ir
door ireneruiter57 Jul 27, 2012 om 13:35
Computers & telefonie

ACCU-MARKT.NL

Waarschuwing!: Bestel NOOIT iets online bij ACCU-MARKT.NL
Het zijn OPLICHTERS in het buitenland en ze leveren niets!
Hun website lijkt op het eerste gezicht betrouwbaar en Nederlands, maar als je goed kijkt dan is de tekst gewoon gekopieerd van andere websites.
Als je per email contact zoekt over je bestelling dan krijg je een nietszeggend mailtje in het Engels terug, waarin staat dat ze van niets weten.
Het is vreemd dat Google het bedrijf nog steeds op de eerste pagina zet en dat Norton dit ook als een betrouwbare website aanmerkt.
Toen ik hun emailadres ging googlen toen kwam ik overigens meer slechte verhalen over dit bedrijf tegen!
DUS WEES GEWAARSCHUWD!

770 4 Rapporteer

hutch
door hutch - Jul 27, 2012 om 19:29
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"Laptop Supplies levert uitsluitend nieuwe A-kwaliteit accu's, waardoor u onbezorgd. Bestelt u de accu voor www.accu-markt.nl en betaalt u met iDEAL?"

"accu-markt is een Jong en dynamisch bedrijf"

"Een Laptop " enz. enz.

Tja, gewoon slecht nederlands dus. Hoofdletters gebruiken als dat niet moet.... en andersom.

Ook probeert men uw vertrouwen te winnen door zinnen als "U winkelt bij accu-markt onder een veilige HTTPS verbinding" en "Via onze partner PayPal" te gebruiken.

Bij een bestelling maakt u geld over naar iemand, waarvan u geen enkele gegevens heeft. Verder is er geen adres te vinden op die site.

Een bestelling doen via deze site, is hetzelfde als wachten op de hoofdprijs van een lotto, terwijl men er niet aan mee doet.

Ga eens googelen met 'accu-markt'. Schrik niet!

valerius-2
door valerius-2 - Jul 27, 2012 om 20:38
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja dat gebeurt er als u niet van te voren eens gaat zoeken wat er mis is met deze firma.

ew
door ewaldkrieg - Aug 5, 2013 om 21:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Waar het om gaat is dat iedereen hoort dat accu-markt.nl OPLICHTERS zijn en dat niemand er meer bestelt!

Helaas ben ik er zelf ook ingetrapt. Wel mijn accu gekregen, maar de douane had het pakketje onderschept: BTW en inklaringskosten kwamen erbij: 30% extra.

Gevraagd aan verkoper wat ik moest doen, gezien de extra kosten. Hij zei gewoon laten komen, maar wil niks van vergoeden weten. Speelt dommetje (of is dommetje) in gebrekkig Engelse e-mails erover. Paypal geeft geen bescherming :-(

Dus beter een ANDERE WINKEL NEMEN!

se
door sebasje2991 - Aug 6, 2013 om 13:01
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bestelt u de accu voor www.accu-markt.nl en betaalt u met iDEAL? Wij betalen u het aankoopbedrag terug!

Haha dit moet toch al genoeg zeggen over dit bedrijf, als dit een Nederlands bedrijf zou zijn geweest had je via de rechter dit nog kunnen laten gebeuren ook!