ma
door marbon Mar 13, 2013 om 13:59
Auto & vervoer

Prijs van gewonnen reis veel lager.

We zijn blij de hoofdprijs van een nieuwsquiz gewonnen te hebben een tot in de puntjes verzorgd reis met een waarde van 9000 euro!
Nu krijgen we het reisprogramma en als we deze reis zelf zouden boeken bij deze reisorganisatie heeft dit een waarde van nog geen 2300 euro.
Het verschil is wel heel erg groot, ook na aftrek van de kansspelbelasting. Kan dit?

983 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2013 om 14:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo marbon,

Blijkbaar wel.

Gefeliciteerd met je prijs.

Ik zou zeggen: geniet er van!!

ekiem
door ekiem - Mar 13, 2013 om 15:42
676 Antwoorden / 100 Vragen

Hoi Marbon,

Eerlijk gezegd zou ik er niet mee zitten. Het is mooi dat je zoiets wint ,wil ik ook wel.

plezier ermee.

gi
door gijs.b - Mar 14, 2013 om 04:05
14 Antwoorden / 0 Vragen

Een leek zou kunnen zeggen dat het oplichters zijn.
Waarschijnlijk hebben ze ergens in de kleine lettertjes wel staan dat het mag en hebben ze het juridisch dichtgetimmerd.
Voor antwoord op je vraag zul je dan ook een echte jurist moeten raadplegen en niet iemand die het meent te weten en hier maar iets neerschrijft.

clouseau
door clouseau - Mar 14, 2013 om 17:00
12 Antwoorden / 9 Vragen

Ja dit kan. En zeker na aftrek van kansspel belasting

Ja
door JanvanAlles - Mar 14, 2013 om 17:39
333 Antwoorden / 1 Vragen

Typisch Nederlands: je wint wat en dan nog zeuren?
Tip: doe nergens aan mee want alles wat te mooi lijkt te zijn is dat ook. Dat weet iedereen met gezond verstand.
Heerlijk toch om een reis te winnen, doe je er zelf een zakcentje bij en genieten maar.

tijger1
door tijger1 - Mar 14, 2013 om 17:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die reis zal wel net zo geprijsd zijn als die keukens. Maar het maakt toch niet uit? Ga lekker op vakantie.

ro
door ron530 - Mar 14, 2013 om 18:22
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik vind het wel een beetje humor, je wint de hoofdprijs een vakantie all inclusive voor wel 9000 euro, blijkt de vakantie achteraf maar 2300 euro te kosten. Stel dat het hotel me niet bevalt het eten is niet om over naar huis te schrijven en het strand is 25 meter verder lopen dan in de folder, ik kan dan nooit de volledige reissom van 9000 euro claimen. Weet je wel hoeveel verlies ik dan lijd is toch een dikke 6700 euro. Nee deze prijs wil ik niet want daar ga ik zoveel verlies op lijden. Mijn vakantiepret is al bij voorbaat verpest. En wat denk je van de buren die lachen me ook nog eens uit, ikke pochen reisje van 9000 euro gewonnen blijkt die maar 2300 euro waard te zijn. Zo triest ik heb mijn huis al in de verkoop gezet want die afgang dat trek ik niet.