NS
door NS-klager Dec 31, 2021 om 08:01
Auto & vervoer

NS

Ik ben erg ontevreden over de service van de NS mbt het huren van een fietskluis. Ik heb een maand geleden een contract afgesloten (betaald: 100 eur contract, 50 euro borg) en een sleutel per post ontvangen maar de sleutel past niet. Ik heb verschillende keren gebeld en steeds zeggen ze dat ik geduld moet hebben want de status is "er wordt aan gewerkt". Maar er gebeurt niks en niemand kan me zeggen wat er nou werkelijk is gedaan, Ze willen het slot vervangen maar het lijkt mij logischer om een andere sleutel te sturen. Het probleem is klein maar de antwoorden die ik krijg zijn zo onbevrdigend dat ik er wanhopig van word. Ondertussen kan ik de fietskluis na een maand nog niet gebruiken. Vorige week heb ik al een klacht ingediend maar hier ook nog niks van gehoord (geen bevestiging per mail of zo), al zeiden ze dat vantevoren: "We zullen u van de klachtverwerking geen staus-update geven."
Heeft iemand dit meegemaakt? Heeft iemand een tip wat ik hieraan kan doen?

3073 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 31, 2021 om 09:19
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Nu de klantenservice slecht te bereiken is en als dat wel kan u onbevredigende antwoorden krijgt is het enige wat er op zit regelmatig controleren of het nieuwe slot al geplaatst is.

pe
door peentjes - Dec 31, 2021 om 09:55
421 Antwoorden / 0 Vragen

Uw fietskluis is beschadigd

Meld een eventuele beschadiging van uw fietskluis via telefoonnummer 030 - 7515155 (dag en nacht bereikbaar) of via het online formulier. Reparatie van de fietskluis duurt maximaal 4 werkdagen.

marita5
door marita5 - Dec 31, 2021 om 10:23
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Ns-Klager ,

10. Klachten en geschillen

10.1. Waar kunt u terecht met uw klachten ?

Als u een klacht heeft kunt u deze indienen via de online kanalen van NS Klantenservice.
Op het moment van inwerkingtreding van deze Voorwaarden kunt u online een klacht indienen via Twitter, Facebook of via de chatapplicatie op de
website van NS. Zie https://www.ns.nl/klantenservice/contact
voor meer informatie.
U kunt uw klacht ook telefonisch voorleggen aan NS Klantenservice via 030 – 751 51 55 (voor dit nummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten).
Bovengenoemde kanalen zijn de voorkeurskanalen van NS omdat deze kanalen NS in staat stellen om sneller op uw klacht te reageren.

mo
door mof - Jan 5, 2022 om 10:51
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U hoeft niet te betalen voor de tijd dat u de kluis door een niet passende sleutel niet kunt gebruiken. Vorder uw geld terug, stel een ultimatum, en ontbindt het contract wegens niet nakomen van de voorwaarden door de NS.

1paul
door 1paul - Jan 5, 2022 om 10:54
3188 Antwoorden / 0 Vragen

probeer je sleutel eens op andere kluizen op hetzelfde station!!!!

kan zomaar zijn dat je de sleutel van een andere kluis hebt gekregen, je kunt trouwens wel geld terugvragen of opzeggen omdat je niet geleverd krijgt wat je overeengekomen bent kontraktueel met de ns.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 5, 2022 om 11:20
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Waar en hoe heeft u de klacht ingediend? Op deze wijze?  https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

Heeft u inmiddels al el een reactie gehad en is het oopgelost?