sm
door smal Mar 30, 2013 om 19:54
Auto & vervoer

Inloggen

hoe moet ik inloggen op vara kassa. ik zie nergens meer die mogelijkheid

1527 22 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 19:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent ingelogd, anders had je je vraag niet kunnen stellen.

Of bedoel je het tweede scherm? Dat kan niet meer.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo smal,

Eerlijk gezegd begrijp ik niet goed wat je bedoelt. Hier op de website is niets veranderd en op 'het tweede scherm' hoef je helemaal niet in te loggen....

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo smal,

.....ik zie nergens meer die mogelijkheid.....
Omdat je al ingelogd bent.

Kijk maar eens in de zwarte balk tussen KASSA en kassa panel.
Daar staat nu (waarschijnlijk) 'Uitloggen' en 'Mijn profiel'
M.a.w. .... je bent ingelogd.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 20:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Komt het inlog scherm er niet?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 21:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, dat ik mijn vraag niet duidelijk stelde. Ik wilde eerder door mij gestelde vragen met de antwoorden daarop nog een keer bekijken en moest daarvoor inloggen. Die mogelijkheid kon ik op het beginscherm niet vinden. Wel kon ik inloggen voor het stellen van de vraag wat ik dan ook heb gedaan.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@smal:

Er is hier maar één mogelijkheid tot inloggen, maar er is wel eens onduidelijkheid over de vraag of je nu wel ingelogd bent of niet. Dat 'probleem' willen/kunnen ze blijkbaar nog steeds niet oplossen.....

Even op (F5) drukken lost het probleem meestal wel op.

Freya

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 21:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

smal schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 21:05: Sorry, dat ik mijn vraag niet duidelijk stelde. Ik wilde eerder door mij gestelde vragen met de antwoorden daarop nog een keer bekijken en moest daarvoor inloggen. Die mogelijkheid kon ik op het beginscherm niet vinden. Wel kon ik inloggen voor het stellen van de vraag wat ik dan ook heb gedaan.

Bent u wel via het uitlog scherm er uit gegaan.Of bent gewoon gestopt met het prograama.
Er is al eerder gevraagd aan u om de zwarte balk eens kijken f daar inloggen of mijn profiel, als u dat even wil doen dan komt er misschien een oplossing. Maar u vraag met antwoorden te bekijken hoeft u
niet in teloggen dat kan zo.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 22:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 21:19:
Bent u wel via het uitlog scherm er uit gegaan.Of bent gewoon gestopt met het prograama.

Beste valerius

Met welk prograama zou de vraagsteller dan gestopt moeten zijn? Je hebt geen programma nodig om de website te bekijken. Of bedoelt u misschien de webbrowser? Dat maakt dan helemaal niets uit. Ook als je die afsluit blijf je de eerste tijd nog gewoon ingelogd. Na een aantal uur wordt je pas automatisch uitgelogd.
Het lijkt mij ook helemaal niet dat vraagsteller een vraag met antwoorden wil bekijken. Hij stelt toch heel duidelijk dat hij VRAGEN wil bekijken. Hij heeft er zo'n 75 achter zijn naam staan, dus dat wordt dan wel even zoeken.

Begrijpt u de gestelde vraag wel helemaal?

Beste smal

Op het moment dat u de mogelijkheid heeft een vraag te stellen dan staat er in het linker rijtje onder "Vraag en beantwoord" ook de opties "Mijn vragen" en "Mijn antwoorden".

Fijne Pasen

biteme

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

biteme schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 22:17:
valerius-2 schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 21:19:
Bent u wel via het uitlog scherm er uit gegaan.Of bent gewoon gestopt met het prograama.

Beste valerius

Met welk prograama zou de vraagsteller dan gestopt moeten zijn? Je hebt geen programma nodig om de website te bekijken. Of bedoelt u misschien de webbrowser? Dat maakt dan helemaal niets uit. Ook als je die afsluit blijf je de eerste tijd nog gewoon ingelogd. Na een aantal uur wordt je pas automatisch uitgelogd.
Het lijkt mij ook helemaal niet dat vraagsteller een vraag met antwoorden wil bekijken. Hij stelt toch heel duidelijk dat hij VRAGEN wil bekijken. Hij heeft er zo'n 75 achter zijn naam staan, dus dat wordt dan wel even zoeken.

Begrijpt u de gestelde vraag wel helemaal?

Beste smal

Op het moment dat u de mogelijkheid heeft een vraag te stellen dan staat er in het linker rijtje onder "Vraag en beantwoord" ook de opties "Mijn vragen" en "Mijn antwoorden".

Fijne Pasen

biteme

Dat zal dan Kassa zijn die die zonder uitloggen heeft verlaten.
Het is toch zo eenvoudig als men dit dan met kassa heeft gedaan en dan kassa verlaat door heX aan teklikken
Nu duidlijk genoeg?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2013 om 23:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 23:23:
Dat zal dan Kassa zijn die die zonder uitloggen heeft verlaten.
Het is toch zo eenvoudig als men dit dan met kassa heeft gedaan en dan kassa verlaat door heX aan teklikken
Nu duidlijk genoeg?

Beste valerius

Duidlijk genoeg? Sorry, nee. Het wordt alleen maar steeds onduidelijker. Wie is nu dan weer Kassa die niet heeft uitgelogd? Wat is heX aanklikken? Ik snap er nu helemaal niets meer van.
Nogmaals, je hoeft helemaal niet uit te loggen op het Kassa forum. Dat gebeurt automatisch na een paar uur.

Fijne Pasen,

biteme

ve
door verwijderd - Mar 31, 2013 om 04:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ergens snap ik uw warrig verhaal niet goed.

U logt wel hier in en kan deze vraag stellen - en daar waren andere experts ook al tot die conclusie gekomen.

Wat mij opviel is uw statistiek: vragen: 75 | antwoorden: 71 | en toch 120 punten?!

U moet zich dan maar wenden (e-mail contactformulier) tot de redactie van deze site voor nadere uitleg hunnerzijds.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2013 om 04:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

freya schreef op zaterdag 30 mrt 2013, 21:13: @smal:

Er is hier maar één mogelijkheid tot inloggen, maar er is wel eens onduidelijkheid over de vraag of je nu wel ingelogd bent of niet. Dat 'probleem' willen/kunnen ze blijkbaar nog steeds niet oplossen.....

Even op (F5) drukken lost het probleem meestal wel op.

Freya

Ook bedankt voor de tip 'F5 drukken'!

Bij mij kwam het ook voor dat je bij 'vraag & beantwoord' wilde reageren en je was al ingelogd dat je opnieuw moest inloggen en tot verwarring 'Wilt u uitloggen' kreeg te zien. Dat loste ik op door eerst naar discussies of tips te gaan en dan weer terug naar 'vraag & beantwoord' te gaan: reactie ging toen wel.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2013 om 10:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

L.S.
Dank voor alle antwoorden maar de vraag die ik stelde is nog niet benatwoord..Dat komt misschien omdat ik mijn vraag niet duidelijk genoeg stelde. Die vraag was: hoe kan ik na vara-kassa te hebben geopend direct naar de "eerder door mij gestelde vragen gaan". Daarvoor moet je ingelogd zijn en die mogelijkheid zag ik niet. Dat lukte mij alleen door een nieuwe vraag te stellen.
Ik heb dat inmiddels een oplossing gevonden. Ga na vara kassa te hebben geopend naar een willekeurige vraag van wie dan ook en dan zie je onderaan "reageren" staan en door daarop te klikken kan je inloggen zonder dat je daadwerlkelijk hoeft te reageren. "Probleem" dus voor mij opgelost.
Ik dank alle voor de vele reacties en sorry dat ik mijn vraag waarschijnlijk niet duidelijk genoeg stelde. Iedereen prettige paasdagen toewensend met groet smal.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2013 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

smal schreef op zondag 31 mrt 2013, 10:52: L.S.
Dank voor alle antwoorden maar de vraag die ik stelde is nog niet benatwoord..Dat komt misschien omdat ik mijn vraag niet duidelijk genoeg stelde. Die vraag was: hoe kan ik na vara-kassa te hebben geopend direct naar de "eerder door mij gestelde vragen gaan". Daarvoor moet je ingelogd zijn en die mogelijkheid zag ik niet. Dat lukte mij alleen door een nieuwe vraag te stellen.
Ik heb dat inmiddels een oplossing gevonden. Ga na vara kassa te hebben geopend naar een willekeurige vraag van wie dan ook en dan zie je onderaan "reageren" staan en door daarop te klikken kan je inloggen zonder dat je daadwerlkelijk hoeft te reageren. "Probleem" dus voor mij opgelost.
Ik dank alle voor de vele reacties en sorry dat ik mijn vraag waarschijnlijk niet duidelijk genoeg stelde. Iedereen prettige paasdagen toewensend met groet smal.

Zoals als al eerder gezegd hier, linksboven staat de knop 'Inloggen', naast Kassa en Registreren. Zie dit , voor de duidelijkheid met een rood kader er om heen. Kan niet missen.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2013 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om uw vragen te bekijken vindt u boven in de balk "mijn profiel", aanklikken en dan op mijn vragen klikken.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2013 om 11:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

@smal:

Om je eigen vragen te bekijken moet je uiteraard ingelogd zijn. Als je naar 'Vraag & beantwoord' gaat, staat er boven in beeld altijd:

Registreren / inloggen

of

Uitloggen / Mijn profiel

In het eerste geval moet je nog inloggen en in het tweede geval ben je reeds ingelogd. Een 'nieuwe vraag' stellen is dus echt niet nodig.

Freya

ve
door verwijderd - Mar 31, 2013 om 16:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

smal schreef op zondag 31 mrt 2013, 10:52: L.S.
Dank voor alle antwoorden maar de vraag die ik stelde is nog niet benatwoord..Dat komt misschien omdat ik mijn vraag niet duidelijk genoeg stelde. Die vraag was: hoe kan ik na vara-kassa te hebben geopend direct naar de "eerder door mij gestelde vragen gaan". Daarvoor moet je ingelogd zijn en die mogelijkheid zag ik niet. Dat lukte mij alleen door een nieuwe vraag te stellen.
Ik heb dat inmiddels een oplossing gevonden. Ga na vara kassa te hebben geopend naar een willekeurige vraag van wie dan ook en dan zie je onderaan "reageren" staan en door daarop te klikken kan je inloggen zonder dat je daadwerlkelijk hoeft te reageren. "Probleem" dus voor mij opgelost.
Ik dank alle voor de vele reacties en sorry dat ik mijn vraag waarschijnlijk niet duidelijk genoeg stelde. Iedereen prettige paasdagen toewensend met groet smal.

"Mijn profiel"!

ve
door verwijderd - Apr 1, 2013 om 08:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

O.T.

onvoorstelbaar hoe een bepaalde vraag zo kan uitmonden in oeverloos g****,
Lees alle reacties eens door en dat m.b.t. de vraag van TS.

En niet alleen bij deze vraag. Helaas bij zeer vele, zoniet de meeste, vragen wordt helemaal afgeweken van het 'probleem' / onderwerp.

Een 'vroeger' gewaardeerde en website is verworden tot een ordinaire chatsite, waarbij de één over de andere struikelt om maar punten te halen of een reeds gegeven antwoord voor de 'tigste' keer moet herhalen.

Jammer dat er niet meer zelfdiscipline is.

ve
door verwijderd - Apr 1, 2013 om 10:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

@hutch:

Tja, dat 'gedrag' heeft de redactie natuurlijk zelf in gang gezet, door het scoren van punten in eigen hand te geven. Het is niet voor niets dat er de laatste tijd (lees: paar jaar) zoveel 'snelle stijgers' in de lijst zijn verschenen.....
Wat dat betreft, was de oude tijd zo slecht nog niet..... ;-)

Freya

ve
door verwijderd - Apr 1, 2013 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarde lezers van deze rubriek,
Ik schaam mij voor de inhoud van de "discussie" die ik op gang heb gebracht door mijn op zich eenvoudige vraag waarop ik een simpel antwoord verwachtte en niet de discussie die nu is ontstaan en die mi. niet in deze rubriek thuis hoort. Ik hoop dat aan de vuilspuiterij nu een eind is gekomen.
Gr. Smal.

ve
door verwijderd - Apr 1, 2013 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

smal schreef op maandag 1 apr 2013, 11:59: Waarde lezers van deze rubriek,
Ik schaam mij voor de inhoud van de "discussie" die ik op gang heb gebracht door mijn op zich eenvoudige vraag waarop ik een simpel antwoord verwachtte en niet de discussie die nu is ontstaan en die mi. niet in deze rubriek thuis hoort. Ik hoop dat aan de vuilspuiterij nu een eind is gekomen.
Gr. Smal.

Beste Smal,

Het komt (kwam) de laatste vaker voor dat een 'vraag & beantwoord' gestelde vraag uitloopt (uitliep) op een 'discussie' op zich. De één nog meer rollebollend dan de ander over elkaar heen.

ve
door verwijderd - Apr 2, 2013 om 12:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag alleen on topic reageren. Er is in dit topic een groot aantal off topic reacties weggehaald.

De redactie