ba
door barbo Jul 2, 2005 om 16:41
Auto & vervoer

Onderhoud lak

mijn vraag is ,waar is Commandant te koop, dit is de 2e maal dat ik dit vraag alvast h dank

534 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 2, 2005 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens op deze site en daar kun je ook de verkooppunten vinden. Succes - E.

http://www.commandant.nl/

ve
door verwijderd - Jul 2, 2005 om 17:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Barbo,

Wat is dit toch een hulpvaardig forum nietwaar ? Ondanks uw formulering, het feit dat u slechts 1 vraag heeft gesteld op dit forum en geen 2, en u google kennelijk niet wenst te gebruiken krijgt u toch een pasklaar antwoord.

Petje af voor Encarta

ve
door verwijderd - Jul 2, 2005 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ user123 - Dit terwijl ik maar één vraag kan vinden en inderdaad zo simpel is het...

ve
door verwijderd - Jul 3, 2005 om 07:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

bij brezan ,lasualec, automaterialenzaken ,enz enz.halfords. maar let op de schuurkorel in de slijp pasta want te grof is funest op scherpe randjes ed. zonder ervaring vind ik het een uitdaging voor u o ja haal de spierballen uit de motteballen.succes

ve
door verwijderd - Jul 1, 2006 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een kleine srevice.

Reactie onderhoud lak

Hartelijk dank voor de snelle reaktie's

Van   encarta,  User 123,   Grindweg, Het was de eerste keer en het is gelukt. Het staat nu bij mijn favorieten. DANK  Barbo

ve
door verwijderd - Jul 1, 2006 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze vraag is morgen precies een jaar oud.????

ve
door verwijderd - Jul 1, 2006 om 14:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je hem daarom weer naar boven gehaald???

ve
door verwijderd - Jul 1, 2006 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

 Geachte Lezers

 VOOR MIJ IS DEZE VRAAG VERLEDEN JAAR AL BEANTWOORD, IK HEB HIER NIET OM GEVRAAGD.

Hartelijk dank