gr
door griskha Oct 8, 2007 om 10:14
Auto & vervoer

Ns actie

ns heeft een mooie aktie ,alleen als je de code vergeet intevullen kun je fluiten naar 10,00 euro korting .en als je dus maar een 1 jaar contract wil dan betaal je gewoon 55,00 euro vergeet je een hokje aan te vinken dan betaal je gewoon 55,00 euro en woord je contrakt gewoon elk jaar verlengd .hoe kan ik hier vanaf komen ,zij zeggen er niets aan te kunnen doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!ik heb voor mijn zoon een automatiche betaling gedaan ,maar ben de digitale foto vergeten op te sturen dit zeiden ze me nog dat ze nog een foto kregen maar in mijn mailtje stond aanvraag goed ontvangen !!!!!wie weet er raad !!!!!!!

2959 12 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 8, 2007 om 11:35
16966 Antwoorden / 202 Vragen

welke code bedoelt u? Ik heb zo'n formulier voor mij liggen en zie niets betreffende een kode.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 8, 2007 om 11:40
16966 Antwoorden / 202 Vragen

ps ik begrijp nog iets niet: de aktie is voor een voordeelabonnement en er staat heel duidelijk bij dat de actie niet geldig is voor een jaarabonnement. Het geldt voor een doorlopend contract maar dat zuly u altijd binnen een opzegtermijn kunnen opzeggen. Zo niet, dan zou het eeuwig durend zijn. Het is dus niet echt duidelijk. Is het een idee dat u uw vraag ook hier stelt bij contact, zie lijst links

http://www.rover.nl

gr
door griskha - Oct 8, 2007 om 11:55
11 Antwoorden / 16 Vragen

beste mensen als je op de comp naar ns gaat daar zie je in het rijtje voordeeluren abonnement staan en daar staat het tussen en als je die dan aanklikt dan krijg je een vakje waar je je code in moet vullen die code kun je vinden op de site van de ns .en je zit een jaar aan die voordeeluren kaart vast hiemee krijg je korting op treinkaartjes en die voordeeluren kaart moet je schriftelijk opzeggen .maar ik heb  hem alleen net  aangevraagt en er zijn al problemen

johanpc
door johanpc - Oct 8, 2007 om 12:16
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Als je de voorwaarden had gelezen die onderaan op dezelfde pagina staan had je geweten dat het alleen in combi met een doorlopend abonnement was.

En uit je verhaal begrijp ik dat je meerdere fouten (verkeerd vinkje, foto vergeten) hebt gemaakt bij de aan melding.

Wie is dan schuld als het fout gaat, niet de ns dus

gr
door griskha - Oct 8, 2007 om 12:49
11 Antwoorden / 16 Vragen

hoi of je werkt bij de ns of je maakt nooit fouten ,en ik heb het niet aangevraagd maar mijn zoon en kinderen kunnen dus ook fouten maken en dat van de foto was dan was de foto te klein en dan weer te groot ,en als je de foto gaat verkleinen  is de paginna verlopen kan je opnieuw beginnen en dat is heel snel op de site van de ns

gr
door griskha - Oct 8, 2007 om 13:32
11 Antwoorden / 16 Vragen

en nog even dit ,ik wil niemand de schuld geven ,maar als je naar de ns belt of dit mischien veranderd kan worden in of 55,00 en dan dat het na een jaar stopt of 45,00 euro en dat het verlengd word na een jaar ,als je dan niet echt vriendelijk te woord word gestaan dan houd het voor mij ook op ,en dan wil ik graag weten hoe ik dit kan oplossen

johanpc
door johanpc - Oct 8, 2007 om 13:49
1379 Antwoorden / 2 Vragen

 ik ben anti ns

 als gehandicapte hoef je van de ns niets goeds teverwachten als je met de trein op reis wil

Ik heb in mijn 63 jarige leven zeker fouten gemaakt, maar met internet bestellingen of aanm,eldingen ben ik super voorzichtig aangezien je een fout meestal NIET kan verbeteren als je de verzend toets hebt aangeklikt.

Mijn domste fout was in 1980 toen ik 100% invalide werd en een wao uitkering weigerde omdat ik tegen beterweten in wilde werken voor mijn geld.

dr
door drakesteyn - Oct 9, 2007 om 11:33
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het ook een rare zaak. Heb helemaal niets gelezen over een code en nu heeft mijn moeder die kaart aangeschaft met het aanvinken van het 60+ abonnement en zij moest gewoon 69 euro betalen.

Heeft ook gekozen voor een doorlopend abonnement.

Heb een klacht ingediend bij de NS en krijg gewoon geen enkele reactie. Zo worden vooral oudere mense de dupe van deze zogenaamde actie van de NS.

chery
door chery - Oct 9, 2007 om 12:17
18 Antwoorden / 1 Vragen

Voordeelurenabonnement. Nú van 55 voor 45 euro (mét actiecode 2720E)

VDU aanbieding voor 45 euro
<SCRIPT language=JavaScript type=text/javascript>

hoop dat dit duidelijkheid verschaft

dr
door drakesteyn - Oct 9, 2007 om 12:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Dat ziet er allemaal heel mooi uit, maar mijn moeder heeft gebruik gemaakt van de folder die iedereen in de bus heeft gekrege,

Vind dat er een beetje respectloos wordt gereageerd.

Alsof we allemaal domme blondjes zijn hier.

Feit blijft dat de NS niet eens de moeite neemt om te reageren op een klacht hierover.

gr
door griskha - Oct 9, 2007 om 14:38
11 Antwoorden / 16 Vragen

weet je wat ik ook vind waarom een aktiecode geef gewoon die korting, als je een voordeeluren kaart koopt ongeacht doorlopend of niet ,de ns hoopt gewoon dat iedereen die aktie code over het hoofd ziet want bij de ns zeiden ze dat het een paar keer werd genoemd vergeet de actie code i niet maar ik heb hem maar 1x let wel 1 keer boven aan gezien bij hun op de site .

gr
door griskha - Oct 9, 2007 om 14:39
11 Antwoorden / 16 Vragen

ja en waar staat die aktie code dan op het gele stickertje ??????????????????????????????????????