Ga online naar je Adobe ID-account en meld je aan met je Adobe ID (je e-mailadres) en wachtwoord.
Als je een Creative Cloud-account hebt, kun je ook naar je account gaan via de Creative Cloud desktop-app.
Sinds een jaar heb ik een Adobe pakket aangeschaft van 12,09 euro per maand. Deze wordt nogsteeds iedere maand van mijn creditcard afgeschreven.
Ik ben al dagen met ze aan het chatten waarom ik dit pakket onder geen een emailaderes van mezelf of mijn ouders kan vinden. Continu als het lastig wordt verbreken zij de chat. Ik kom geen stap verder en betaal wel, buiten dat kost het gigantisch veel tijd. Mijn bank heb ik ook al gebeld en deze kunnen niet voor me doen.
Iemand die dit ook ooit heeft gehad, of weet hoe je dit kan aanpakken?
Dit roept vragen op. U heeft een adobepakket aangeschaft van €12,09 per maand dat iedere maand wordt afgeschreven.
Maar u kunt geen adres vinden? Afgezien daarvan weet ik niet beter dat je voor een adobepakket een registratie koopt die daarna geldig blijft zoals ik zelf bezit, aangekocht bij een fotozaak. Maar het kan zijn dat er tegenwoordig net als bij MS ook een abonnementsbasis is.
Hoe dan ook moet het altijd mogelijk zijn om de afschrijving van uw creditkaart te doen stoppen en daarvoor moet u dan wel bij uw creditkaartverstrekker zijn. Chatten heeft m.i. hoe dan ook geen enkele zin.
Herhaald echte, uw vraag roep bij mij vragen op dus graag iets meer info.
Ik heb het pakket online aangeschaft 1 jaar en 2 maanden geleden.
Nu ineens kan ik mijn pakket niet meer vinden onder het ingelogde emailadres.
Als u Adobe PDFreader kunt u dit programma is de upgrade gratis LETOP installeer alleen de update.
gebruikt u Adobe photoshop dan betaald u voor de update.
Het gaat niet om een (betaalde) update maar om een abonnement op Adobe.
Men betaalt voor een upgrade, niet voor een update.
Ga online naar je Adobe ID-account en meld je aan met je Adobe ID (je e-mailadres) en wachtwoord.
Als je een Creative Cloud-account hebt, kun je ook naar je account gaan via de Creative Cloud desktop-app.
Kunt u iets met deze link?
https://www.adobe.com/nl/search.html#q=Bewijs%20betaling%20van%20abonnement&sort=relevancy&start=1
Hallo Amie123 ,
Volg het stappenplan van @epcot .
Lukt dit niet , neem dan telefonisch contact op :
Nederland
Europlaza
Hoogoorddreef 54a
Amsterdam, 1101 BE
Nederland
Tel: +31 20 65 11 200
https://www.adobe.com/nl/about-adobe/contact/offices.html#euro
Ook dat werkt niet, hij laat geen pakketten zien.. Ze kunnen me met geen mogelijkheid helpen en zeggen niets te kunnen zeggen over de afschijvingen. Of ze daar een emailadres aan gekoppeld zien zegmaar.
Mijn bank kan ook niet helpen want het moet via Adobe. Kan dus eigenlijk niets, niet gebruiken en ook niet stoppen..
M.a.w het stappenplan / en telefonisch lukt niet ? neem dan contact op met uw creditmaatschappij .
@Amie123 ,
Neem eens contact op met Consuwijzer / of het Juridisch Loket in uw gemeente .
https://www.consuwijzer.nl/contact
Juridisch Loket ( scroll naar beneden ) .
https://www.juridischloket.nl/contact/#
Maar kan je het pakket nog wel gebruiken?
@diumenge , nee , reactie onder mij : Kan dus eigenlijk niets, niet gebruiken en ook niet stoppen..
Even voor de duidelijkheid (want dit noemt TS nergens): het is de bedoeling dat je het abonnement wilt opzeggen?
Misschien moet u zoeken onder uw Adobe account.
https://helpx.adobe.com/nl/manage-account/using/create-update-adobe-id.html
@SJOPPIE, Volgens mij geeft Ts aan dat juist dat niet werkt.
@heremietkreeft, ts geeft aan dat het op geen enkel e-mail account werkt, noch die van hemzelf noch van zijn ouders terwijl er maar 1account te gebruiken is, en wel die van Adobe die voor een te kopen pakket apart moet worden aangemaakt. Die Adobe mail is nodig want die wordt aan het pakket gekoppeld.
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer