jv
door jvcvhs Dec 19, 2008 om 09:10
Computers & telefonie

Activatiekosten

Wij hebben al een paar jaar van UPC een mediabox (Grijze) nu hebben we sinds 11 november telefoon,internet en tv van upc.
WE hebben nu HD mediakast (zwart),toen we voor een aantal maanden geleden bij de upc waren in arnhem om informatie aan te vragen is ons niks gezegt over de activatiekosten.
Wij zijn 1 week voor ons contract was afgelopen bij tele2 terug gegaan bij de upc winkel voor alles aan te vragen.
We hebben tv,internet,telefoon,de HD mediakast en een extra grijze mediakast genomen,van upc.
Totale bedrag per maand was €64,00,de borg voor de modem is €45,00 dit wisten we.
Nu krijgen we de rekening en daar staat op €46,22 voor activatiekosten
voor draadloos internet en daar hebben we niet voor getekent want dit staat niet op de contract dat ik heb getekent.

Wie weet hier antwoord op





980 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Dec 19, 2008 om 10:27
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag jvc...,


Neem even kontakt op met: UPC Webcareteam


Schrijf dan in het mailtje dat je al berichten hebt geplaatst op KASSA, RADAR en de Consumentenbondsite.


""Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klantgegevens te mailen naar webcare@upc.nl


Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.


Sukses, Read3.

ve
door verwijderd - Dec 19, 2008 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

http://www.upc.nl/totaalpakketten/upc_internet___bellen/

Je betaalt in feite voor de draadloze router die naast het modem nodig is om draadloos te kunnen internetten.

GSM


ve
door verwijderd - Dec 19, 2008 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Oke dat is wel mooi zo maar als ik iets tekent en het wordt er niet bijvermeld en de persoon bij UPC heeft hier niks over vertelt.
Het kan wel op internet staan (wat ik niet gezien heb in die tijd)maar het staat niet in de voorwaarde die ik heb gekregen.




ve
door verwijderd - Mar 12, 2009 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb hetzelfde probleem. In oktober heb ik in een telefonisch verkoopgesprek ingestemd met een nieuw abonnement. Alle kosten zijn toen opgesomd door de verkoopster, maar activatiekosten zaten er niet bij. Toen ik een week later de opdrachtbevestiging kreeg, stonden ze er doodleuk wel op. Prompt heb ik daarover gebeld en mij werd verzekerd dat dit rechtgezet zou worden. Het is nu 4 maanden later en diverse telefoontjes, klachten en emails zijn gecommuniceerd, maar de klantenservice van UPC is onvermurwbaar: ik krijg de 55 euro niet terug. In mijn ogen is dit een vorm van oplichting. Wat kunnen we hieraan doen ?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Br
Brko - Sep 21, 2024 om 21:58
Geldzaken & recht

Factuur onterecht ontvangen

Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?). 
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee ... Lees meer

sn
snokiedeath - Sep 10, 2024 om 18:12
Auto & vervoer

Beeindigen ov chipkaart expres ingewikkeld

Hoi, een ov-chipkaart heeft een houdbaarheidsdatum. Alleen dat is al een zinloze aanslag op het milieu, maar dat even ter zijde. Mijn ov-chipkaart is bijna eindig, dus ontving ik automatisch een nieuwe kaart. Deze nieuwe kaart vervangt de oude. Fysiek gebeurd dit dus vanzelf maar achter de schermen blijft een resterend saldo van €35 achter op mijn oude kaart. Daar wordt niet over gerept.  Om ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer