si
door sil1966 Dec 18, 2013 om 11:02
Auto & vervoer

Vraag

Ik doe al jaren mee met de postcode loterij. Als je iedere keer post ontvangt met een krascode , of met actie van de postcodeloterij, En je wil je code activeren Dan ben je gelijk verplicht om een extra lot te nemen. Je kan nooit zonder verplichtingen je kras kaart activeren voor een prijs.Ik vind dat de postcode loterij mensen verplichten en dit moet niet kunnen,Leuk een kraslot , leuk voor extra prijs , vergeet het dit kost je een extra lot per maand . Ik word daar boos over , dit kunnen ze niet maken.
Ik zou graag jullie reactie willen weten .
Hartelijke dank voor voor het lezen van deze mail,

vriendelijke groet,

S.Niewold

877 11 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Dec 18, 2013 om 11:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Voor niets gaat de zon op. Ze kunnen hun eigen voorwaarden stellen aan dat kraslot.

Waarom zet u uw vraag bij auto&vervoer, hoopt u dat Gaston plotseling met een auto voor uw deur staat?

si
door sil1966 - Dec 18, 2013 om 11:15
1 Antwoorden / 3 Vragen

dat is een fout hoor
ik hoef geen auto hoor !!!!!

zoekster
door zoekster - Dec 18, 2013 om 11:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ook niet (klik op) DEZE?

postcodeloterij
door postcodeloterij - Dec 18, 2013 om 12:09
9 Antwoorden / 0 Vragen

Beste sil1966,

Als goededoelenloterij streven we ernaar maandelijks zoveel mogelijk geld af te dragen aan onze goede doelen door middel van het verkopen van loten. De prijzen die aan de door u genoemde acties verbonden zijn, gelden dan ook als een leuk welkomstcadeau bij een nieuw lot, waarvan ook weer de helft van de inleg naar het goede doel gaat.
U bepaalt natuurlijk zelf met hoeveel loten u mee wil spelen. Wij zijn blij met iedere deelname, dus ook die van u. Als u uw lotenaantal voldoende vindt en onze reclamepost daarom liever niet meer ontvangt, kunt u dit via http://bit.ly/18NYS4D aangeven. Houdt u dan wel rekening met een overgangsperiode?

Met vriendelijke groet,

Webcare Team Nationale Postcode Loterij

jantje7
door jantje7 - Dec 18, 2013 om 12:48
1459 Antwoorden / 23 Vragen

@sil1966

Wat u stelt is niet correct. begin december 2013 heeft u de mogelijkheid gehad om een gratis extra lot te krijgen voor de nieuwjaarstrekking, door een code te activeren, zonder verdere verplichtingen.

Als u het bericht nog heeft kunt het misschien nog activeren.

pi
door pieterwolters - Dec 18, 2013 om 13:15
3610 Antwoorden / 0 Vragen

De beste oplossing om hier van af te zijn is gewoon stoppen met de Postcodeloterij (of eigenlijk alle loterijen). Geef een deel van het geld gewoon aan een goed doel naar keuze en zet de rest op een spaarekening. Levert uiteindelijk veel meer op.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 18, 2013 om 13:20
4299 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=postcodeloterij schreef op woensdag 18 dec 2013, 12:09]Als u uw loten aantal voldoende vindt en onze reclamepost daarom liever niet meer ontvangt, kunt u dit via *knip* aangeven. Houdt u dan wel rekening met een overgangsperiode?
Die periode is ongeveer 4 a 5 jaar.

ekiem
door ekiem - Dec 18, 2013 om 16:37
676 Antwoorden / 100 Vragen

Een reactie.......tja u heeft gelijk. Maar aan de andere kant, je kan nee zeggen en gewoon niet mee doen. Of gewoon met één lot meedoen en het daarbij laten. Zo doe ik het en komt er weer eens post met kras loten om te activeren, hup in de papierbak.

En die mogelijkheid om een gratis lot te activeren ( uit de nieuwe agenda van 2014 )
daar heb ik natuurlijk wel aan meegedaan.

Ekiem

costnix
door costnix - Dec 19, 2013 om 09:37
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kreeg een iets anders uitziend lot bij mijn bezoek aan het Haags Gemeentemuseum. Hierbij moest je twee van de vier klepjes openen en bij twee gelijke kunstwerken kon je het aanmelden bij de postcodeloterij. In heel kleine lettertjes kon je lezen, dat je een lot erbij kreeg voor die loterij. In vind zo'n stiekeme actie heel laag bij de grond.

duif2
door duif2 - Dec 19, 2013 om 14:47
371 Antwoorden / 116 Vragen

@ekiem, nieuwe agenda????
Ik heb nog niets gekregen, wanneer was dat?

ekiem
door ekiem - Dec 19, 2013 om 16:23
676 Antwoorden / 100 Vragen

Gewoon ,de nieuwe Postcodeloterij voor 2014.
Die heb ik alweer bijna 2 weken in huis. Agenda vind ik persoonlijk erg groot maar de kortings bonnen kan ik meestal goed gebruiken.Helemaal voorin zit een extra gratis lot, deze heb ik geactiveerd. Zit voor de rest geen verplichting aan vast.

Gr Ekiem