ma
door marjans Jan 5, 2004 om 01:20
Auto & vervoer

Ryanair

Op 31 december j.l. moest ik een vlucht boeken omdat ik dacht dat de creditcard die ik gebruikte op 1 januari2004 verlopen zou zijn. Steeds kreeg ik een bandje: iedereen is druk, blijft u even wachten. Tegen 19.00 uur was mijn geduld eindelijk op en daarbij komt dat ze normaliter om dat tijdstip sluiten.
Op 2 januari 2004 belde ik wederom met Ryanair en vertelde van mijn langdurige wachten op de 31ste. Toen werd me verteld dat ze die dag al om 12.00uur gesloten waren. En, nee, verder kon ik nergens terecht met mijn klacht, geen e-mail adres of wat dan ook. Sorry, dat was alles. Als ik dit zo bereken, is het telefoontje duurder (0,45 eurocent per minuut)dan de reis die ik boek en dat is toch van de zotte. Men had meteen moeten melden dat ryanair gesloten was, dan had ik natuurlijk meteen opgehangen. Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe ik ryanair kan benaderen?
Thanks, Marjan

364 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tetter
door tetter - Apr 16, 2004 om 12:24
174 Antwoorden / 14 Vragen
0

Ryanair kan alleen in het engels benaderd worden op het volgende adres:

Customer Service Dept.
Ryanair Corporate Head Office
Dublin Airport
Co. Dublin
Ireland

Fax No: +353 1 8121230.

De brief (of Fax) moet in inder geval uw reserveringsnummer bevatten en in de engelse taal zijn geschreven.
Stuur me maar een mailtje als u hiermee problemen hebt. (asteffner@hotmail.com)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer