benieborg
door benieborg Dec 31, 2008 om 14:45
Computers & telefonie

0vername @home naar@ziggo.nl

bericht ontvangen van ziggo dat ik in mijn email adres geen@home.nl meer moest gebruiken maar @ziggo.nl
maar het werkt nog helemaal niet
benieborg@home.nl wat moet ik hier aan doen.
vr-gr be--nieborg

955 5 Rapporteer

gsm
door gsm - Dec 31, 2008 om 15:04
5940 Antwoorden / 47 Vragen

internet explorer??? ;)

In het e-mail programma (meestal Outlook, Outlook Express of Windows Mail) het Menu Extra openen en dan Accounts.
Kies de e-mail accounts en dan Eigenschappen.
Open tabblad Servers

GSM

gsm
door gsm - Dec 31, 2008 om 15:07
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Bij servers de juiste gegevens voor POP en SMTP invullen volgens opgaaf van Ziggo.
Dat zal inderdaad wel het volgende zijn:

  pop.ziggo.nl

en

  smtp.ziggo.nl

GSM

he
door henk1951 - Dec 31, 2008 om 15:09
256 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar internet explorer

klik op extra dan accounts,vervolgens eigenschappen servers

inkomende en uitgaande e-mail veranderen in pop.ziggo.nl, en smtp.ziggo.nl,dan moet het werken succes

 gr Henk

mi
door miriam36 - Jan 23, 2009 om 01:47
2 Antwoorden / 4 Vragen

ik heb precies hetzelfde gehad, ik zat bij orange en moest mijn instellingen veranderen maar toen werkte niets meer, je moet gewoon alles bij het oude laten want ze lopen te hard van stapel en laten hun klanten met de gebakken peren zitten, neem ook nooit zo'n alles in 1 pakket van ze, de decoders zijn op mr je moet er wel voor betalen. ze gaan eerst verkopen en geld innen maar leveren doen ze  niet !!!!

mi
door miriam36 - Jan 23, 2009 om 01:49
2 Antwoorden / 4 Vragen

nee henk, ik heb mijn instellingen ook aangepast maar toen werkte er niets meer !