pinguin1
door pinguin1 Mar 21, 2010 om 15:06
Computers & telefonie

Acer

We hebben altijd laptops en pc`s van Acer gehad en waren heel erg tevreden ook, over de service. Om problemen te voorkomen hebben we wel de uitgebreide garantie erbij gekocht. Volgens velen niet nodig, maar je computer wordt binnen een paar dagen zonder problemen gerepareerd. Alleen de laatste tijd gaat er veel mis en op deze manier is het vertrouwen in Acer weg. Een pc is defect en de monteur is al langs geweest. Dat was heel snel. Nu blijkt echter, dat er een pakje met onderdelen naar ons huisadres is gestuurd en dit is nooit door ons ontvangen. Door de helpdesk is ook niet verteld, dat dit gestuurd zou worden. Het pakje zou opnieuw gestuurd worden, waarna de monteur dan weer langs komt. We zijn nu ettelijke weken verder. Er wordt geen pakje bezorgt en er komt geen monteur en aan de telefoon houden ze ons tegen hoog tarief aan het lijntje. Beloftes om terug te bellen worden niet nagkomen. Moeten nu toch maar naar een ander merk gaan uitkijken, *(Momenteel hebben we 6 Acer laptops en pc`s in gebruik( want service is voor ons een belangrijk onderdeel van een koop. Hopelijk komt Acer eindelijk met een oplossing en wordt de computer gerepareerd. Ga nu eens bij Comsuwijze kijken welke stappen we kunnen ondernemen en anders de rchtbijstand verzekering, want dit is te gek voor woorden.

410 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2010 om 18:46
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

pinguin1

Er zijn de laatste tijd op de consumentensites erg veel klachten over de service van Acer en dan met name over de reparatie van laptops. Ik heb overigens niet de indruk dat Acer het daar koud of warm van krijgt én dus wordt ook mijn volgende laptop geen Acer.

Pedro.

ve
door verwijderd - Mar 21, 2010 om 23:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Naar mijn mening zijn er bij ieder merk wel slechte en goede ervaringen. Laptops zijn een wegwerp-artikel aan het worden. Reparatie is vaak duurder dan nieuw kopen.
Read heeft een heel persoonlijk negatieve ervaring, maar ik heb weer een positieve in m'n directe omgeving; Afgelopen jaar was er een defecte Acer van een directe collega van me en dat werd perfect afgehandeld. Hij was 'm wel drie weken kwijt maar dat lag achteraf aan de interne vertraging bij onze afd. systeembeheer.

John

ve
door verwijderd - Mar 22, 2010 om 03:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb ook al paar jaar Acer. Heb daar zelfs nog geen problemen mee gehad.

ve
door verwijderd - Mar 31, 2010 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb zelf de nodige problemen gehad met de update van Windows Vista naar Windows 7. Nu weet ik dat ACER dit update-proces had uitbesteed. De hulp en medewerking van ACER toen e.e.a. niet naar behoren werd uitgevoerd was allesbehalve positief. Zie hiertoe meldingen op deze site. Zonder tussenkomst van Microsoft had ik in elk geval geen tussenoplossing gehad. M'n ACER laptop werkt nog steeds naar behoren. Hoop niet dat ik zelfde ervaringen als initiator van deze discussie krijg, maar vrees op basis van mijn ervaringen voor effectiviteit van het service apparaat van ACER.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer