ke
door kees jan bos Jul 26, 2016 om 12:47
Computers & telefonie

Abbonement ben

Beste Kassa

Wat een zooitje bij ben  op 13-7-2016 hebben wij een contract afgesloten bij de mediamarkt in eerste instantie ging dit fout schuld van Ben de mediamarkt heeft als nog een abbonement afgesloten telefoon mee kind blij.
Maar wat schets mijn verbazing op de 15-7 krijgen wij alsnog een telefoon binnen dit was het abbonement wat fout ging nu wil ik deze afzeggen wat mag uiteraard nu ben ik voor de zoveelste keer aan het bellen met Ben wat enorm lang duurt wachttijden van 20min. is heel normaal en de kosten gaan maar door .
er is mij nu tot 2 keer belooft dat het abbonement geanulleerd zo worden maar ik krijg niks binnen en te horen.
Wat moet ik hier nu mee een hoop frustratie en hoop extra kosten
met vriendelijke groet
Kees Jan Bos

690 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jul 26, 2016 om 13:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Laat Mediamarkt dat opknappen, daar ging toch iets fout?

Je
door Jeffrey L - Jul 26, 2016 om 14:55
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gewoon even langs de winkel gaan

Ma
door Mat Matheij - Jul 26, 2016 om 15:10
986 Antwoorden / 3 Vragen
0

De problemen bij Ben als subsidiary van T Mobile zijn bekend. Of dit voor enig einde van de maand zal worden opgelost lijkt onwaarschijnlijk. Indien een automatische incasso niet klopt  met het afgesproken bedrag storneren. Ik Ben bang dat zij de problemen nog steeds niet onder controle hebben. Veel succes.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ma
Martengeu - Jun 15, 2024 om 10:00
Winkels & webshops

Brugman legt de voorwaarden anders uit dan op papier.

Een samenvatting van mijn verhaal is onderaan dit stuk tekst te lezen.

Binnenkort gaan mijn vriendin en ik verhuizen en trekken wij onze eerste koopwoning in. De woning is in prima staat en we zijn er daarom reuze blij mee, maar heeft wel een aardig verouderde keuken en badkamer. Omdat dit onze eerste woning is en alles wat hier bij komt kijken hierdoor nieuw is voor ons, zijn wij ons g ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer