jv
door jvcvhs Dec 19, 2008 om 09:10
Computers & telefonie

Activatiekosten

Wij hebben al een paar jaar van UPC een mediabox (Grijze) nu hebben we sinds 11 november telefoon,internet en tv van upc.
WE hebben nu HD mediakast (zwart),toen we voor een aantal maanden geleden bij de upc waren in arnhem om informatie aan te vragen is ons niks gezegt over de activatiekosten.
Wij zijn 1 week voor ons contract was afgelopen bij tele2 terug gegaan bij de upc winkel voor alles aan te vragen.
We hebben tv,internet,telefoon,de HD mediakast en een extra grijze mediakast genomen,van upc.
Totale bedrag per maand was €64,00,de borg voor de modem is €45,00 dit wisten we.
Nu krijgen we de rekening en daar staat op €46,22 voor activatiekosten
voor draadloos internet en daar hebben we niet voor getekent want dit staat niet op de contract dat ik heb getekent.

Wie weet hier antwoord op

980 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 19, 2008 om 10:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag jvc...,

Neem even kontakt op met: UPC Webcareteam

Schrijf dan in het mailtje dat je al berichten hebt geplaatst op KASSA, RADAR en de Consumentenbondsite.

""Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw klantgegevens te mailen naar webcare@upc.nl

Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Sukses, Read3.

ve
door verwijderd - Dec 19, 2008 om 11:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.upc.nl/totaalpakketten/upc_internet___bellen/

Je betaalt in feite voor de draadloze router die naast het modem nodig is om draadloos te kunnen internetten.

GSM

ve
door verwijderd - Dec 19, 2008 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oke dat is wel mooi zo maar als ik iets tekent en het wordt er niet bijvermeld en de persoon bij UPC heeft hier niks over vertelt.
Het kan wel op internet staan (wat ik niet gezien heb in die tijd)maar het staat niet in de voorwaarde die ik heb gekregen.

ve
door verwijderd - Mar 12, 2009 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb hetzelfde probleem. In oktober heb ik in een telefonisch verkoopgesprek ingestemd met een nieuw abonnement. Alle kosten zijn toen opgesomd door de verkoopster, maar activatiekosten zaten er niet bij. Toen ik een week later de opdrachtbevestiging kreeg, stonden ze er doodleuk wel op. Prompt heb ik daarover gebeld en mij werd verzekerd dat dit rechtgezet zou worden. Het is nu 4 maanden later en diverse telefoontjes, klachten en emails zijn gecommuniceerd, maar de klantenservice van UPC is onvermurwbaar: ik krijg de 55 euro niet terug. In mijn ogen is dit een vorm van oplichting. Wat kunnen we hieraan doen ?