dr
door drupi01 Apr 11, 2014 om 14:27
Computers & telefonie

Accesspoint verbinden met router

Beste forumleden,

Omdat telefonie via de Horizonbox van UPC niet vlekkeloos functioneerde, heb ik op hun aanraden een modem met WiFi ontvangen. Alles werkt nu perfect, op één uitzondering na. Ik heb via de een van de netwerkpoorten van de nieuwe modem bedraad contact gemaakt met mijn Sitecom router op de eerste verdieping, waar drie netwerkschijven aan hangen. Ik kan nu via Sitecom niet meer gebruik maken van internet én de netwerkschijven, wat eerst via Hoizon wél vlekkeloos verliep. De Sitecom heeft een veel sterker signaal dan de UPC (Technicolor) modem. Nu moet ik voor internet inloggen op de UPC modem en voor werken met de netwerkschijven op de Sitecom. Heeft dit probleem met IP adressen te maken en zo ja, hoe los ik dit op?

588 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

f.weele
door f.weele - Apr 11, 2014 om 16:12
1085 Antwoorden / 27 Vragen
0

lees bijgaande link eens: klik hier
of klik hier
m.vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer