ko
door koschaafsma Oct 4, 2005 om 17:03
Auto & vervoer

Navigatie

geachte heer,mevrouw

ik heb in juli een navigatie van mio 269 aangeschaft voor € 599,-deze moet nu al een update hebben. nu is dit het probleem opzich niet maar.. om een nieuwe update te krijgen moet ik eerst een kredit kaart nemen want er is geen enkele mogelijkheid om op andere wijze te betalen.

ik ben bij halfort geweest in almere waar hij ook gekocht is deze heeft gebeld met MIO en kan ook niets voor mij doen.

probeer het via de buren wordt er gezegt dit is toch belachelijk.

kunt u mij helpen door deze voor mij niet te vatten situatie

met vriendelijke groet

ko schaafsma

525 5 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Oct 5, 2005 om 00:13
2308 Antwoorden / 28 Vragen

over niet al te lange tijd is chartaal geld verdwenen en bestaat er alleen nog maar giraal geld. en het komt in steeds meer situatie's voor. ook bij een club waar ik bij ben is het al zo laat. dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben maar wat moet je. er is in deze maatschappij geen keus meer. succes

bi
door bikepro - Dec 28, 2005 om 02:16
2 Antwoorden / 0 Vragen

Het is nog steeds verplicht als officieel bedrijf 2 mogelijkheden aan te bieden van betaling.

st
door stellag - Mar 25, 2006 om 08:32
11 Antwoorden / 5 Vragen

Als je een giro rekening hebt bij de Postbank zou je het betaalpakket kunnen overwegen voor €48/jaar, en daar zit voor een heel lage prijs een credit kaart van Master Card bij, met partnerkaart. Bovendien heb je dan ook een pinpas waarmee je in het buitenland bijna gratis kunt pinnen ( zelfs in de USA ). Dat betaalpakket van de Postbank geeft je nog meer extra's. Bovendien heb je het binnen een paar dagen in huis. Kijk maar op Postbank.nl. Ben je van alle problemen af voor een heel aannemelijke prijs. (ps: ik heb geen aandelen bij de Postbank, ben gewoon een tevreden klant van de PB). SG

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 25, 2006 om 10:03
16894 Antwoorden / 202 Vragen

u heeft het over betaalkaarten, het probleem is een "credit card", de meeste bankkaarten zijn debet kaarten en daar kan kennelijk niet mee betaald worden.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 25, 2006 om 10:07
16894 Antwoorden / 202 Vragen

U heeft klaarblijkelijk de MIO niet betaald met een credit card. Men kan dan ook niet verwachten dat u een (meestal) dure creditcard aanschaft voor het betalen van een "up date".

De up date is nodig om actueel te zijn, kan dat niet normaal verkregen worden, dan is u in die zin een ondeuglijk apparaat geleverd, in ieder geval kunt u hen niet optimaal benutten.

Dring aan op het verkrijgen van een bank of rekeningnummer waarop u kunt betalen. (Dat kan eventueel het bankrekening nummer van hun credit maatschappij zijn.