tr
door treesnuij Mar 12, 2006 om 12:54
Computers & telefonie

Abonnement canal digitaal

Ik heb bij canal + een abonnement maar sinds 1 februari van dit jaar zenden ze digitaal uit . Helaas kunnen wij dit in onze gemeente niet ontvangen aleen analoog Nu wil ik van het abonnement af maar tot mij verbaasing moet ik tot september wachten want dan loopt mijn abonnement af is dit corect of zijn er mogelijkheden om op te zeggen omdat hun het veranderd hebben?

524 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

user123
door user123 - Mar 16, 2006 om 15:44
1346 Antwoorden / 3 Vragen
0

Wat zegt uw overeenkomst hierover ?

Ik maak uit uw vraag op dat u canal+ niet meer kunt ontvangen. Dat lijkt mij een goede reden om te ontbinden.

tr
door treesnuij - Mar 16, 2006 om 15:48
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik kan alleen analoog ontvangen Dat wil zeggen film1 en sport1

eltonjohn
door eltonjohn - May 22, 2006 om 18:52
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

wat ik begrepen heb van upc is dat zij dit over genomen hebben(weet niet of dit ook in jouw geval zo is)maar ik werd hier voor op 15 februari over gebeld dat ik die box zeg maar binnen 2 weken zou ontvangen maar tot op hedden ook nog steeds niet,en na mailtjes en bellen ben ik er achter gekomen dat ze eerst tegen mij hadden gezegt dat ik 29 maart pas verwerkt was en later kreegik op me antwoord aparaat te horen dat er helemaal niks gebeurt was nu is het 22 mei en hebnog steeds niks (toen ik dus belde naar aanleidingvan de beantwoordaparaat wat was in gesproken)heb ik duz gebeld naar upc en ze zouden het snel in oorde maken nou ik wil dit wel eerst eens zien hoe lang het gaat duren ben nu al bijna 4 maanden verder .

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer