mk
door mkampstra Feb 26, 2004 om 12:38
Auto & vervoer

NS geld terug bij vertraging.

Wie heeft er nog meer last van:
Je stuurt een formulier met een verzoek tot geld terug bij vertraging en krijgt als antwoord terug dat het bedrag niet hoog genoeg is of dat je kaartje er niet bij zat of wat voor reden ook terwijl je zelf weet dat je geheel aan de voorwaarden voldoet.
Wie heeft dat nog meer. Ik heb t nl al meer als 3x gehad en ik wil er wat tegen doen ik sta alleen in mn eentje niet echt sterk. Wie helpt mij?

1319 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Weet je wel heel zeker dat je aan alle punten voldoet? Het minimale bedrag moet ook 2.20 zijn voordat ze het uitkeren. Maak de volgende keer kopieen van alles wat je bij get verzoek om teruggaaf doet. Ik denk dat je dan al een stukje sterker staat.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo denk je dat ik stom ben, natuurlijk weet ik zeker dat ik aan alle voorwaarden voldoe. Ik maak ook kopien maar na de zoveelste keer een onterechte afwijzing begon ik me af te vragen of ze het niet met opzet doen! Daar begint het wel op te lijken want als ze bij alle mensen die het opsturen het geintje proberen uit te halen dan zijn er genoeg die er of niet tegen in gaan of geen kopie hebben gemaakt. En dat scheelt een hoop centen. En t kost alleen een standaard brief van R. Bol.
Mijn vraag is wie heeft er nog meer ervaring mee met deze NS geld houden bij vertraging

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U kunt alleen geld terugvragen met het formulier ‘Geld terug bij vertraging’. Per 1 januari is een nieuw geïntegreerd pakket beschikbaar waarbij voorwaarden/informatie, formulier en antwoordenvelop aan elkaar zit. Gebruik aub alleen de nieuwe formulieren.
Het formulier (én de daaraan gehechte portvrije antwoordenvelop) kunt u ophalen bij de Servicebalie, Wizzl of Kiosk óf aanvragen via tel. 0900 - 1462 (€ 0,10 p.m.)
Als u na zes weken geen bericht over uw aanvraag heeft ontvangen, dan kunt u contact opnemen met NS Klantenservice 0900 - 202 11 63 (€ 0,10 p.m.).

Volgens mij gebruikt u nog een 'oud' formulier en dat stelletje bureaucaten van een NS accepteren alleen 'nieuwe' formulieren. Bel naar bovenstaand telefoonnummer voor vragen. (wel veel gedult hebben; wachttijd >4 minuten)

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nogmaals: ik heb alles gedaan volgens de regels van de NS. Nieuw formulier, kaartje erbij, geheel ingevuld en alles. Maar dan proberen ze je nog te apenneuken. Maar ik heb reeds mijn geld terug na een groot pakket met boze brieven en kopien. Maar ik vind t gewoon niet kunnen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geduld is soms een schone zaak, NS

ve
door verwijderd - Sep 20, 2004 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

't Is een bekend probleem. Denk je alles goed ingevuld te hebben, krijg je een afwijzing. Ik heb ditzelfde probleem gehad en heb uiteindelijk het volgende gedaan;


Ik heb het formulier ingevuld met kopieën en al en deze vastgebonden op een baksteen. Vervolgens ben ik bij het hoofdkantoor binnen gestapt (werk ik toevallig vlakbij) en heb deze op de balie gelegd. De mevrouw vroeg mij wat dit te betekenen had. Mijn antwoord? Nu kom ik 'm nog keurig brengen, de volgende keer ligt ie door de ruit.


Binnen 3 dagen had ik mijn geld en een excuusbrief van de NS waarin ze meldden dat het een bekend probleem is. Jammer alleen dat je daarvoor moet dreigen.


Inmiddels gaat het overigens goed. Ik heb al een paar keer geld terug gevraagd en zowaar binnen de gestelde termijn van 6 weken gekregen. Zouden ze mijn naam herkennen?

ve
door verwijderd - Dec 6, 2004 om 21:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb net zelf dit probleem op de website gezet. Ik wist niet dat deze er al op stond. Ik heb 2 x vertraging gehad en 2x geld teruggevraagd en beide keren (heb nog niets teruggekregen) bericht gekregen dat ik niet voor vergoeding in aanmerking kom. En ik voldoe aan alle eisen. Heb gevraagd om uitleg. Kreeg bericht terug dat ze nogmaals gekeken hebben of ik voor vergoeding in aanmerking kwam, maar dat was volgens hun niet zo. Maar wederom geen uitleg. Heb weer opnieuw om uitleg gevraagd, maar tot op heden niets gehoord.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

SI
SIEGLIEN VENLOO - Jul 2, 2024 om 04:11
Vakantie & reizen

Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij

Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d ... Lees meer

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer