pi
door pikinoema Sep 2, 2009 om 18:26
Computers & telefonie

Aansluitingen

Ik ben overgestapt van UPC naar TELE 2 totaal pakket (internet telefoon en tv).

Mijn vraag is moet ik nu ook nog kabel betalen bij UPC ?

338 4 Rapporteer

poltol
door poltol - Sep 2, 2009 om 20:25
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Volgens mij niet, het TV kanalennetwerk moet, volgens mij, toegangkelijk zijn voor alle aanbieders. Maar ik begin nu wel te twijfelen of dat al wettelijk geregeld is. Misschien weet iemand anders, bv iemand die dezelfde abbo heeft, beter hoe het werkt. Dus beschouw dit antwoord maar als opstart voor de goede antwoorden.

Vr.gr. poltol

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Sep 3, 2009 om 15:47
1163 Antwoorden / 60 Vragen

Als ik u goed begrijp heeft u nu dus alles via uw ADSL(-telefoon)lijn. De kabelaansluiting is dus nu een ongebruikte aansluiting in uw huiskamer. Dan heeft u de kabel van UPC niet meer nodig, en kunt u uw abo opzeggen. De aansluiting zal nog blijven werken, maar zodra er een monteur in uw buurt is zal hij ook even uw aansluiting in de straat loskoppelen. Daar merkt u niks van.

kenwel2
door kenwel2 - Sep 3, 2009 om 16:01
1574 Antwoorden / 13 Vragen

Dag, pikinoena, als u geen gebruik (meer) maakt, gaat maken, van de kabelaansluiting, is het verstandiger om dit schriftelijk en nog beter, aangetekend bij UPC op te zeggen, de klantenservice moet dit voor u doen: Je moet een schriftelijke bevestiging van UPC krijgen, per wanneer u afgesloten zult gaan worden, na de afsluting door UPC moet u een zg. afluitings bevestigings kaart van de monteur in uw brievenbus ontvangen, pas dan bent u officieel afgesloten, in alle andere gevallen kunnen ze je nog factureren!! Let er dus op dat je de bevestiging van UPC ook daadwerkelijk krijgt, alsmede de officiele kaart van de monteur!!

Mvgr. Henri

monkey
door monkey - Sep 3, 2009 om 16:30
52 Antwoorden / 1 Vragen

Hi,

Als je via de kabel wil kijken wel. Tele2 levert alleen tv over ADSL, dus met decoder. Vervelende hieraan is dat je per TV een decoder nodig hebt.

Monkey