Kunnen we terug naar de strippen kaart?
Hallo kassa personeel,
Kunnen we terug naar de strippen kaart?
dit systeem werkte prima en was goed.
Waarom hebben we nu een slecht systeem? en waarom moest het veranderd worden?
Met vriendelijke Groet,
Died
--hallo kassa personeel --
Het kassa Personeel kun je vinden via de contactknop onderaan de pagina.
Hier op de site zitten alleen onbetaalde en veelal ondergewaardeerde Vrijwilligers.....
Maar dit is meer een onderwerp voor de afdeling Discussies dus kopieer je tekst even daarheen dan kun je erover discusseren.
Maar volgens mij mag van 99% van de nederlanders de strippenkaart blijven/terug, alleen van die 1% in Den Haag niet,
maar die hebben allemaal auto met chauffeur dus die hebben verder nergens last van ;-(
[quote=died schreef op donderdag 28 okt 2010, 20:35]Kunnen we hier iets aan doen??
(zo veel mogelijk) Met de auto, fiets of benen-wagen gaan ;-)
Ik ben van plan openbaar vervoer te boycoten, (als het even kan)
als ze de strippenkaart hier af (gaan) schaffen.
Ben laatst in Amsterdam om die reden gaan lopen ipv tram of bus te nemen ;-)
daardoor gaan ze het toch niet aan passen wel als iedereen dat doet maar niet maar een aantal mensen
[quote=died schreef op donderdag 28 okt 2010, 21:16]daardoor gaan ze het toch niet aan passen wel als iedereen dat doet maar niet maar een aantal mensen
Nee, maar helaas doen we hier nooit iets massaal, als iedereen ze boycot moeten ze wel,
maar we zijn hier net makke schapen helaas, veel klagen maar nooit geen actie............ ;-(
Jammer.
Zelf zie ik toch méér voordelen dan nadelen.
1. Ik hoef niet meer naar de winkel om strippenkaarten te kopen.
2. Ik hoef niet meer van te voren uit te zoeken hoeveel strippen ik nodig heb.
3. Als ik dacht binnen de overstaptijd terug te kunnen reizen, dan kon ik op mijn strippenkaart bijna nooit lezen wat de gestempelde tijd was.
4. Soms had ik strippenkaarten dermate lang in mijn zak zitten, dat deze helemaal slap waren geworden, waardoor je ze bijna niet meer in de stempelautomaat kreeg.
Nu is het gewoon inchecken, uitchecken, klaar.
Ik geef toe, het werkt allemaal nog niet perfect en ik heb ook al een paar keer onterecht afgeschreven bedragen terug moeten vragen, maar desondanks ben ik er toch wel blij mee.
Freya
het werkt niet goed zeker niet voor mensen die zoon ding moeten aanvragen
en ouderen ik vind dat de overheid dan gewoon iedereen zoon ding moet geven en niet persoons gebonden
Goh, en omdat ik het niet met je eens ben gaan we maar met rode duimen strooien? Mijn mening is net zo goed als die van een ander, ook al is het niet jouw mening.....
En wat is het probleem dan van het aanvragen? Het kan via een aanvraagformulier of via internet. En hoezo een probleem voor ouderen? Mijn moeder is 80 jaar en kan er prima mee overweg. Natuurlijk is het even wennen, maar dat is met alles wat 'nieuw' is.
Freya
Het werkt gewoon niet goed en het oude syteem wel.
er zijn zo veel klachten...
die waren er niet en je kan best even naar een winkel lopen voor een kaartje
nederland wordt steeds luier.
en ja een rode duim als ik het geen goede vind dats toch logies?
? groen is goed rood in niet goed ;)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten
Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer