Problemen na plaatsen nieuwe autoradio door profesional
Bij onze citroen c3 diesel uit 2004 was de cd'speler die er standaard inzit kapot gegaan. We zijn naar een professioneel bedrijf (gericht op het inbouwen van audio apparatuur) gegaan om een nieuwe autoradio met cd'speler erin te plaatsen. Nadat deze erin is geplaatst, zijn er meteen enkele problemen opgetreden. Zo doet het klokje het niet meer (het blijft op de tijd hangen op de tijd wanneer je de auto hebt gestart) en doet de verlichting van het dashbord het niet optimaal (deels wel, soms doet hij het wel helemaal goed).
Nu kunnen zij hier zelf niets mee. Ze hadden dit nog niet meegemaakt vertelden ze. Nu moet deze door de citroen garage gerepareerd worden, maar nu ben ik niet van plan om deze kosten te betalen. Ik denk dat deze kosten voor het bedrijf zijn die de radio hebben ingebouwd.
Wie kan mij vertellen wat mijn rechten zijn?
Alvast bedankt.
u heeft een groot probleem ondanks de iso stekkers is de penbezetting wel verschillend . let op uw auto is uitgerust met een vanbus systeem en de problemen worden waarschijnlijk alleen maar groter. de zaak die de radio ingebouwd heeft moet er voor op draaien maar deel ze dat mede met een aangetekende brief en stel ze ook aansprakelijk.
de radio staat nu aangesloten op computerdraden dit geeft allerlei klachten van niet werkende afstandsbediening tot en met een defecte computer
de radio zo snel mogelijk veranderen om erger te voorkomen maar de universele garages en inbouw stations weten ook niet alles het kan zijn dat na verandering van de radio alles weer goed is
Dank voor uw reaktie.
Ik wilde even laten weten dat het probleem nu opgelost is door de Citroen garage. Het bedrijf dat de radio heeft ingebouwd zal de kosten gaan betalen. Ik ben dus erg blij dat het probleem verholpen is.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld
Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept. Om ... Lees meer
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer