NS
door NS-klager Dec 31, 2021 om 08:01
Auto & vervoer

NS

Ik ben erg ontevreden over de service van de NS mbt het huren van een fietskluis. Ik heb een maand geleden een contract afgesloten (betaald: 100 eur contract, 50 euro borg) en een sleutel per post ontvangen maar de sleutel past niet. Ik heb verschillende keren gebeld en steeds zeggen ze dat ik geduld moet hebben want de status is "er wordt aan gewerkt". Maar er gebeurt niks en niemand kan me zeggen wat er nou werkelijk is gedaan, Ze willen het slot vervangen maar het lijkt mij logischer om een andere sleutel te sturen. Het probleem is klein maar de antwoorden die ik krijg zijn zo onbevrdigend dat ik er wanhopig van word. Ondertussen kan ik de fietskluis na een maand nog niet gebruiken. Vorige week heb ik al een klacht ingediend maar hier ook nog niks van gehoord (geen bevestiging per mail of zo), al zeiden ze dat vantevoren: "We zullen u van de klachtverwerking geen staus-update geven." 
Heeft iemand dit meegemaakt? Heeft iemand een tip wat ik hieraan kan doen?

3073 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 31, 2021 om 09:19
7225 Antwoorden / 3 Vragen
0

Nu de klantenservice slecht te bereiken is en als dat wel kan u onbevredigende antwoorden krijgt is het enige wat er op zit regelmatig controleren of het nieuwe slot al geplaatst is.

pe
door peentjes - Dec 31, 2021 om 09:55
421 Antwoorden / 0 Vragen
2

Uw fietskluis is beschadigd

Meld een eventuele beschadiging van uw fietskluis via telefoonnummer 030 - 7515155 (dag en nacht bereikbaar) of via het online formulier. Reparatie van de fietskluis duurt maximaal 4 werkdagen.

marita5
door marita5 - Dec 31, 2021 om 10:23
11545 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo Ns-Klager , 

10. Klachten en geschillen 

10.1. Waar kunt u terecht met uw klachten ? 
 

Als u een klacht heeft kunt u deze indienen via de online kanalen van NS Klantenservice.
Op het moment van inwerkingtreding van deze Voorwaarden kunt u online een klacht indienen via Twitter, Facebook of via de chatapplicatie op de
website van NS. Zie https://www.ns.nl/klantenservice/contact 
voor meer informatie.
U kunt uw klacht ook telefonisch voorleggen aan NS Klantenservice via 030 – 751 51 55 (voor dit nummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten).
Bovengenoemde kanalen zijn de voorkeurskanalen van NS omdat deze kanalen NS in staat stellen om sneller op uw klacht te reageren. 

mo
door mof - Jan 5, 2022 om 10:51
3619 Antwoorden / 3 Vragen
0

U hoeft niet te betalen voor de tijd dat u de kluis door een niet passende sleutel niet kunt gebruiken. Vorder uw geld terug, stel een ultimatum, en ontbindt het contract wegens niet nakomen van de voorwaarden door de NS.

1paul
door 1paul - Jan 5, 2022 om 10:54
3188 Antwoorden / 0 Vragen
0

probeer je sleutel eens op andere kluizen op hetzelfde station!!!!

 

kan zomaar zijn dat je de sleutel van een andere kluis hebt gekregen, je kunt trouwens wel geld terugvragen of opzeggen omdat je niet geleverd krijgt wat je overeengekomen bent kontraktueel met de ns.

Topantwoord

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 5, 2022 om 11:20
16887 Antwoorden / 202 Vragen
10

Waar en hoe heeft u de klacht ingediend? Op deze wijze?  https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html

Heeft u inmiddels al el een reactie gehad en is het oopgelost?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer