macwouter
door macwouter Mar 13, 2012 om 00:09
Auto & vervoer

Shell.Wilt u gebruik maken van onze aanbieding.

Wordt u er ook zo moe van. Als ik ga tanken bij de Shell word ik iedere keer lastig gevallen met de vraag of ik gebruik wil maken van diverse aanbiedingen die bij de kassa staan. Ik kom s,morgens vroeg uit mijn bed om naar mijn werk te gaan en als ik dan nog snel moet tanken dan staat mijn hoofd er niet naar om daar dan een antwoord op te geven.Ik moet die vaste medewerkers iedere keer er op attent maken dat ik dat niet wil en ze dat ook maar niet meer moeten vragen,maar blijkbaar zijn ze doof daar. Ik zit er aan te denken om dan maar ergens anders te gaan tanken.In ieder geval niet meer bij Shell.Ik hoor veel klachten hierover dat het erg irritant is.

4626 28 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:29
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Is weer een policy van het beleid om meer omzet te moeten krijgen.Ze verdienen zeker nog niet genoeg aan ons.
Ik ga zelf niet meer bij die grote maatschappijen tanken.Meer bij de witte pompen of in Belgie.Is ook goedkoper.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon tanken bij een onbemand station. Pinpasje/creditcard erin en wegwezen.
Keuzevrijheid noemen we dat . Wat weerhoudt u ervan om een andere keuze te maken ???

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:41
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Jeetje, je kunt je wel overal druk om maken zeg... Nu is een simpel "Nee" al teveel.... :S

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 08:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

naitsoezn schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 08:41: Jeetje, je kunt je wel overal druk om maken zeg... Nu is een simpel "Nee" al teveel.... :S


Dat was ook mijn eerste reactie maar dat komt weer zo negatief over , nietwaar ?
:-) dus ik heb het iets vriendelijker verpakt.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 09:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ultraglide1998 schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 08:44:
naitsoezn schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 08:41: Jeetje, je kunt je wel overal druk om maken zeg... Nu is een simpel "Nee" al teveel.... :S


Dat was ook mijn eerste reactie maar dat komt weer zo negatief over , nietwaar ?
:-) dus ik heb het iets vriendelijker verpakt.

Ach, als echt noorderling heb ik niet zoveel tact ;-). "Wij" (Groningers) zeggen gewoon waar het op staat :P.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

zijn wel meer winkels waarbij ze die doen. zo proberen ze wat extra geld te verdienen. gewoon standaard nee zeggen.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 12:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik denk dat het gewoon een vraag is waarop u gewoon kan antwoorden, als je jezelf al iriteert met dit soort dingen maak u zich het leven alleen al moeilijk.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 14:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

De Shell medewerkers vinden het zelf ook niet leuk om constant klanten met hun irritante gevraag te moeten bestoken.
Helaas staat het in hun contract dat het bij de werkzaamheden hoort en worden ze erop afgerekend.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Sorry hoor, hoeveel moeite kost het om te zeggen, nee dank u.
Die mensen zitten er ook om geld te verdienen net als u op u werk.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

TS blaft ook het meisje bij de slager af als ze vraagt: "anders nog iets"...

life sucks.....

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 09:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Omdat de rest van de klanten regelmatig wel iets meer kopen met vermoedelijk hogere marge dan op alleen de brandstof is het wel rendabel....

Gewoon nee zeggen.
Een onbemande pomp is meestal goedkoper en Shell Expres is hetzelfde product maar dan 10 cent korting gemiddeld...

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik werk zelf bij de Shell als medewerker aan de balie en ja elke keer moet ik daar naar vragen. Bij een paar vaste klanten weet ik het antwoord inmiddels en ga ik met een kwinkslag gewoon verder. Liever vraag ik het ook niet, scheelt een hoop tijd, gedoe en geklaag, ware het niet dat wij regelmatig mysteryguests van Shell krijgen of wij alles volgens de regeltjes doen. Een daarvan is of wij elke klant naar de weekaanbieding vragen. Verder wordt bijgehouden hoeveel wij in elke dienst ervan verkopen. Dus als je het slechter doet dan je collegas valt dat op. Sorry, excuses dus, maar wij kunnen ook niet anders. Is van hogerhand opgelegd en ik wil in deze crisistijd graag mijn baan behouden.
Klagen over pompprijzen heeft ook geen zin, die bepalen wij ook niet. Het enige wat u kan doen is massaal bij elk pompstation een klachtenformulier hierover invullen. Als dit echt massaal gaat gebeuren dan kan het misschien veranderen. ben ik ook van het gedoe en geklaag af.

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 12:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Shell moet gewoon olie en benzine verkopen, dat kunnen ze goed. Ik heb jaren geleden elektriciteit van ze afgenomen: ik kreeg 1,5 jaar lang dubbele rekeningen: van Shell en van eneco.
Uiteindelijk zag Shell in dat ze daar toch geen kaas van hadden gegeten, ze stopten en brachten hun klanten onder bij..... eneco.
Precies de boeven die almaar veinsden dat ik nog klant van ze was.
Eerlijk is eerlijk .....Shell heeft het uiteindelijk netjes afgehandeld ( itt eneco). Moet ook gezegd kunnen worden.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

laten we ons nu niet zo druk maken er zijn wel dingen die erger zijn

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 16:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ultraglide1998 dinsdag 13 mrt 2012, 08:41 : wat mij er van weerhoudt om bij een onbemand station te tanken ?

nou, het simpele feit dat ze daar geen LPG verkopen...

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 16:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

laten we niet zo bijdehand doen gewoon nee zeggen

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je moet, als je ook nog iets wil ondernemen tegen de absurde benzine- en dieselprijzen, in het geheel niet bij de Shell tanken.
Daar zitten namelijk de prijsopdrijvers!

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 19:17
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

janwanschers schreef op donderdag 15 mrt 2012, 16:03: laten we ons nu niet zo druk maken er zijn wel dingen die erger zijn


Ja, waar maken we ons weer druk over...

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gewoon niet bij 'marktleider' Shell tanken.Die zorgt er mede voor dat we bij de pomp elke keer weer uitgekleed worden. Ik tank altijd bij onbemand station,geen gedoe en gezeur en ook nog voordeliger dan bij die uitzuigers.Iedereen zou Shell moeten mijden m.i., gewoon bij Tinq of Tango tanken.

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 22:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Niemand reageert op wat Wouter zegt: "hebt u dat ook?". Hij vraagt geen oplossing, maar bevestiging.
Ja Wouter, dat zou ik ook hebben.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2014 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ja, inderdaad is nee zeggen niet zo moeilijk.
En ja, de medewerkers word dit opgelegd, ik neem het hen ook niet kwalijk.
Maar feit is dat je de aanbieding niet kan missen omdat die letterlijk voor je neus ligt.
Daarom komt de vraag mij ook over alsof ik het niet zie liggen en zelf niet de
keuze kan maken of ik het wil kopen.

En het is bovendien meestal altijd zoetigheid wat in de aanbieding is.
Als hartpatiënt, die streng op zijn voeding moet letten vanwege ook suikerproblemen, ben ik
het na talloze keren "nee" zeggen op spullen die mij ontraden zijn ook meer dan beu dat deze spullen mij persoonlijk aangeprezen worden.
Daar het om goedkope producten gaat, met dito marges, snap ik ook niet dat een multinational dit
"geschooi" zo actief promoot.

ve
door verwijderd - Sep 22, 2014 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dus ja Wouter.
Ik word er heel erg moe van ook.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 02:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

ricor schreef op maandag 22 sep 2014, 23:28: Ja, inderdaad is nee zeggen niet zo moeilijk.
En ja, de medewerkers word dit opgelegd, ik neem het hen ook niet kwalijk.
Maar feit is dat je de aanbieding niet kan missen omdat die letterlijk voor je neus ligt.
Daarom komt de vraag mij ook over alsof ik het niet zie liggen en zelf niet de
keuze kan maken of ik het wil kopen.

En het is bovendien meestal altijd zoetigheid wat in de aanbieding is.
Als hartpatiënt, die streng op zijn voeding moet letten vanwege ook suikerproblemen, ben ik
het na talloze keren "nee" zeggen op spullen die mij ontraden zijn ook meer dan beu dat deze spullen mij persoonlijk aangeprezen worden.
Daar het om goedkope producten gaat, met dito marges, snap ik ook niet dat een multinational dit
"geschooi" zo actief promoot.


Deze topic is wel ruim 2½ jaar inactief geweest.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 09:20
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er wordt door ricor weer nieuw leven ingeblazen. Kennelijk is het onderwerp nog steeds actueel.

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 10:30
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

LPG bij Tango... .lees eerst goed voor je antwoord geeft.....

Niet elke pomp heeft nog LPG en alleen met kassa dus zelf service kan niet!

Ik zou deze persoon een T shirt adviseren...
Print hierop alleen LPG en geen ander zooi...

Helaas worden de mensen aan de kassa vaak via cursus verplicht zich te gedragen en te vragen of je nog iets meer wilde....
Ook zij moeten en als ze het niet doen word hun werkgever boos die ook controleurs in mag zetten....

ve
door verwijderd - Sep 23, 2014 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Alweer gezeik om een eerstewereldprobleem wat alleen maar voor kan komen omdat we zo stinkend rijk zijn dat er over andere dingen niet meer te klagen valt.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 16:25
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou Pieter, misschien irriteren we ons wel juist aan het eerste wereldprobleem...
Het is nooit genoeg en het moet altijd maar meer, ook al leid dat gebedel om meer tot irritaties bij klanten.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit klaag op forums e.d., maar dit is toch wel iets waar ik mij na een paar jaar mateloos aan stoor.
En velen met mij.
Ik ken ook geen andere firma die dit soort reclame campagnes gebruikt.

ve
door verwijderd - Sep 26, 2014 om 17:55
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik "irriteer" me nooit. Soms erger ik mij weleens.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer