bl
door blackstone Dec 31, 2008 om 13:50
Auto & vervoer

NS heeft geen emailadres.

Ik vraag me af waarom de NS niet per email bereikbaar is, ze doen zich voor als modern en bij de tijd maar zijn niet op een moderne manier bereikbaar.

1927 12 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 14:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


U moet dieper zoeken op de NS site. Zodra u die geopend heeft moet u op het Ikoon Site Map klikken. Dan komt u hier uit:


NS vragen


Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@vraagsteller: kennelijk in sneltreinvaart langs het menu gescand en de serviceknop gemist?


ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 16:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nu waar is dan het emailadres? Ik had geen kant en klare vraag voor Eva maar ik wil gewoon het emailadres weten. Op Google is deze vraag ook al eens gesteld. Graag niet zo bijdehand reageren een volgend keer, dank u.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 16:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

allereerst zou ik het waarderen als u respect toont voor mijn collega's. Het antwoord heeft u gekregen. Dat u met uw neus kijkt wil nog niet zeggen dat mijn collega's bijdehand zijn. Een excuus zou op zijn plaats zijn.



ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Veel bedrijven die een website hebben , hebben vaak een e-mail adres dat begint met info, voor de ns zou dat dan info@ns.nl moeten zijn, probeer het eens.


Ik ben niet 100%zeker maar probeer het gewoon.


hans

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

de NS heeft voor vragen van reizigers of klachten geen email adres, alleen een telefoonnummer of een postadres:


NS Klantenservice
Informatie, klachten en/of opmerkingen
Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht
0900 20 21 163 (€ 0,10 p.m.)


maar het is verplicht voor ieder bedrijf om een algemeen e-mail adres te hanteren dat begint met INFO.


Dus op info@ns.nl moet het waarschijnlijk wel lukken. En anders het zakelijke mail adres gebruiken:


businessservices@ns.nl


en als ook dat niet lukt:


persvoorlichting@ns.nl


succes

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Eh...eigenwijsje..:


"maar het is verplicht voor ieder bedrijf om een algemeen e-mail adres te hanteren dat begint met INFO."


Een bedrijf is dat helemaal niet verplicht, zelfs het hebben van een internetsite is niet verplicht!


Kun je ook aangeven waar je die "verplichting" hebt gevonden?????

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

.. in de WHOIS registratie voor een domein is een contact emailadres opgenomen. DAT is verplicht.

Het is min of meer gewoonte dat daarvoor info@"domein.extensie" wordt gebruikt, of webmaster. Voor de mailserver is dat dan postmaster. Laten we het er op houden: de invulling hoeft niet aan vormvoorschriften te voldoen maar er bestaat een min of meer "nadrukkelijke aanwijzing".
Als ik email op het contactadres krijg dan ga ik niet nazoeken voor wie het echt is: afzenders moeten het maar als een NO-REPLY zien.

Op de site worden voldoende adressen geboden om een bericht op het goede adres te krijgen. Dat is nou bijdehand.

Overigens zijn domein en site niet per definitie hetzelfde.



ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het Europese Hof van Justitie heeft de knoop doorgehakt: bedrijven moeten, naast hun vestigingsadres en een e-mailadres, nog minstens één ander communicatiemiddel vermelden op hun site. Dat kan een telefoonnummer zijn, of een fax, zolang het maar een middel is om snel en rechtstreeks contact op te nemen met het bedrijf.

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

.. en nou herinner ik me ook dat info,postmaster,webmaster gereserveerd zijn. Ze worden niet uitgegeven aan derden, maar hoeven ook niet gebruikt te worden


ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 18:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Blackstone,


Ik ben blij met uw bedankje. Ik heb het graag gedaan. Het was niet zo veel moeite. En uw reactie waardeer ik zeer. Graag gedaan.


Vriendelijke groeten van, poltol

ve
door verwijderd - Dec 31, 2008 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Iedereen bedankt voor het meedenken en natuurlijk een prettige jaarwisseling toegewenst.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer