DAT IK DIT ANTWOORD KRIJG... EN JA!!! IK HEB DIT AL VAKER GEMELD...
IEMAND ZIT ENORM TE PITTE!
gegroet! van L-10 op 21 oktober 2011

733 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

birdies
door birdies - Oct 21, 2011 om 14:50
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Slordig en amateuristisch natuurlijk om de reply niet aan te passen.

eltiena
door eltiena - Oct 21, 2011 om 14:51
17 Antwoorden / 3 Vragen
0

birdies, ik heb je een pluim gegeven als topantwoord...

edrick3
door edrick3 - Oct 21, 2011 om 14:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo eltiena,

Beetje vervelend dat ze een oud bericht retourneren.
We zijn ondertussen al een paar weken verder.
Maar .... als ze dit lezen worden ze wellicht wakker.

Het is natuurlijk wel waar dat ze onmogelijk op elke mail kunnen antwoorden, gezien de grote hoeveelheid.
Naar aanleiding van de inhoud van een bericht reageren ze al dan niet.

Goed weekend.

eltiena
door eltiena - Oct 21, 2011 om 14:55
17 Antwoorden / 3 Vragen
0

edrick3, iedere mail beantwoorden is ook onmogelijk! Das logisch...
maar hun reply aanpassen is NIET onmogelijk!! das heel andere koek dan gesneden koek!

birdies
door birdies - Oct 21, 2011 om 14:56
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

@edrick: ik ben van mening dat je - zeker als je daarvoor reclame maakt in de uitzending - alle mails behoort te beantwoorden. Da's wel zo netjes.

Overigens zal dit topic zo wel gesloten worden, aangezien het geen consumentenzaken betreft.

eltiena
door eltiena - Oct 21, 2011 om 14:57
17 Antwoorden / 3 Vragen
0

O.....

edrick3
door edrick3 - Oct 21, 2011 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=eltiena schreef op vrijdag 21 okt 2011, 14:55]edrick3, iedere mail beantwoorden is ook onmogelijk! Das logisch...
maar hun reply aanpassen is NIET onmogelijk!! das heel andere koek dan gesneden koek!

Helemaal mee eens. Uiterst slordig. Helemaal daar je ze hier blijkbaar al een paar keer op gewezen hebt. Benieuwd of het nu gaat gebeuren. ;-)

tenormin
door tenormin - Oct 21, 2011 om 16:12
16872 Antwoorden / 108 Vragen
0

Eltiena, toch vreemd. Ik kreeg maandag ook een zelfde soort antwoord reply plus dat ze vragen over de site wel zo spoedig mogelijk beantwoorden. En dat hebben de maandag ook diezelfde dag gedaan. Ik had problemen (ineens) met inloggen en kreeg een goed werkend antwoord terug, want vanmorgen had ik het probleem weer (ze hebben een bug) en wist nu tenminste hoe dit te omzeilen na hun uitleg. De Tenor die laag min zingt, haha.

Redacteur
door Redacteur - Oct 21, 2011 om 16:27
1065 Antwoorden / 62 Vragen
0

Het betreft een foutje in het automatisch verstuurde antwoord.
Dank voor het nogmaals onder de aandacht brengen. We gaan ernaar kijken.

De redactie

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer