martin levie
door martin levie Aug 21, 2017 om 12:59
Auto & vervoer

Wie heeft ervaring met renault Zoë en o.a. het bereik?

Ik ben van plan begin volgend jaar een Renault Zoë te gaan rijden. Wie kan wat zeggen over het gebruikers gemak en met name of deze auto de beloofde kilometers haalt

2212 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 21, 2017 om 13:45
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens op forums van Renault en zoek naar eventuele klachten op internet. Ook zijn er reviews van te vinden op internet. Volgend jaar zullen er nog meer ervaringen over te vinden zijn.

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 21, 2017 om 17:33
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik zou maar eens een gebruiker aanspreken bij bijvoorbeeld een winkelcentrum oid. 400km is het bereik onder meest gunstige omstandigheden. Net als.bij benzineauto's zijn deze fabrieksopgaves niet heel erg reëel.
Maar met meewind bergaf lukt het wel.

tenormin
door tenormin Aug 21, 2017 om 17:56
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Dacht ik ook bij al die lovende woorden van Renault (uiteraard op Google). Is meestal minder dan, toch?

ge
door george321 Aug 21, 2017 om 18:21
390 Antwoorden / 1 Vragen

Maak een proefrit in het Zuid Limburgse land, veel heuvels en dalen, bij avond (dus licht aan) met 3 passagiers erin.

Gerry1969
door Gerry1969 Aug 22, 2017 om 00:26
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Dan haal je 2 bergen op. :-)

aurora1
door aurora1 - Aug 21, 2017 om 19:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Een gebruiker aanspreken zou een idee kunnen zijn, echter maar weinig mensen vertellen eerlijk als de/hun nieuwe auto een miskoop gebleken is behalve misschien in nauwe eigen kring omdat die getuige zijn en dus niet iets op de mouw gespeld kan worden.

Re
door Reuchlin - Apr 22, 2018 om 14:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Kilometers erg beperkt en service slecht na aankoop. Renault Nederland is nu algestopt met upgrade van batterij voor de modellen uit 2016!

Als je het niet erg vind om snel af te schrijven op je auto kan je prima een Renault Zoë kopen

ma
door maarten heest - Apr 23, 2018 om 07:09
463 Antwoorden / 0 Vragen

De ANWB heeft 11 elektrische auto's in de praktijk getest. Zie hier voor de resultaten.