dolfijn25
door dolfijn25 Dec 23, 2005 om 22:10
Computers & telefonie

1 pc 2 x msn

hallo,

ik heb een vraagje we hebben 1 pc en willen daar graag 2 keer msn op openen maar daar heb je denk ik een bepaald programma voor nodig.

wie kan mij vertellen waar ik dat kan vinden en waar ik het kan downloaden?

alvast bedankt

ps wel een nederlandse versie graag mijn engels is niet zo best sorry

437 10 Rapporteer

ro
door ronny530 - Dec 23, 2005 om 22:21
2882 Antwoorden / 41 Vragen

Begijp ik het goed u wilt  twee gebruikers gelijktijdig aanmelden op 1 pc. En dan ook 2 maal online zijn. gaat niet lukken wel kunt u met msn 7.5 gebruikers laten aanmelden maar tegelijk denk het niet.

dolfijn25
door dolfijn25 - Dec 23, 2005 om 22:26
66 Antwoorden / 28 Vragen

ik weet dat er een programma voor is.....maar welke?

ja en idd ik wil 2x online zijn wel met 2 verschillende mail adressen.

ro
door ronny530 - Dec 23, 2005 om 22:38
2882 Antwoorden / 41 Vragen

Ik kon het niet geloven. Maar het is er tikt u op google eens DMSN in en dan zijn er vele.

Succes Ronnu.

remi
door remi - Dec 23, 2005 om 22:59
317 Antwoorden / 84 Vragen

volgens mij kan het wel ik heb het namelijk ook.

ik heb windows messenger geinstaleerd en msn messenger 7.5 en ik kan ze beiden openen als ik wil.windows messenger zit standaard op je computer en is ook niet zo uitgebreid.je ziet alleen de smileys maar bij msn messenger heb je meer mogenlijkheden.terwijl msn messenger je moet downloaden.en zover ik weet is msn messenger ook in t nederlands

dolfijn25
door dolfijn25 - Dec 23, 2005 om 23:03
66 Antwoorden / 28 Vragen

@remi,

ik was zo blij dat ik de windowsmessenger uitgeschakeld had en die niet meer opstart voor de msn versie die ik gebruik.

misschien is het wel een optie als het niet lukt met de downloads op de site die bij de eerdere gegeven antwoorden staat de eerste die ik daar had is in het engels en ik wil zo graag nederlands

ik kijk wel even wat ik doe.

maar wel bedankt voor het meedenken!!

ro
door ronny530 - Dec 23, 2005 om 23:10
2882 Antwoorden / 41 Vragen

werkt de ingebouwde msn wel op mijn xp prof dus niet met alle fouten van dien. Het is mijn pakkie aan niet want niet iedere huisgenoot hoeft te zien wie mijn contact personen zijn.

dereactieman
door dereactieman - Dec 24, 2005 om 00:01
6 Antwoorden / 1 Vragen

Dit kan zeker wel, en ook gewoon in het Nederlands, deze optie noemen ze polygamy. Kijk eens op www.mess.be naar het programma Messpatch, hier kun je o.a. ook allerlei reclame-uitingen uitschakelen en polygamy dus inschakelen.
<SCRIPT language=javascript>postamble();

ro
door ronny530 - Dec 24, 2005 om 00:32
2882 Antwoorden / 41 Vragen

Ik msn 7.5 en ik heb de map van de oude msn leeg gemaakt 7.5 er op gezet en dan ben er ook met outlook vanaf want die deed steeds opstarten met de oude msn. irritant is dat. Maar goed het zal wel aan mij liggen met dmsn vier handen tegelijk aan 1 toetsenbord tja. Sorry maar ik wordt een beetje melig. Allemaal fijne feestdagen.

Ronny.

askjeeves
door askjeeves - Dec 24, 2005 om 09:42
134 Antwoorden / 3 Vragen

Ja dat kan!

Wat je nodig hebt is een een "patcher"

Die kan je vinden op : www.mess.be.

Dan even de mogelijkheid "search our files" in het eschermpje "downloads" >> bovenin, 4e van links.

Kies de patcher die geschikt is voor jou msn, bestand downloaden, openen en klaar is klara. Ben je ook gelijk van de vervelende reclames af.

li
door lichtboy18 - Mar 26, 2006 om 20:31
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ja dat kan zeer zeker,

je kunt het volgende doen u kunt zeggen als u windows xp draait dat u rechter muisknop klikt op het icoontje van msn en dan selecteerd (openen als) en dan word er gevraagd om een gebruiker te selecteren en een wachtwoord in te vullen van de mogelijke windows gebruikers, als u dus geen 2e windows gebruiker heeft is het verstandig om er een aan te maken en op die manier msn te openen het is heel even een omweg maar zo werkt het wel.

een 2e mogelijkheid is een andere msn messenger te gebruiken zoals bijvoorbeeld (mercury) deze is zowel voor windows als linux gebruikers en daarmee kan je gewoon elke gewenste messenger aanmelden van icq tot msn dus als ik hiermee u vraag heb beandwoord ben ik daar zeer blij mee

veel succes en groeten van Stefan(lichtboy18)