gl
door glenn1050 Nov 4, 2014 om 19:45
Auto & vervoer

Stopdedeurwaarder.nl (spookfaktuur)

Beste Mevrouw/meneer,

Hoe ga ik hiermee om? Mijn dochter (21) woont thuis, is alleen bij de gemeente Purmerend ingeschreven als woningzoekende. Onlangs ontvingen wij van stopdedeurwaarder.nl een brief, waarin gesommeerd wordt een bedrag van 478.80 te betalen. Volgens hun, na vele aanmaningen te hebben verzonden. Wij hebben nooit iets ontvangen, bovendien heeft mijn dochter geen huurbegeleidingsabonnement. Bij ons volstrekt onbekend. Hoe gaan wij hiermee om?

Met vriendelijke Dank

4007 3 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Nov 4, 2014 om 19:57
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Laat ze maar bewijzen overleggen van het aangegane abonnement dan.

Volgens mij is dit gewoon een ordinair incassobureau en geen deurwaarder.

zoekster
door zoekster - Nov 4, 2014 om 20:12
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Het is het incassobureau (stopdedeurwaarder.nl) van de organisatie huurbegeleiding.nl
Dit komt uit dezelfde organisatie, maar zit onder verschillende BV's. Hetzelfde adres in Zaltbommel. Het incassobureau heeft zelf inderdaad geen deurwaarders in dienst.

Uw dochter moet even haar mails checken of ze zich ooit heeft aangemeld bij huurbegeleiding.nl. Veel mensen schrijven zich in en denken dat het vrijblijvend is, maar realiseren zich niet dat ze een overeenkomst aangaan.

Kijk ook maar eens op huurbegeleiding.nl samen met uw dochter, vraag haar of die site haar bekend voorkomt.

st
door stophuurfraude - May 19, 2015 om 15:22
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ja hier nog iemand die erin is getrapt. Ik voel me onwijs dom maar ik ga het er niet bij laten zitten. Ik heb al contact gelegd met mijn advocaat die hun al een eerste brief gaat sturen. Maar ik betwijfel of ze er gehoor aan zullen geven en dit moet nu echt voor de rechter komen zodat ze niet nog meer mensen kunnen duperen.

Ik ben in ieder geval niet bereid om een cent aan hun te betalen. Het gaat er niet om of ik het kan betalen of niet. Dit mag gewoon niet gebeuren in Nederland en daar moeten we iets tegen doen.

Ik stel dus voor om krachten te bundelen en met alle gedupeerden naar de rechtbank te gaan. Ik ga zelf in ieder geval wel, alleen of met anderen. Iedereen die zich hier aan wilt voegen is welkom.

Ik heb een e-mail adres aangemaakt voor mensen die hier aan willen meedoen.

stophuurbegeleiding@hotmail.com

Groeten,

Gedupeerde nummer 982902843902