bl
door blackstone Dec 31, 2008 om 13:50
Auto & vervoer

NS heeft geen emailadres.

Ik vraag me af waarom de NS niet per email bereikbaar is, ze doen zich voor als modern en bij de tijd maar zijn niet op een moderne manier bereikbaar.

1927 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

U moet dieper zoeken op de NS site. Zodra u die geopend heeft moet u op het Ikoon Site Map klikken. Dan komt u hier uit:

NS vragen

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@vraagsteller: kennelijk in sneltreinvaart langs het menu gescand en de serviceknop gemist?

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu waar is dan het emailadres? Ik had geen kant en klare vraag voor Eva maar ik wil gewoon het emailadres weten. Op Google is deze vraag ook al eens gesteld. Graag niet zo bijdehand reageren een volgend keer, dank u.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

allereerst zou ik het waarderen als u respect toont voor mijn collega's. Het antwoord heeft u gekregen. Dat u met uw neus kijkt wil nog niet zeggen dat mijn collega's bijdehand zijn. Een excuus zou op zijn plaats zijn.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Veel bedrijven die een website hebben , hebben vaak een e-mail adres dat begint met info, voor de ns zou dat dan info@ns.nl moeten zijn, probeer het eens.

Ik ben niet 100%zeker maar probeer het gewoon.

hans

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

de NS heeft voor vragen van reizigers of klachten geen email adres, alleen een telefoonnummer of een postadres:

NS Klantenservice
Informatie, klachten en/of opmerkingen
Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht
0900 20 21 163 (€ 0,10 p.m.)

maar het is verplicht voor ieder bedrijf om een algemeen e-mail adres te hanteren dat begint met INFO.

Dus op info@ns.nl moet het waarschijnlijk wel lukken. En anders het zakelijke mail adres gebruiken:

businessservices@ns.nl

en als ook dat niet lukt:

persvoorlichting@ns.nl

succes

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Eh...eigenwijsje..:

"maar het is verplicht voor ieder bedrijf om een algemeen e-mail adres te hanteren dat begint met INFO."

Een bedrijf is dat helemaal niet verplicht, zelfs het hebben van een internetsite is niet verplicht!

Kun je ook aangeven waar je die "verplichting" hebt gevonden?????

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

.. in de WHOIS registratie voor een domein is een contact emailadres opgenomen. DAT is verplicht.

Het is min of meer gewoonte dat daarvoor info@"domein.extensie" wordt gebruikt, of webmaster. Voor de mailserver is dat dan postmaster. Laten we het er op houden: de invulling hoeft niet aan vormvoorschriften te voldoen maar er bestaat een min of meer "nadrukkelijke aanwijzing".
Als ik email op het contactadres krijg dan ga ik niet nazoeken voor wie het echt is: afzenders moeten het maar als een NO-REPLY zien.

Op de site worden voldoende adressen geboden om een bericht op het goede adres te krijgen. Dat is nou bijdehand.

Overigens zijn domein en site niet per definitie hetzelfde.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het Europese Hof van Justitie heeft de knoop doorgehakt: bedrijven moeten, naast hun vestigingsadres en een e-mailadres, nog minstens één ander communicatiemiddel vermelden op hun site. Dat kan een telefoonnummer zijn, of een fax, zolang het maar een middel is om snel en rechtstreeks contact op te nemen met het bedrijf.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

.. en nou herinner ik me ook dat info,postmaster,webmaster gereserveerd zijn. Ze worden niet uitgegeven aan derden, maar hoeven ook niet gebruikt te worden

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Blackstone,

Ik ben blij met uw bedankje. Ik heb het graag gedaan. Het was niet zo veel moeite. En uw reactie waardeer ik zeer. Graag gedaan.

Vriendelijke groeten van, poltol

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen bedankt voor het meedenken en natuurlijk een prettige jaarwisseling toegewenst.