NS
Ik ben erg ontevreden over de service van de NS mbt het huren van een fietskluis. Ik heb een maand geleden een contract afgesloten (betaald: 100 eur contract, 50 euro borg) en een sleutel per post ontvangen maar de sleutel past niet. Ik heb verschillende keren gebeld en steeds zeggen ze dat ik geduld moet hebben want de status is "er wordt aan gewerkt". Maar er gebeurt niks en niemand kan me zeggen wat er nou werkelijk is gedaan, Ze willen het slot vervangen maar het lijkt mij logischer om een andere sleutel te sturen. Het probleem is klein maar de antwoorden die ik krijg zijn zo onbevrdigend dat ik er wanhopig van word. Ondertussen kan ik de fietskluis na een maand nog niet gebruiken. Vorige week heb ik al een klacht ingediend maar hier ook nog niks van gehoord (geen bevestiging per mail of zo), al zeiden ze dat vantevoren: "We zullen u van de klachtverwerking geen staus-update geven."
Heeft iemand dit meegemaakt? Heeft iemand een tip wat ik hieraan kan doen?
Uw fietskluis is beschadigd
Meld een eventuele beschadiging van uw fietskluis via telefoonnummer 030 - 7515155 (dag en nacht bereikbaar) of via het online formulier. Reparatie van de fietskluis duurt maximaal 4 werkdagen.
Hallo Ns-Klager ,
10. Klachten en geschillen
10.1. Waar kunt u terecht met uw klachten ?
Als u een klacht heeft kunt u deze indienen via de online kanalen van NS Klantenservice.
Op het moment van inwerkingtreding van deze Voorwaarden kunt u online een klacht indienen via Twitter, Facebook of via de chatapplicatie op de
website van NS. Zie https://www.ns.nl/klantenservice/contact voor meer informatie.
U kunt uw klacht ook telefonisch voorleggen aan NS Klantenservice via 030 – 751 51 55 (voor dit nummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten).
Bovengenoemde kanalen zijn de voorkeurskanalen van NS omdat deze kanalen NS in staat stellen om sneller op uw klacht te reageren.
U hoeft niet te betalen voor de tijd dat u de kluis door een niet passende sleutel niet kunt gebruiken. Vorder uw geld terug, stel een ultimatum, en ontbindt het contract wegens niet nakomen van de voorwaarden door de NS.
probeer je sleutel eens op andere kluizen op hetzelfde station!!!!
kan zomaar zijn dat je de sleutel van een andere kluis hebt gekregen, je kunt trouwens wel geld terugvragen of opzeggen omdat je niet geleverd krijgt wat je overeengekomen bent kontraktueel met de ns.
Topantwoord
Waar en hoe heeft u de klacht ingediend? Op deze wijze? https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html
Heeft u inmiddels al el een reactie gehad en is het oopgelost?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer