macwouter
door macwouter Mar 13, 2012 om 00:09
Auto & vervoer

Shell.Wilt u gebruik maken van onze aanbieding.

Wordt u er ook zo moe van. Als ik ga tanken bij de Shell word ik iedere keer lastig gevallen met de vraag of ik gebruik wil maken van diverse aanbiedingen die bij de kassa staan. Ik kom s,morgens vroeg uit mijn bed om naar mijn werk te gaan en als ik dan nog snel moet tanken dan staat mijn hoofd er niet naar om daar dan een antwoord op te geven.Ik moet die vaste medewerkers iedere keer er op attent maken dat ik dat niet wil en ze dat ook maar niet meer moeten vragen,maar blijkbaar zijn ze doof daar. Ik zit er aan te denken om dan maar ergens anders te gaan tanken.In ieder geval niet meer bij Shell.Ik hoor veel klachten hierover dat het erg irritant is.

4626 28 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is weer een policy van het beleid om meer omzet te moeten krijgen.Ze verdienen zeker nog niet genoeg aan ons.
Ik ga zelf niet meer bij die grote maatschappijen tanken.Meer bij de witte pompen of in Belgie.Is ook goedkoper.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon tanken bij een onbemand station. Pinpasje/creditcard erin en wegwezen.
Keuzevrijheid noemen we dat . Wat weerhoudt u ervan om een andere keuze te maken ???

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jeetje, je kunt je wel overal druk om maken zeg... Nu is een simpel "Nee" al teveel.... :S

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

naitsoezn schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 08:41: Jeetje, je kunt je wel overal druk om maken zeg... Nu is een simpel "Nee" al teveel.... :S

Dat was ook mijn eerste reactie maar dat komt weer zo negatief over , nietwaar ?
:-) dus ik heb het iets vriendelijker verpakt.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

ultraglide1998 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 08:44:
naitsoezn schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 08:41: Jeetje, je kunt je wel overal druk om maken zeg... Nu is een simpel "Nee" al teveel.... :S

Dat was ook mijn eerste reactie maar dat komt weer zo negatief over , nietwaar ?
:-) dus ik heb het iets vriendelijker verpakt.

Ach, als echt noorderling heb ik niet zoveel tact ;-). "Wij" (Groningers) zeggen gewoon waar het op staat :P.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

zijn wel meer winkels waarbij ze die doen. zo proberen ze wat extra geld te verdienen. gewoon standaard nee zeggen.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat het gewoon een vraag is waarop u gewoon kan antwoorden, als je jezelf al iriteert met dit soort dingen maak u zich het leven alleen al moeilijk.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Shell medewerkers vinden het zelf ook niet leuk om constant klanten met hun irritante gevraag te moeten bestoken.
Helaas staat het in hun contract dat het bij de werkzaamheden hoort en worden ze erop afgerekend.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry hoor, hoeveel moeite kost het om te zeggen, nee dank u.
Die mensen zitten er ook om geld te verdienen net als u op u werk.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

TS blaft ook het meisje bij de slager af als ze vraagt: "anders nog iets"...

life sucks.....

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 09:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat de rest van de klanten regelmatig wel iets meer kopen met vermoedelijk hogere marge dan op alleen de brandstof is het wel rendabel....

Gewoon nee zeggen.
Een onbemande pomp is meestal goedkoper en Shell Expres is hetzelfde product maar dan 10 cent korting gemiddeld...

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik werk zelf bij de Shell als medewerker aan de balie en ja elke keer moet ik daar naar vragen. Bij een paar vaste klanten weet ik het antwoord inmiddels en ga ik met een kwinkslag gewoon verder. Liever vraag ik het ook niet, scheelt een hoop tijd, gedoe en geklaag, ware het niet dat wij regelmatig mysteryguests van Shell krijgen of wij alles volgens de regeltjes doen. Een daarvan is of wij elke klant naar de weekaanbieding vragen. Verder wordt bijgehouden hoeveel wij in elke dienst ervan verkopen. Dus als je het slechter doet dan je collegas valt dat op. Sorry, excuses dus, maar wij kunnen ook niet anders. Is van hogerhand opgelegd en ik wil in deze crisistijd graag mijn baan behouden.
Klagen over pompprijzen heeft ook geen zin, die bepalen wij ook niet. Het enige wat u kan doen is massaal bij elk pompstation een klachtenformulier hierover invullen. Als dit echt massaal gaat gebeuren dan kan het misschien veranderen. ben ik ook van het gedoe en geklaag af.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Shell moet gewoon olie en benzine verkopen, dat kunnen ze goed. Ik heb jaren geleden elektriciteit van ze afgenomen: ik kreeg 1,5 jaar lang dubbele rekeningen: van Shell en van eneco.
Uiteindelijk zag Shell in dat ze daar toch geen kaas van hadden gegeten, ze stopten en brachten hun klanten onder bij..... eneco.
Precies de boeven die almaar veinsden dat ik nog klant van ze was.
Eerlijk is eerlijk .....Shell heeft het uiteindelijk netjes afgehandeld ( itt eneco). Moet ook gezegd kunnen worden.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

laten we ons nu niet zo druk maken er zijn wel dingen die erger zijn

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

ultraglide1998 dinsdag 13 mrt 2012, 08:41 : wat mij er van weerhoudt om bij een onbemand station te tanken ?

nou, het simpele feit dat ze daar geen LPG verkopen...

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

laten we niet zo bijdehand doen gewoon nee zeggen

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je moet, als je ook nog iets wil ondernemen tegen de absurde benzine- en dieselprijzen, in het geheel niet bij de Shell tanken.
Daar zitten namelijk de prijsopdrijvers!

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

janwanschers schreef op donderdag 15 mrt 2012, 16:03: laten we ons nu niet zo druk maken er zijn wel dingen die erger zijn

Ja, waar maken we ons weer druk over...

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon niet bij 'marktleider' Shell tanken.Die zorgt er mede voor dat we bij de pomp elke keer weer uitgekleed worden. Ik tank altijd bij onbemand station,geen gedoe en gezeur en ook nog voordeliger dan bij die uitzuigers.Iedereen zou Shell moeten mijden m.i., gewoon bij Tinq of Tango tanken.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 22:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Niemand reageert op wat Wouter zegt: "hebt u dat ook?". Hij vraagt geen oplossing, maar bevestiging.
Ja Wouter, dat zou ik ook hebben.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2014 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, inderdaad is nee zeggen niet zo moeilijk.
En ja, de medewerkers word dit opgelegd, ik neem het hen ook niet kwalijk.
Maar feit is dat je de aanbieding niet kan missen omdat die letterlijk voor je neus ligt.
Daarom komt de vraag mij ook over alsof ik het niet zie liggen en zelf niet de
keuze kan maken of ik het wil kopen.

En het is bovendien meestal altijd zoetigheid wat in de aanbieding is.
Als hartpatiënt, die streng op zijn voeding moet letten vanwege ook suikerproblemen, ben ik
het na talloze keren "nee" zeggen op spullen die mij ontraden zijn ook meer dan beu dat deze spullen mij persoonlijk aangeprezen worden.
Daar het om goedkope producten gaat, met dito marges, snap ik ook niet dat een multinational dit
"geschooi" zo actief promoot.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2014 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus ja Wouter.
Ik word er heel erg moe van ook.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 02:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

ricor schreef op maandag 22 sep 2014, 23:28: Ja, inderdaad is nee zeggen niet zo moeilijk.
En ja, de medewerkers word dit opgelegd, ik neem het hen ook niet kwalijk.
Maar feit is dat je de aanbieding niet kan missen omdat die letterlijk voor je neus ligt.
Daarom komt de vraag mij ook over alsof ik het niet zie liggen en zelf niet de
keuze kan maken of ik het wil kopen.

En het is bovendien meestal altijd zoetigheid wat in de aanbieding is.
Als hartpatiënt, die streng op zijn voeding moet letten vanwege ook suikerproblemen, ben ik
het na talloze keren "nee" zeggen op spullen die mij ontraden zijn ook meer dan beu dat deze spullen mij persoonlijk aangeprezen worden.
Daar het om goedkope producten gaat, met dito marges, snap ik ook niet dat een multinational dit
"geschooi" zo actief promoot.

Deze topic is wel ruim 2½ jaar inactief geweest.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er wordt door ricor weer nieuw leven ingeblazen. Kennelijk is het onderwerp nog steeds actueel.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 10:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

LPG bij Tango... .lees eerst goed voor je antwoord geeft.....

Niet elke pomp heeft nog LPG en alleen met kassa dus zelf service kan niet!

Ik zou deze persoon een T shirt adviseren...
Print hierop alleen LPG en geen ander zooi...

Helaas worden de mensen aan de kassa vaak via cursus verplicht zich te gedragen en te vragen of je nog iets meer wilde....
Ook zij moeten en als ze het niet doen word hun werkgever boos die ook controleurs in mag zetten....

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alweer gezeik om een eerstewereldprobleem wat alleen maar voor kan komen omdat we zo stinkend rijk zijn dat er over andere dingen niet meer te klagen valt.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou Pieter, misschien irriteren we ons wel juist aan het eerste wereldprobleem...
Het is nooit genoeg en het moet altijd maar meer, ook al leid dat gebedel om meer tot irritaties bij klanten.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit klaag op forums e.d., maar dit is toch wel iets waar ik mij na een paar jaar mateloos aan stoor.
En velen met mij.
Ik ken ook geen andere firma die dit soort reclame campagnes gebruikt.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik "irriteer" me nooit. Soms erger ik mij weleens.