je
door jennifer Feb 19, 2004 om 11:06
Auto & vervoer

Peugeot

Wij zijn in bezit van een peugeot 206 van net 3 jaar oud. Met de laatste onderhoudsbeurt is er geconstateerd dat er twee achterlichten half onder water stonden. Van beide was het binnenwerk vergaan. Nooit geen schade gehad aan die auto, toch dit vreemde gebeuren. Wij zijn er zeker van dat dit geen toeval, maar eerder een fabrieksfout is. We hebben Peugeot Nederland aangeschreven, maar die wil de reparatiekosten niet honoreren. De garantie van de lampen zijn verlopen?! Ik weet niet waar ik het moet zoeken. Ik vind het schandalig en ongelovelijk. Heeft iemand een suggestie?
Groeten, Cees en Jennifer

2224 4 Rapporteer

mk
door mkampstra - Apr 16, 2004 om 12:45
22 Antwoorden / 1 Vragen

Schrijf de bovag eens aan. Dat de achterlicht units beiden onder water staan is een fabrieksfout. Kijk eens in het onderhoudsboekje wat de garantie termijnen zijn.
Leermoment: Neem geen Peugeot meer

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 12:45
174 Antwoorden / 14 Vragen

Kijk eens op het forum van www.vroom.be
Hier is dit onderwerp ter sprake gekomen.
Mischien dat je eens wat (email) adressen kunt verzamelen van verschillende gedupeerden en dit doorspelen naar de importeur van peugeot nederland :
Peugeot Nederland N.V.
Uraniumweg 25
3542 AK Utrecht
Peugeot infolijn: 0800-PEUGEOT (0800-7384368)
E-mail: info@peugeot.nl

re
door renetjuh - Apr 16, 2004 om 12:45
6 Antwoorden / 1 Vragen

is er mischien in het verleden een trekhaak gemonteerd? ik heb namelijk bij een nieuwe trafic ook deze klacht gehad waardoor de draden van de stekkerdoos van de trekhaak aangesloten waren op de achterlichten (zoals altijd) maar hierbij is de kabel naar de stekkerdoos tussen de achterlicht unit en de carosserie gekomen waardoor er condens in het achterlicht is gekome mijn dealer heeft zich toenertijd geexcuseerd voor deze gemaakte fout en het kosteloos verholpen mischien dat het bij uw 206 ook het geval is

jo
door jonge286 - Aug 10, 2007 om 16:56
1 Antwoorden / 1 Vragen

hallo,

allereerst wil ik zeggen dat ik het vreemd vind dat peugeot deze fout niet erkend, zelf hebben wij een 106 en vrienden van mij een 307sw en beiden hadden wij het zelfde probleem, beide auto's komen uit 2003 en op verzoek van de dealer zijn wij terug gegaan en hebben alles vervangen en extra rubbers in de units geplaatst. klacht verholpen. als ik u was zou ik een praatje met de dealer gaan maken

succes