pe
door petervera Apr 14, 2004 om 09:03
Auto & vervoer

Wie kent Glasgarage Utrecht

Hallo,

De titel bevat mijn vraag eigenlijk al. Ik kwam bij autotrack en Autotrader deze garage tegen. Ze bieden een nissan Sunny uit 1991 aan met maar 77.000 km op de teler, incl. nwe APK en NAP. Ze geven aan Bovag te zijn.

Groeten
Peter

689 3 Rapporteer

jcjoppe
door jcjoppe - Apr 19, 2004 om 09:00
279 Antwoorden / 59 Vragen

Hallo petervera(mooie naam) Als je in de telefoongids.nl zoekt op glasgarage zitten ze op de Europalaan 35 3526KN in Utrecht. Zoek je op garage, dan staan ze er niet bij...Mijn advies: bel enkele garages in de buurt en vraag dan heel subtiel wat voor een garage het eigenlijk is, of ze goed bekend staan in de regio en zo.....succes en groeten van Johan J

pe
door petervera - Apr 19, 2004 om 09:02
1 Antwoorden / 2 Vragen

We zijn er ondertussen naar toe geweest. Op autotrack adverteren ze als Bovag, maar dat zijn ze niet. Op mijn vraag hoe dat zat gaven ze geen antwoord (ook op andere vragen niet). We hebben ze de volgende dag opgebelt en verteld dat de koop niet doorging. Als er iemand geintereseerd is in een uitgebreid verslag, dan hoor ik het graag

wo
door woodpecker - Dec 1, 2004 om 12:51
5 Antwoorden / 0 Vragen

De Glasgarage is een handelsnaam van ee landelijk operenden autoruitbedrijf (soort Carglass) de originele naam van het bedrijf zal echter anders zijn want het word meestal gevoerd bij een autobedrijf want er zijn maar 2 of 3 stand-alone Glasgarage's

Wel een correcte firma trouwens