zu
door zucht13 Jun 12, 2014 om 01:29
Auto & vervoer

Iwvmaa.nl

hebeen zogenaamde deal met ikwilvanmijnautoaf.nl maar ik vertrouw de hele zaak niet !
dan hoef ik de overeenkomst toch niet op te volgen?
Er is geen vertrouwen dat ik mijn geld uberhaupt wel krijg.

4881 14 Rapporteer

pi
door pieterwolters - Jun 12, 2014 om 07:30
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als je akkoord bent gegaan met de voorwaarden kan je er niet zomaar vanaf.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 12, 2014 om 08:48
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je wil blijkbaar niet alleen van je auto af maar ook van jouw centjes ;-). Zie artikel 6 van de AV.

hutch
door hutch - Jun 12, 2014 om 09:53
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als u een overeenkomst heeft afgesloten met een bedrijf, zult u zich daaraan moeten houden.

Maar..... ook de tegenpartij moet zich daaraan houden.

Het door u genoemde 'bedrijfje' is eigenlijk een tussenpersoon en staat (op zijn allerbest gezegd, dus héél netjes) niet erg positief bekend. Deze website is één van de tientallen (?) websites van die eigenaar. Zij doen zaken met malafide autoopkopers, die een bepaald bedrag voor uw auto bieden...... en als puntje bij paaltje komt, zullen zij per definitie altijd minder willen geven.

M.a.w. u wordt altijd belazerd door die lui. En daar ligt nu een opening voor u.
Als u een bepaald bedrag is toegezegd voor uw auto, zullen zij dat ook moeten betalen.
U moet uw auto naar die opkoper brengen (althans dat gebeurt meestal zo) en aldaar zullen zij altijd onzinnige zaken opnoemen om maar minder te hoeven te betalen.

Trap daar dus NOOIT in. U staat in uw recht. Geven zij dat 'beloofde' bedrag niet, dan gaat u vrij uit. Laat u op geen enkele wijze bang maken, want daar zijn die malafide autoopkopers héél goed in. Zij zijn zelfs in staat om u te gaan bedreigen.

Dus die websites (eigenaar) zal zich altijd indekken en zogenaamd nergens wat van afweten....

Op die websites staan reacties van zogenaamde 'tevreden' klanten. U en ik begrijpen dat dat uiteraard één groot toneelstuk is, want negatieve reacties zullen echt niet op die sites geplaatst worden. Ook daaruit blijkt al wel hoe onbetrouwbaar dat handeltje is.

Pas dus goed op en ga nooit alleen. Neem altijd minimaal 1 getuige mee en maak, indien mogelijk, opnamen als bewijs.

br
door brenda92 - Jun 25, 2014 om 23:10
11 Antwoorden / 2 Vragen

Zelf ook een auto verkocht via deze site.
Deze site gaat voor jou zoeken naar de beste deal voor jouw auto.
Je brengt je auto uiteindelijk gewoon naar een garage of dealer die je auto koopt via deze site.
Je krijgt het geld dus ook van deze garage of dealer.

Er werd ons een bod gedaan voor de auto, waar wij niet mee akkoord gingen. Nadat de site voor ons had onderhandeld hebben wij een hoger bod gekregen en dit bedrag hebben wij ook betaald gekregen door de garage.

Maar er zullen vast wel slechte ervaringen mee zijn, omdat er ook slechte garages zijn.

br
door brenda92 - Jun 25, 2014 om 23:12
11 Antwoorden / 2 Vragen

Ohja, je hoeft helemaal nergens mee akkoord te gaan.

lo
door lotte1988 - Aug 4, 2014 om 21:44
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb mijn auto ook via hun verkocht en alles is perfect verlopen. Als je akkoord hebt gegeven op een bieding ben je ook verplicht te leveren. Ik snap je probleem ook niet. Je wilt toch van je auto af of niet? Als jij je geld krijgt en de vrijwaring wat is het probleem dan? Geeft ie het geld niet wat je hebt afgesproken ga je niet akkoord en zijn er geen kosten volgens mij.

se
door service iwvmaa - Aug 5, 2014 om 15:23
30 Antwoorden / 0 Vragen

Beste zucht 13,

Het spijt me te horen dat je geen vertrouwen hebt in de overeenkomst die je via ikwilvanmijnautoaf.nl hebt afgesloten.
Het aanbieden van je auto op onze site is kosteloos en vrijblijvend. Wel is het zo dat wanneer je akkoord gaat met een bod, er een bindende overeenkomst ontstaat. In deze overeenkomst staan de rechten en plichten van zowel de verkoper als ook de koper. Natuurlijk dienen ook beide partijen zich hieraan te houden. In de praktijk houdt dat in dat de verkoper verplicht is de auto aan de koper te leveren en de koper dient de afgesproken koopsom te betalen. Deze koopsom dient hij ook per direct te voldoen. Afhankelijk van de hoogte van het bedrag zal het zijn via directe overboeking of contant. Het spreekt voor zich dat de koper mag controleren of de staat van de auto zo is als door de verkoper omschreven. Is hij van mening dat de auto niet is als omschreven, mag hij hiervoor zijn bieding aanpassen. Het is dan geheel aan de verkoper om hier wel of niet mee akkoord te gaan. In de meeste gevallen komen koper en verkoper er samen wel uit. Is dat niet zo dan vervalt de overeenkomst en zijn er geen kosten voor de verkoper. Wij zullen dan onze uiterste best doen om je auto, voor een vergelijkbaar bod aan een andere koper te verkopen. Op basis van de gewijzigde omschrijving.
Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, of ruggespraak willen houden tijdens de overdracht, we zijn iedere dag tot 22 uur bereikbaar op 053-7600027. We helpen je graag!

Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl

victorrijnsberg
door victorrijnsberg - Aug 5, 2014 om 20:05
9 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf ook goede verhalen gehoord van deze club. Dealers zijn over het algemeen niet het meest frisse volk, lijkt me handig om een tussenpersoon erbij te plaatsen.

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 13:02
14 Antwoorden / 1 Vragen

Het door u genoemde 'bedrijfje' is eigenlijk een tussenpersoon en staat (op zijn allerbest gezegd, dus héél netjes) niet erg positief bekend. Deze website is één van de tientallen (?) websites van die eigenaar. Zij doen zaken met malafide autoopkopers, die een bepaald bedrag voor uw auto bieden...... en als puntje bij paaltje komt, zullen zij per definitie altijd minder willen geven.

Ze laten je 200 kilometer rijden en dan bieden ze ook nog eens 100 of 200 euro voor je auto terug rijden kost dan ook weer geld en overstag ga je !!

Boevenbende!

Dealerdirect.nl
ikwilvanmijnautoaf.nl
ikwilvanmijnmoteraf.nl
ikwilvanmijnbromfietsaf.nl
ikwilvanmijnscooteraf.nl
ikwilvanmijngeldaf.nl :)

Allemaal een pot nat.

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 13:06
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=service iwvmaa schreef op dinsdag 5 aug 2014, 15:23]Beste zucht 13,

Het spijt me te horen dat je geen vertrouwen hebt in de overeenkomst die je via ikwilvanmijnautoaf.nl hebt afgesloten.
Het aanbieden van je auto op onze site is kosteloos en vrijblijvend. Wel is het zo dat wanneer je akkoord gaat met een bod, er een bindende overeenkomst ontstaat. In deze overeenkomst staan de rechten en plichten van zowel de verkoper als ook de koper. Natuurlijk dienen ook beide partijen zich hieraan te houden. In de praktijk houdt dat in dat de verkoper verplicht is de auto aan de koper te leveren en de koper dient de afgesproken koopsom te betalen. Deze koopsom dient hij ook per direct te voldoen. Afhankelijk van de hoogte van het bedrag zal het zijn via directe overboeking of contant. Het spreekt voor zich dat de koper mag controleren of de staat van de auto zo is als door de verkoper omschreven. Is hij van mening dat de auto niet is als omschreven, mag hij hiervoor zijn bieding aanpassen. Het is dan geheel aan de verkoper om hier wel of niet mee akkoord te gaan. In de meeste gevallen komen koper en verkoper er samen wel uit. Is dat niet zo dan vervalt de overeenkomst en zijn er geen kosten voor de verkoper. Wij zullen dan onze uiterste best doen om je auto, voor een vergelijkbaar bod aan een andere koper te verkopen. Op basis van de gewijzigde omschrijving.
Mocht je vragen en/of opmerkingen hebben, of ruggespraak willen houden tijdens de overdracht, we zijn iedere dag tot 22 uur bereikbaar op 053-7600027. We helpen je graag!

Met vriendelijke groet
Team Klantenservice - ikwilvanmijnautoaf.nl

Als pietje klaasje niet vertrouwd met zaken doen, is pietje toch gek als hij toch zaken doet!!

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 13:09
14 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=hutch schreef op donderdag 12 jun 2014, 09:53]Als u een overeenkomst heeft afgesloten met een bedrijf, zult u zich daaraan moeten houden.

Maar..... ook de tegenpartij moet zich daaraan houden.

Het door u genoemde 'bedrijfje' is eigenlijk een tussenpersoon en staat (op zijn allerbest gezegd, dus héél netjes) niet erg positief bekend. Deze website is één van de tientallen (?) websites van die eigenaar. Zij doen zaken met malafide autoopkopers, die een bepaald bedrag voor uw auto bieden...... en als puntje bij paaltje komt, zullen zij per definitie altijd minder willen geven.

M.a.w. u wordt altijd belazerd door die lui. En daar ligt nu een opening voor u.
Als u een bepaald bedrag is toegezegd voor uw auto, zullen zij dat ook moeten betalen.
U moet uw auto naar die opkoper brengen (althans dat gebeurt meestal zo) en aldaar zullen zij altijd onzinnige zaken opnoemen om maar minder te hoeven te betalen.

Trap daar dus NOOIT in. U staat in uw recht. Geven zij dat 'beloofde' bedrag niet, dan gaat u vrij uit. Laat u op geen enkele wijze bang maken, want daar zijn die malafide autoopkopers héél goed in. Zij zijn zelfs in staat om u te gaan bedreigen.

Dus die websites (eigenaar) zal zich altijd indekken en zogenaamd nergens wat van afweten....

Alsof een zakenman zaken doet met iemand waarvan die weet ik word bedonderd!!

Op die websites staan reacties van zogenaamde 'tevreden' klanten. U en ik begrijpen dat dat uiteraard één groot toneelstuk is, want negatieve reacties zullen echt niet op die sites geplaatst worden. Ook daaruit blijkt al wel hoe onbetrouwbaar dat handeltje is.

Pas dus goed op en ga nooit alleen. Neem altijd minimaal 1 getuige mee en maak, indien mogelijk, opnamen als bewijs.

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 15:17
14 Antwoorden / 1 Vragen

En nog beter is.

Ga niet met deze firma in zee en ga lekker in de buurt vragen (garage)wie de auto eventueel wil kopen.

Dat is veel verstandiger deze firma is alleen uit op je geld en komt met allemaal zogenaamd bewijs tegen je als je met ze in zee gaat.

zu
door zucht13 - Aug 6, 2014 om 15:19
14 Antwoorden / 1 Vragen

Dealerdirect.nl
ikwilvanmijnautoaf.nl
ikwilvanmijnmoteraf.nl
ikwilvanmijnbromfietsaf.nl
ikwilvanmijnscooteraf.nl
ikwilvanmijngeldaf.nl :)

allemaal een pot nat!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 6, 2014 om 21:03
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@zucht13
Bedankt voor de geniale suggestie, ga ikwilvanmijngeldaf.nl registreren dan met de tekst; dat kan met mijn bankrekeningnummer.