ho
door hoekgat Dec 20, 2004 om 17:00
Computers & telefonie

Abbonament

wat kan ik er aan doen ik heb een maand abbonament maar ik heb heel slecht bereik thuis in de folder staat 100% berijk maar echt niet als ik thuis belvalt hij gewoon uit en moet ik weer opnieuw bellen het is een abbonament van debitel

547 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Dec 20, 2004 om 17:12
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

hallo hoekgat,


Wat u het beste kunt doen contact opnemen met debitel, misschien hebben deze een verklaring voor het constant uitvallen van de telefoon.


succes en groet tuinfreak

freya
door freya - Dec 20, 2004 om 17:19
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hallo hoekgat,


Het zou ook nog aan het toestel kunnen liggen. Het ene merk is wat gevoeliger voor zwakke signalen dan het andere merk. Misschien kun je eens een ander toestel van een kennis proberen met jouw simkaart. Mocht dat niet helpen dan zul je een andere provider moeten nemen die in jouw gebied een betere dekking heeft.


suc6, Freya

us
door userroy - Dec 22, 2004 om 18:58
17 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je hebt mazzel dat je bij Debitel zit. Bij hun kun je namelijk van netwerk switchen, je betaalt wel eenmalig ca. 50 euro maar daar voor kun je wel via een ander netwerk bellen dat wel een goed bereik heeft. Bel de klantenservice van Debitel, die kunnen je vast meer vertellen.

bartgsm
door bartgsm - Jan 30, 2005 om 10:01
7 Antwoorden / 2 Vragen
0

hallo


je hebt tegenwoordig hele mooie stikkertjes die plak je achter je accu en je hebt beter berijk ze zijn iniedergeval bij www.funtoko.com maar daar kosten ze met verzendkosten en zo €3,50 als u echt belang heeft kunt u mailen dan ga ik op zoek want je moet ook voor 50cent klaar kunnen zijn


mvg bart      bart_internet@hotmail.com

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer