sm
door smeijers Feb 16, 2010 om 14:24
Auto & vervoer

Van dealer naar garage om de hoek goedkoper?

sinds kort ben ik overgestapt van een jarenlange servicing door de dealer naar de ( eenvoudige ) garage om de hoek : wat mij intrigeert; ben ik echt goedkoper uit ? en zou het te doen zijn om de rekeningen ( ik heb er inmiddels twee van ruim 1000 en 150 euro ) a.h.w. te vertalen naar official dealer tarieven? is dit geen leuk kassa item? ik denk dat veel meer mensen in deze tijden van recessie overstappen.

1045 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vladja
door vladja - Feb 16, 2010 om 14:26
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

Wilt u alleen een kostenplaatje vergelijken of wilt u een discussie?

Vladja

sm
door smeijers - Feb 16, 2010 om 14:41
12 Antwoorden / 6 Vragen
0

in feite beide; lijkt me zinvol
maar kassa zou ook kostenplaatjes ( rekeningen ) kunnen gaan vergelijken op de één of andere wijze.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Feb 16, 2010 om 16:31
3809 Antwoorden / 46 Vragen
0

@ smeijers:

Dit is een vraag en antwoord rubriek. Er is ook een discussierubriek. Concretiseer je vraag of ga er mee naar een discussierubriek.

Mogelijk ben je al veel te lang bij de merkdealer gebleven. Wanneer de garantie en coulance termijn voorbij is, is dat niet meer zinvol. Zeker niet wanneer je in de toekomst van merk wilt veranderen.

Dit onderwerp is hier al vaak langs gekomen. Kijk maar eens in de historie van deze site, dan kom je er wel achter.

Hardware ERror MAN.

grindweg
door grindweg - Feb 16, 2010 om 16:47
2308 Antwoorden / 28 Vragen
0

je kunt niet alles klakkeloos vergelijken dat is geen eerlijke vergelijking zo ook met aanschaf onderdelen. die moeten toch gedeeltelijk bij de dealer vandaan komen. domweg omdat bv een automaterialen zaak dat niet leverd. en dan is van die onderdelen de korting een stuk lager. van de fast movers ligt het iets anders en er zit soms wel kwaliteits verschil in.wij zijn een universeel bedrijf maar monteren ook vaak genoeg origineel.

sm
door smeijers - Feb 16, 2010 om 17:16
12 Antwoorden / 6 Vragen
0

[quote=hrdwerrorman schreef op dinsdag 16 feb 2010, 16:31]@ smeijers:

Dit is een vraag en antwoord rubriek. Er is ook een discussierubriek. Concretiseer je vraag of ga er mee naar een discussierubriek.

Mogelijk ben je al veel te lang bij de merkdealer gebleven. Wanneer de garantie en coulance termijn voorbij is, is dat niet meer zinvol. Zeker niet wanneer je in de toekomst van merk wilt veranderen.

Dit onderwerp is hier al vaak langs gekomen. Kijk maar eens in de historie van deze site, dan kom je er wel achter.

Hardware ERror MAN.

lijkt me een goede gedachte: zal ik doen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer