st
door stellag Aug 9, 2006 om 17:17
Auto & vervoer

Problemen met KIA RIO

Wie was die persoon die kortgeleden op dit forum klachten had na aankoop van een nieuwe KIA RIO?

Ik heb ook een nieuwe KIA RIO en ben erg tevreden met mijn auto. Had wel problemen met trilling in het stuur bij 100-110 km/u. Bij 140 geen trillingen meer, maar je mag nu eenmaal geen 140 rijden. Drie maal gebalanceerd, wielen verwisseld van links naar recht en van voren naar achter enz. Hielp allemaal niet. Gisteren bij de eerste beurt kreeg ik kostenloos van de KIA dealer in Spijkenisse 4 nieuwe Vredestein banden ter vervanging van de Koreaanse banden !!!

Probleem opgelost en dat vind ik prima service van KIA. SG

5752 6 Rapporteer

tonnieboy
door tonnieboy - Aug 9, 2006 om 23:44
1094 Antwoorden / 2 Vragen

Vreemd genoeg kan ik hem niet vinden in zoeken en op de laatste 7 dagen, terwijl ik die vraag toch echt nog pas geleden gezien heb. Mooi dat u in elk geval tevreden bent over de auto en de dealer. Goede oplossing die omruil van de banden.

csb5
door csb5 - Aug 10, 2006 om 12:05
85 Antwoorden / 6 Vragen

en bevalt de kia rio goed?

wil er mischien op overstappen.heb nou een toyota corolla.zo die overstap niet tegen vallen .wat voor moter? en wat verbruikt hij.   met die benzine prijzen is het toch wel fijn als hij zuinig is.

bedank als je reactie terug geeft    groetjes csb5

aa
door aadk - Aug 10, 2006 om 12:24
6 Antwoorden / 1 Vragen

hoi heb zelf kia rio ben net terug uit duitsland heb er met alleen snelweg  1-17.4 gereden maar stadsverkeer haal ik amper 1-12 verder ruime auto voor die prijsklasse.

en kwa onderhoud valt alles best mee en ik heb geen problemen met me banden op deze wagen

st
door stellag - Aug 10, 2006 om 12:27
11 Antwoorden / 5 Vragen

reactie op vraag csb5 over KIA RIO : Ons bevalt de RIO prima, maar dat is een persoonlijke ervaring. Wij vinden, dat je voor minder geld meer auto krijgt, complete uitrusting bij het LX model. Wij rijden automaat, dus superzuinig is onze RIO niet, plm 1 op 11 afhankelijk van je rijstijl. Handgeshakeld zou misschien zuiniger in benzine (en aankoopkosten) zijn, maar automatisch is, vooral met de hedendaagse files, rustiger en véél meer confortabel rijden. Steeds maar weer dat koppeling pedaal, schakelen, terugschakelen maakt het rijden onrustig. Nog nooit automaat gereden? Vraag om een demo, hebben ze meestal. Meer vragen? Succes! SG.

st
door stellag - Aug 10, 2006 om 12:29
11 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo csb5, sorry vergeten, motor is 1500cc, injectie, behoorlijk pittig.