ma
door marjans Jan 5, 2004 om 01:20
Auto & vervoer

Ryanair

Op 31 december j.l. moest ik een vlucht boeken omdat ik dacht dat de creditcard die ik gebruikte op 1 januari2004 verlopen zou zijn. Steeds kreeg ik een bandje: iedereen is druk, blijft u even wachten. Tegen 19.00 uur was mijn geduld eindelijk op en daarbij komt dat ze normaliter om dat tijdstip sluiten.
Op 2 januari 2004 belde ik wederom met Ryanair en vertelde van mijn langdurige wachten op de 31ste. Toen werd me verteld dat ze die dag al om 12.00uur gesloten waren. En, nee, verder kon ik nergens terecht met mijn klacht, geen e-mail adres of wat dan ook. Sorry, dat was alles. Als ik dit zo bereken, is het telefoontje duurder (0,45 eurocent per minuut)dan de reis die ik boek en dat is toch van de zotte. Men had meteen moeten melden dat ryanair gesloten was, dan had ik natuurlijk meteen opgehangen. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe ik ryanair kan benaderen?
Thanks, Marjan

364 1 Rapporteer

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 12:24
174 Antwoorden / 14 Vragen

Ryanair kan alleen in het engels benaderd worden op het volgende adres:

Customer Service Dept.
Ryanair Corporate Head Office
Dublin Airport
Co. Dublin
Ireland

Fax No: +353 1 8121230.

De brief (of Fax) moet in inder geval uw reserveringsnummer bevatten en in de engelse taal zijn geschreven.
Stuur me maar een mailtje als u hiermee problemen hebt. (asteffner@hotmail.com)